Autor pov.
Sună clopoțelul, ghiciți cine era...UN OM OARECARE. (Nu v-ati asteptat la asta, nu? )
Taehyung isi comandate ceva de mâncare, după ce terminase, platise mâncarea si plecaseră spre casă.
Ajungând îi trimite mesaj lui Hobi, cam ce ar putea sa aduca pt. 'petrecerea în pijamale'.
Acesta îi răspunde sa aduca ceva de ronțăit.Taehyung pov.
Sincer, petrecerea asta nu pare o idee asa rea. Voi fi cu prietenii mei si ne vom distra. Abia aștept.
Bun, am mers la un magazin , am luat 2 pungi de popcorn, 2 de chipsuri si niste jeleuri.
E de ajuns ca nu suntem hapsâni niciunul.Autor pov.
Trecuseră ceva timp.
Se făcuse ora 18:36
Tae mersese în cameră sa pt. A se schimba in pijamale, apoi a coborât jos,și-a luat niste adidasi, o haină sa nu-i fie frig si pungă unde a pus gustările. Ieși pe usa destinația fiind casa prietenului său JUNG HOSEOK.Cand ajunsese în fața casei era ora 18:49.
T: Bun, am ajuns rapid, nu ma dă la lupi. •zise acesta în timp ce râde•
Intra in casa putin emoționat si nerăbdător să-l vadăpe Jimin.
H: oh, hei, ai ajuns.
T: dap, dar Jimin unde e?
H: el încă nu a ajuns, va fi aici în câteva minute.
T: ok, merg să iau un bol pentru Astea.
H: ok, appo, o să ne uitam la un film de groaza.
T: ok.
Tae merse în bucătărie, pune chipsuri într-un bol apoi aștepta să se faca popcornul la microunde.
După ce terminase striga:
T: Mă ajuți sa aduc popcornul si restul?La auzirea acestor cuvinte, venise cineva în ajutorul sau, dar nu era Hobi.
Era Jimin.Cand Taehyung îl văzuse i se părea că lui Jimin îi stă asa de kawaii îmbrăcat în pijamalele lui albastre cu avioane pe ele si cu parul lui ciufulit.
J: dă-mi si mie să te ajut să duci.
Taehyung nu zicea nimic, stătea si se uita la Jimin.
J: Taeeee~T: da, ce ,da?
J: dă-mi cv sa te ajut sa duci.
T: ă da, poftim
Si merse inapoi in sufragerie la Hobi.
H: Ok , deci ne vom uita la ceva film de groază, ce alegeți?
T: Clara
J: Tărâmuri
T: Jigsaw
H: stați, hai să vedem Friday 13th
T: l-am văzut
J: si eu
H; păi eu nu, ok ziceți altul
T: Stiu, Annabelle 2
La-ți văzut 1, eu da?J: da, l-am văzut.
H: și eu, ok, hai sa punem 2.
J: o chestie, eu ma voi speria sigur, Hobi nu ai un urs de pluș sau ceva ?
H: Ba chiar am, Pe Taehyung
J: ăm, Tae, nu te superi dacă te strâng de mână sau te iau în brațe când mi-e frică?
În mintea minunată a lui Tae:
HOBI TE OMOR, de fapt mi-a făcut o cale să~ TAEHYUNG CE E CU TINEEEE~
ITI PLAC FETELE, OK?!!!
Înapoi la realitate
CITEȘTI
1. Vmin, love story {Finalizată}
RomanceAici este vorba despre o prietenie bună si o iubire falsă care până la urmă se dovedește a fi o iubire reală. Cartea contine: -Yaoi /LGBT/boyxboy -greșeli gramaticale și de exprimare Deci daca nu esti de acord cu ideea asta poti sa o lasi baltă ș...