Sărut

262 22 6
                                    

Autor pov.

T: pot să-ți s-spun ceva?

J: sigur , spune-mi

T: stii deja că,  că e-eu am senti-men-te pentru tine.

J: d-da

T: tu ce simți? Pentru mine

J: cred că , că...

Se aude un sunet puternic de sus.

J: HOBI , ESTI OK?

H: DAAAA , A CĂZUT UN TABLOU NIMIC MAI MULT.

J: despre ce vorbeam?

T: nu mai stiu.

J: oh , ok.

T: eu cred ca voi pleca acasă. E destul de târziu.

J: e doar 20:02

T: exact,  trebuie să mă trezesc mâine să merg la muncă.

J: mâine e duminică,  e liber.

T: păi ,am de facut curat în casă. Mai , mai vorbim .  • Spune în timp ce se incalță cu adidașii săi verzi.

J: ok , ai grija la drum.

T: o să am.  Paaaa • spune apoi trântește rapid ușa inainte de a primi vreun raspuns •

J: pa • spune în șoaptă •

Taehyung pov.

Mă grăbesc să ajung acasă. Nu trebuia sa-l intreb , mai ales fix acum.
Trebuie să mai astept , dar să stau mai mult cu el. Si după,  BUM ,  il intreb daca vrea să fie împreună cu MINE.
Sau nu , e prea , prea nașpa si neoriginal. 
Of...
Ajung acasă si mă arunc direct în pat , iar peste 2 minute adorm.

Autor pov.

De data aceasta , Taehyung,  visa cum că era pe o bancă,  în parcul său preferat  mâncând înghețată lui preferată si stând cu persoana lui preferată...Jimin.

În continuare, Jimin se pătează cu înghețată putin mai departe de buzele sale , iar Taehyung se apropie încet de fața micuțului si îi dă un sărut scurt și apăsat luând micuța pată de înghețată pe buzele sale. Jimin doar roșește având zâmbetul pe buze si privind în jos.

1. Vmin, love story {Finalizată}Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum