E adult.

268 20 8
                                    

Autor pov.
Ora 07:31

Jimin era în cancelaria școlii unde lucra. Se uita peste notele elevilor săi până când primește un apel

Apel telefonic: Mama🤗💝

J: alo?

Y: Jimin ,  ce faci ?

J: bine mă uit în catalogul elevilor mei. Tu ce faci ?

Y: nu prea bine.

J: ce s.a întâmplat?
Jungkook si NamJoon sunt Bine ? Tu esti bine?

Y: doar spune-mi ceva.  Cate ore ai azi ?

J: păi am la clasa mea o oră acum la 8 si la  9 mai am o oră cu o clasă de a VII -a.

Y: atat?

J: da

Y: ok.

J: spune-mi ce s.a întâmplat.

Y: iti spun mai târziu

J: nu , daca astept voi fi stresat până .
Te rog spune-mi.

Y: a... a ve-venit mama ta biologică .

În momentul acela Jimin simțea furie, tristețe și nedumerire , toate în același timp.

J: serios • rostește el rapid așteptând un raspuns •

Y: Jimin  ascultă.mă bine , nu venii acasă!

J: de ce ?

Y: doar nu o face.

J: mamă, mă sperii. Unde as putea sa merg ?

Y: la Taehyung.

J: a • spune dânduși seama că nu i.a spus mamei sale de relația sa cu Taehyung. • am uitat complet să-ți spun ceva.

Y: nu e momentul.  Imi pare rău că nu te las să-mi spui sau să vi acasa dar e pentru binele tau. Te rog ascultă.mă

J: bine mama. Tot nu mi-ai raspuns la o intrebare.  Stii bine care e .

Y: da Jimin , Suntem bine . Jungkook e la facultate si NamJoon la muncă.Ei nu stiu încă .  Eu sunt acasa cu EA. Te asteaptă.

J: ce vrea de la mine ? Ce vrea să-mi facă?

Y: nu-ti pot spune acum

J: te rog fă.o

Y: vrea să te ia , zice că are dreptul si dacă mă opun poate să-și cheme avocatul și tot la ea ajungi. Dacă tu ai încă ceva de facut poti merge si ea nu te va chema numai cand ți-ai terminat activitățile. De aceea nu veni acasă acum.

J: atunci cred că voi dormi la Taehyung , dacă vrea si el să mă primească.

Y: imi pare foarte rău Jimin.

J: e ok.

Y: trebuie să închid ,  i-am spus că vorbesc cu Jungkook si nu vreau să devină suspicioasă daca stau prea mult la telefon. Te voi mai suna.

J: ok . Papa

Y: pa , te iubesc

J: si e~

Apel telefonic terminat.

Jimin era putin agitat.  Nu stia daca mama lui biologică chiar ar putea sa-l ia. Practic e adult deci nu mai depinde de ea.

Gândurile lui Jimin sunt întrerupte de clopoțel. I.a catalogul și se îndreaptă spre clasă unde trebuie să-și țină ora.

Ora 09:51

După ce Jimin își termină orele de predat , își i.a lucrurile si se gândește unde să plece deoarece Taehyung încă era la muncă.  Se decide să meargă la un restaurant să mănânce ceva.

Ora 10:31
După ce termină de mâncat se gândea dinou unde să meargă . Nu avea alte rude la care să meargă,  singurii săi prieteni adevărați în care poate avea incredere si să se poată baza in situatii de genul era HoSeok , Taehyung si probabil Yoongi. ( bineeeee, Taehyung nu e doar prietenul lui Jimin , hihihi).
Dar toti erau la muncă.

Se plimba prin parc până primește un alt apel . El credea că este tot mama sa dar era altcineva.
Apel telefonic: TaeTae 🐻💕

T: salut my love . Ce faci , cum esti?

J: nu prea bine.

T: ce s.a întâmplat?

J: poveste lungă 

T:Eu sunt pe lângă sturbacks cu NamJoon . Patrulăm intre ghilimele. Hai aici și-mi spui ce s.a întâmplat.

J: ok, ne vedem imediat .

T: ok ai grija . Te iubesc. Pa

Când Jimin aude acel "Te iubesc " spus atât de sincer ,  se simțea vinovat.

J: ș-și eu . Pa

Apel telefonic terminat .

1. Vmin, love story {Finalizată}Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum