NU-MI PASĂ DE NIMIC.

268 22 2
                                    

Autor pov.
Ora 16:01

Taehyung iasa de la muncă , ieșind si din clădire îl observă pe Jimin cum stătea și aștepta.  Se uita in alta parte.

Taehyung se apropie încet și spune un scurt

T: salut Jimin.

După asta , Jimin se întoarce cu fața spre acesta și-l strânge în brațe și de acolo le începe conversația.

J: Salut și ție Tae• spune după ce îl lasă pe Tae din îmbrățișare •

T: deci... vrei să ne plimbăm sau...

J: sigur.

Cei doi se plimbau încet prin oraș, neștiind unde vor merge, doar mergeau.

T: deci, Jimin.  Eu chiar te plac • spune cu zâmbetul pe buze și roșeață in obraji• și știi asta. Nu am mai avut o relație și se zice că prima relație pe care o ai nu se uită niciodată. • Spune gesticulând putin cu mâinile •

J: con-ti-nuă • spune bâlbâinduse •

T: eu aș vrea ca prima si ultima relație pe care o voi avea să fie cu tine.
Când zic ultima relație mă refer că vreau să fiu cu tine și să nu ne mai despărțim.
Stiu că sună puțin ciudat, dar... eu asta simt. Asta imi cere inima.

J: ce îți cere inima?

T: te cere pe tine. Te vrea doar pe tine.

Tae se oprește, se pune în fața lui Jimin  apoi continuă conversația.

T: Jimin, eu te iubesc! Vrei... să fi cu mine? • spune fiind roșu în obraji cu un zâmbet anormal de admirabil pe care Taehyung nu-l mai avuse de mult timp•

J: • privește putin in jos apoi își ridică privirea încet spre Taehyung • 
D-da  • zice cu emoții și un mic zâmbet •

Taehyung rămâne 2 secunde încremenit apoi îl îmbrățișează pe Jimin având iar acel zâmbet frumos pe buze.
Jimin răspunde rapid la îmbrățișare stând cu fața băgată în umărul lui Taehyung.

Taehyung pov.

Ajung si eu acasă, cu zâmbetul pe buze, normal. Chiar nu pot crede. E prima persoană pe care o plac, de fapt o iubesc cu adevarat ( în sensul de iubit).
Chiar nu pot crede că a acceptat să fie cu mine. Mi-a spus că e si prima lui relație deci să nu-l judec dacă greșește ceva sau chestii de genu. Nu m-aș putea enerva pe el niciodată. Nu-mi pasă de părerea altora despre mine pentru că sunt gay, nu-mi pasă că Jimin e adoptat, nu-mi pasă dacă frații săi mă vor teroriza până la moarte și îmi vor spune în repetate rânduri să am grijă de el. NU-MI PASĂ DE NIMIC. Imi Pasă doar de EL. Îl iubesc așa de mult.  Jur că îi voi fi alături mereu și că îl voi iubii mereu. Momentan voi fi mai lejer să zic așa pentru că nu vreau să îl stresez sau să mă creadă nebun. Când va fi gata să poată avea un sărut, atunci se va întâmpla. Atunci va fi gata să mă țină de mână pe strada, atunci se va întâmpla. Nu-mi pasă cât durează. Vreau să fie fericit cu mine, nu sa-l fac să regrete că a acceptat să fie cu mine.

Vai, il iubesc așa mult!
Nu o să-l pierd vreodată, voi avea grijă să nu-i greșesc sau să-l fac să se supere pe mine.

Mă pun în pat pentru ca azi m-am trezit mai devreme decât trebuia și nu am putut adormi la loc.

Mă foiesc prin pat și nu pot adormi așa că merg jos să mănânc ceva.
După ce mănânc văd că este ora 21:09 așa că merg inapoi sus in dormitor. Mă așez confortabil în pat, îmi i-au telefonul și butonez ceva

Conversație prin mesaje.

                         My Love 💜🤗

T: noapte bună my love.

Telefonul lui Jimin

                        TaeTae🐻💕

J: noapte bună TaeTae

1. Vmin, love story {Finalizată}Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum