Adevărul.

259 22 9
                                    

Autor pov.

După încă o săptămână de relație plina de pupici dulci ,îmbrățișări si cuvinte frumoase parcă se întâmplase iar ceva rău.
Jimin era putin agitat câteodată.
Adică:

În unele momente îi spune lui Taehyung ca ar dori să-i spună ceva dar...  Niciodată nu se intampla să-i spună acel ceva. Se emoționa si schimba subiectul de parcă nu s-ar fi întâmplat nimic. Asta s.a întâmplat de două ori . În rest cum am spus si mai sus au fost dar pupici dulci, îmbrățișări si cuvinte frumoase.

Ora 19:12

Apel telefonic:

J: hei

T: Bună seara domnule Park dar în viitor domnul Kim ( daca v-ati prins)

J: • râde apoi spuse • Tae, acum chiar trebuie să-ți spun ceva.

T: spune.  Ce s.a întâmplat?

J: putem să ne vedem, e ceva care trebuie spus față'n față.

T: sigur,  vrei  sa vi tu la mine sau eu la tine? E putin frig afara si na.

J: mai bine eu la tine,  nu vreau să audă  mama sau frații mei.

T: ok păi ne vedem.

Apel telefonic terminat.

Ora 19:27

T: Jimin dragu mami dar de ce ai venit asa subtire îmbrăcat , vrei sa răce~ MIȘCĂ INAUNTRU!

Jimin zâmbi si intra in casa minunatului sau ' TaeTae ' .

Cei doi se așează pe canapea, iar Tae pune o pătură pufoasă albastră pe Jimin.

T: spune-mi. Ce te-a facut sa vi până aici ? • spune zâmbind putin îngrijorat de ce va urma •

J: întâi vreau sa fac ceva . Imi dai voie ?

T: o-ok

Jimin îl săruta pe Tae scurt si apăsat pe buze după-care il îmbrățișează strâns si lacrimile încep să-i curgă usor pe obrajii să-i putin rosiatici.

T: Pupici tăi sunt atât se dulci că mie frică să nu fac diabet • spune zâmbind cald •

J: Te iubesc! Te iubesc atât de mult si imi pare rau !

T: pentru ce? Jimin mă speri. • spune ștergând.ui lacrimile sărată care îi curgeau pe fața lui Jimin •

J: mai asculta.ma putin. Te iubesc ! Stii asta nu. Mă crezi ,nu?

T: Normal ca te cred.

J: și - și tu mă iubești,  nu? • spune putin bâlbâindu.se •

T: normal ca te iubesc !

J: atunci ar trebui să mă înțelegi . Taehyung. Iti jur pe ce vrei tu că esti cel mai bun lucru din viața mea. Primul din viața mea si vei fi si singurul. Nu vreau sa stric în vreun fel relația noastră, dar nici să te mint nu vreau. Vreau sa stii adevarul, dar totodată vreau sa stii ca te iubesc. Inimă mea te iubeste. Ea pe tine te vrea.

T: Ji-Jimin. Mă speri • spune speriat și strângând.ul pe Jimin de mână •

J: Tae. Vreau doar să nu ma urăști după asta. Si ți-o spun încă odată. Te iubesc extrem de mult.

T:  ...

J: Tae te-am mintit cu o chestie un timp.
A-a-dică, • înghite în sec si continua •
După ce te-am cunoscut, HoSeok mi-a povestit mai mult despre tine si mi-a spus de trecutul tău greu și-și...

T: Și?

J: M-a rugat să mă prefac că te plac pentru ca a spus că ti-ai dori pe cineva in viață si ca eu aș fi persoana potrivită.
• spune rapid si speriat de ce va urma sa se întâmple •

Taehyung făcu ochii mari de mirare, iar lacrimile i-au inundat rapid ochii.

J: imi pare foarte rău. Eu - eu nu stiu de ce am acceptat. • spune cu lacrimi în ochi •

Tae nevrând să își verse nervii pe el pentru că în ciuda întâmplărilor el tot îl iubea foarte mult pe Jimin . Tot ce făcu a fost să iasă din casă trântind ușa și stând afară pe scări.

1. Vmin, love story {Finalizată}Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum