Autor pov.
Trecuseră deja 5 luni de cand cei doi au o relație și în aceste 5 luni ei încă nu au avut primul sărut.
Taehyung observase că Jimin nu părea să fie prea bucuros în această relație, iar cand il întreba ce a pățit sau daca il mai iubeste brusc Jimin era fericit si îi spunea mereu același lucru" N-am pățit nimic , doar ma gândeam " si apoi îl săruta pe Tae pe obraz.
Dacă Taehyung il întreba la ce se gândește, Jimin îi spunea că nu mai contează si schimba subiectul.
Asta era singura chestie nașpa care se întâmplă , în rest relația lor mergea destul de bine. Se vedeau aproape zilnic , făceau activități împreună.
Jimin îi spuse mamei sale si lui Namjoon.
Mama lui a zis doar ca atata timp cat se iubesc cu adevarat si nu suferă nici unul atunci e de acord ca ei să aibă o relație.
NamJoon in schimb n.a a zis ceva asemănător.Nj: Dacă cumva il faci sa sufere , aceea va fi ultima ta zi deci ai grija ce faci.
T: nu-ți t-trebuie să-ți faci griji •răspunde cu un zâmbet speriat •
Deci cum va spuneam, ei nu nu avusese primul sărut si erau momentele acelea a lui Jimin care îl îngrijora putin pe Tae.
Asta până azi .Ora 10:31 / sâmbătă.
Apel telefonic .
T: ce faci my love ?
J: mâncăm, tu?
T: bine , ma întrebam dacă vrei sa ne vedem . Vrei ? • zice bucuros•
J: sigur, mi-e dor de imbratișările tale.
Auzind Taehyung asta , simțea cum i se înmoaie inimă.
T: deci? Vi la mine ?
J: sigur. Ne vedem.
T: ok, pa pa
Apel telefonic terminat.
11: 01
O bătaie în ușă se auzi . Taehyung merge, parcă grabit să o deschidă.
Cand deschide își vede minunatul său iubit. Cand Jimin il vede îi sare în brațe și îi sărută ambi obraji de multe ori.Jimin fiind încă în brațele lui Tae care emana caldura , Taehyung se aseaza pe canapea.
Brațele micuțe ale lui Jimin ii înconjurau gâtul lui Taehyung brațele lui fiind așezate pe spatele lui Jimin.J: scuze ca n-am putut sta cu tine săptămâna asta , a trebuit să merg cu mama undeva su alte chestii.
T: e in regula , acum esti aici. Vrei să-mi povestești cum ți-a fost săptămâna?
Acum brațele lui Tae încă îi îmbrățișa spatele lui Jimin , iar brațele mici ale lui ChimChim gesticulau în timp ce povestea. Taehyung il privea atent în ochi zâmbind ușor. Puteau vedea în ochii lui iubire , căldură și sesinbilitate.
După 10 minute în care Tae il privea pe Jimin de parcă era hipnotizat.
J: săptămâna ta cu a fost ? •întreabă cu un zâmbet drăgălaș si plin de fericire•
Începuse si Tae să-i povestească lui Jimin despre săptămâna în care a fost la muncă și a fost puțin îngrijorat sa nu pățească micul său iubit ceva.
O liniște se lasă intre cei doi îndrăgostiți.
Jimin se apleacă foarte, foarte încet spre fața lui Taehyung care doar il privea hipnotizat, după care rămânând câțiva centimetri intre fețe lor. Jimin așteptare 5 secunde după care își lipise buzele de ale lui Taehyung. A fost un sărut de mai putin de 2 minute, lent dar magic.
Cand Jimin își retrase fața usor îi puteai vedea obraji care au căpătat o nuanță de roșu deschis si un mic zâmbet mulțumit parcă de situație.Taehyung in schimb era putin uimit. A fost primul lui sărut si a fost atât de perfect.
CITEȘTI
1. Vmin, love story {Finalizată}
RomanceAici este vorba despre o prietenie bună si o iubire falsă care până la urmă se dovedește a fi o iubire reală. Cartea contine: -Yaoi /LGBT/boyxboy -greșeli gramaticale și de exprimare Deci daca nu esti de acord cu ideea asta poti sa o lasi baltă ș...