Autor pov.
Ora 10:21 AMTaehyung se trezise. Se uită cât este ora și își dă seama că a întârzia la muncă.
În secundă doi se dădu jos din pat, fugi spre baie, în 10 secunde se spălase pe dinți, fugi spre dulapul cu haine îmbrăcându.se în uniformă sa și fuge spre locul de muncă.
Cartierul unde locuia era puțin cam ciudat.Erau 2 blocuri lipite apoi 3 case una dupa alta și iar niște blocuri lipite unele de altele de data asta fiind 4. Pe urmă era secția de poliție.
Casa lui era a doua de la început.
Ajungând la locul său de muncă se întâlni cu cine spera să nu se întâlnească.
Nj: UNDE AI FOST COPIL NĂSCUT PREMATUR? ACUM SE VINE LA MUNCĂ? AI DE DAT MULTE EXPLICATII, TRECI IN BIROUL MEU.
În mintea minunat a lui Tae:
Am belit-o.
Inapoi la realitateNamJoon si Taehyung intrase încăperea respectivă, NamJoon așezandu.se la birou si Tae pe un scaun din fața biroului.
T: mai exact ce explicații am de dat?
Nj: în primul rând aseară mi-ai cerut un sfat, vreau să-mi spui ce ai facut.
În al doilea rând DE CE AI INTARZIAT ATÂTA?T: Păi stii că il plac pe ... mda, păi m-am gândit dacă să-i spun că il plac sau să mai astept. Ei bine eram putin supărat și am mers la un bar să-mi linpezesc gândurile.Si ...
Nj: te-ai îmbătat ca porcu.
T: să zicem că. Și după nu știu cum dar m-am trezit acasă si am văzut cât era ora siiiii...
Nj: ai băgat viteză și ai încercat să nu dai ochii cu mine să te pot rupe'n bucăți
T: bă da le ai cu ghicitu'
Dar de ce vroiai să știi ?Nj: ca să știu că n-ai facut vreo prostie și pentru că, m-am dus seara să văd dacă Jimin si Jungkook dormeau, când am intrat în camera lui Jimin ăsta arată putin cam îngrijorat. L-am întrebat ce are dar a zis că n.a pățit nimic.
T: si ai crezut că eu am făcut ceva?
Nj: Dap, ați vorbit aseară?
T: da, dar nu i-am scris nimic ciudat sau ceva cu ce să-l îngrijoreze. Din câte știu.
După ce rostii aceste cuvinte, Tae intra pe Whatsapp și vede ... ce a făcut.
Văzând mesajele scrise de el, își pune mâinile în cap și spune : ai de capu meu! Ce am făcut?!
Nj: ce ? •spune si ia telefonul lui Tae citind mesajele•
Ce ai facut mă copil născut prematur?T: oare și-a dat seama ? • spune si face o față 🥺•
Nj: nu cred, stai liniștit, dar oricum v.a trebui să-i spui cândva.
T: stiuuu.
CITEȘTI
1. Vmin, love story {Finalizată}
DragosteAici este vorba despre o prietenie bună si o iubire falsă care până la urmă se dovedește a fi o iubire reală. Cartea contine: -Yaoi /LGBT/boyxboy -greșeli gramaticale și de exprimare Deci daca nu esti de acord cu ideea asta poti sa o lasi baltă ș...