itiraf (deanxcas)

397 40 4
                                    

"Demek beni seviyorsun? "

Dean duvara dayadığı sevgilisinin gözlerine bakarak sordu. Castiel olayı anlamamışçasına  "Bunu zaten biliyorsun sanıyordum, " dedi masumca. Bu Dean'in daha da kötüleşmesine yol açmıştı. Onun bu masum tavırlarına dayanmak oldukça zordu.

"Öylece söyleyiverdin," dedi. "Annem ve Sam'in önünde. "

"Öleceğimi sanıyordum" diyerek kendini savundu Castiel. "Ölmeden bir kez bari söylemek istedim."

"Tanrım," Dean sevgilisinin ellerini alıp başının üstünde sabitledi. "Beni o kadar tahrik ediyorsun ki,"

Cas masum bakışlarına devam ederek öylece bekledi. Dean sabırsızca dudaklarını Cas'in boynuna yaklaştırdı: "Yıllardır seni seviyorum, ve bunun karşılıksız olmadığını duymak... O anki cesaretin. Beni mahvediyorsun Cas."

"Hoşuna gideceğini bilsem daha önceden söylerdim."

"Hayır, böylesi en iyisiydi. Hayatım ve öbür taraf boyunca unutamayacağıma eminim."

Cas rahatsız olmuşcasına Dean'den uzaklaşmaya çalıştı. Dean hiç istifini bozmadan, aksine sevgilisine daha çok yaklaşarak tekrar fısıldadı:
"Benden kaçabileceğini mi sanıyorsun? "

Cas yutkundu. "Boynuma bu kadar yakın olup fısıldaman, nefesini orda hissetmek..." dedi. Dean sevgilisi için tamamladı;  "Seni oldukça tahrik ediyor, değil mi?"

"Evet" diye yakındı melek olan. "Yakınsın ama dokunmuyorsun."

Dean gülümsedi. "Yıllar boyunca ne çektiğimi tahmin edebiliyorsundur o zaman."

one shots//sastiel+samifer+destiel ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin