Am aprins tigara tragand cateva fumuri din ea.Doamne,de cand nu am mai facut asta!Stateam pe acoperisul orfelinatului ca in fiecare seara,priveam cerul invadat de nori negrii.Am aruncat tigara intrand pe geam pentru a o vedea pe directoarea Sparks care se uita la mine nervoasa.
-Ai fost adoptata,impielitato!
-Ce?
-Ai fost adoptata!
M-a luat de mana tragandu-ma spre scariile care duceau in biroul ei.Am intrat in birou si am vazut 5 baietii.M-am trantit pe scaun si i-am analizat pe fiecare in parte.
-Tu trebuie sa fi Zayn?Nu?
Aratand spre un baiat cu parul negru cu cateva suvite blonde in partea din fata.
-Da!Si tu esti Tania!
-Nu,eu sunt Cenusareasa si am venit din Narnia.
Spun eu ironica scotand limba la el.I-am vazut pe ceilalti razand si am inceput din nou:
-Tu trebuie sa fi Harry!
Aratand spre un roscat cret.
-Dap.
Okey,cat timp am avut-o colega pe Daria imi vorbea mereu de Zayn si Harry.
-Si restul nu ii mai stiu!
-Ok,eu sunt Niall,el e Louis,iar el este Liam.
-Daca tot am facut prezentarile,eu zic sa semnam actele.
Spune doamna Sparks zambind fals .
Au semnat toti actele si apoi m-am dus sa-mi i-au hainele.Pe hol m-am ciocnit de Daniel impreuna cu Florin si Radu.
-Uita-te pe unde mergi,tampitule.
-O,da ce avem aici?Tanianita vroiai cumva sa fugi?!
Spune lipindu-ma de perete punandu-si mainile in jurul taliei mele micute.Am inceput sa ma zbat si l-am ars cu bricheta pe mana.Si-a retras mainile,iar eu am zbughit-o pe scari,ei urmarindu-ma.Am coborat scarile sarindu-i in brate lui Zayn.
-Futu-ti mortii matii!Sa vezi ce iti fac curvo cand te prind.
Si a vrut sa vina spre mine,dar cand a vazut-o pe doamna Sparks si pe baietii ca se uitau urat la el a urcat inapoi pe scari urmat de cei doi catelusii ai sai adica Florin si Radu.Zayn impreuna cu ceilalti s-au uitat la mine si m-a intrebat ingrijorati:
-Esti bine?Ti-a facut ceva?
-Da,sunt okey.Acum ma poti lasa jos?Uitandu-ma la Zayn