Sabah uyandığımda mutfaktan güzel kokular geliyordu. Bugün pazardı ve evdeydim ki böyle güzel kokular ile uyanmak oldukça güzeldi.
Bir anda aklıma dün gece olanlar geldi ki doğrulmak istediğimde oluşan ağrılar oflayıp puflamama sebep olmuş dün geceyi bana hatırlatmıştı zaten. Ne kadar zor olursa olsun kalkıp mutfağa gittim. Joe mutfakta o önlükle çok sevimli görünüyordu ve tuhaf hissettim. Aramızda hiçbir şey yoktu ama bu aramızdaki bağ çok tuhaftı. Gülümseyerek "Günaydın"dedim. O da şaşkın bir suratla bana bakıp "Günaydın! Ben de dün elimden bir şey gelmediğinden böyle telafi etmek istedim."dedi. Birinin beni düşündüğüne mutlu olmuştum. Ben de yardım etmek istediğimden masayı hazırlamaya koyuldum. Birlikte kahvaltı ettikten sonra kahvelerimizi yudumluyorduk ki "Joker'i izledin mi?"diye bir soru geldi. Tabii ona kalkıp 'bana seni hatırlattığı için açıp izlemeye fırsat bulamadım'diyemedim. "Ah hayır fırsatım olmadı. Ama güzel olduğunu duydum."
"O halde seninle bugün onu izleyelim. Tabii istersen."
"Olur neden olmasın."dedim. Hem benim için de bir girişim olurdu.
Bulaşıkları yerleştirip salona gittim. "Önce bir banyo yapmalıyım. Sana gösterdiğim misafir odasının da banyosu var eğer istersen sen de girebilirsin."dedim.
"Olur iyi gelir."dedi ve birlikte yukarı çıktık. İkimizin de aynı evde olması lisedeyken hep hayal ettiğimiz bir şeydi. Şuanda böyle bir durumda aynı evde olmak o zamanki Joe ve Karmen'ı çok mutlu ederdi.
Sıcak suyun altına girdiğimde tüm kötülüklerden arınmış gibi hissettim. Dün kazadan sonra o kadar çok negatif enerji yüklenmiştim ki suyla birlikte hepsi gidiyor gibi hissediyordum.
Banyodan çıkıp giyindim ve aşağıya indim. Joe çoktan çıkmış koltukta kitap okuyordu. Göz ucuyla ne okuduğuna bakıp yanına oturdum. Şöyle bir havayı kokladıktan sonra " Mis gibi bir koku geliyor burnuma"dedi. Kıkırdadım ve ben de bir kitap aldım.Kitabı tutup "Yo yo yo, hadi ben filmi açıyorum"dedi. Önce mutfağa gidip koca bir kase mısır getirdi ve tam aramıza koydu. Oturup filmi izlemeye koyulduk ve gerçekten çok eğlenerek izliyorduk. Film bittikten sonra karşılıklı kritiğini yaptıktan sonra bana tuhaf bir mayışıklık çökmüştü ve koltukta uyuyakalmışım. Gözlerimi açtığımda yanımda kitap okurken buldum onu. Uyandığımı görüp "Günaydın hanımefendi. Güzellik uykunuzdan uyandınız mı?"dedi. Gülümseyerek mırıldandım ve gözlerimi tekrar kapattım. Açtığımda bana o kadar yakındı ki kalbim deli gibi atmaya başladı. Gülümseyim saçımı yüzümden nazikçe çekti ve "Gece giderim ben. Sen uyu istersen yorulmuştun dün"dedi. Gitmesini istemiyordum. "Burada kalabilirsin."dedim. "Hımm kalmamı istiyorsun yani"dedi kıkırdayarak. Homurdanıp "Ne alakası var!"dedim. "Şş tamam tamam. Kalacağım o halde."dedi. İçimdeki mutluluğu saklamayı tercih edip gözlerimi tekrar kapattım. Bu sefer sıcaklığını hissediyor olduğuma yemin edebilirdim. Dudaklarımız inanılmaz yakındı ve o sadece "Keşke hiç gitmeseydin."demekle yetinip bana öylece bakmaya devam etti. Neredeyse öpecekti.Umarım beğenmişsinizdir. Sevgilerimle...
instagram kişisel; sakurapictt
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~ REM ~
Romansa"Alo" "Merhaba Karmen, seninle bir şey konuşmalıyım...Rem ile ilgili. Hatırlıyor musun?" "Ah elbette hatırlıyorum."ellerim deli gibi titremeye başlamıştı. "Onu gördüm Karmen."