Merhaba arkadaşlar bu benim ilk kitabım o sebeple yazım yada mantık hatası olursa affedin
Ben Fadime Nur. Siz bana 6 yıllık saplantili aşık da diyebilirsiniz.6 yıl önce 7. Sınıfta tanıyıp daha sonra aşkımı bir türlü unutamadığım ve her geçen gün daha da bağlandığım çocuk ose onur. Benim sınıf arkadaşım ve ilk aşkım.
Kendisinin eski sevgilisine kadar biliyorum çünki en yakın arkadaşlarından birini ajanım yaptım. Onur zeki aynı zamanda yaramaz 2. Sınıfta sevgili olduğu daha sonra terk edildiği Bahar'ı hâlâ köpek gibi seven biri. Kendisini bir ara 2. Sınıfta gördüm daha sonra orta okulda aynı sınıfa düştük ve ben 7. Sınıfta tam olarak aşık oldum. Şu an üniversite okuyo aynı okulda değiliz ama sinif arkadaşlarından bir tanesi çok yakın arkadaşım olduğu için yediği yemeğe kadar biliyorum. Kendisi bilgisayar mühendisliği okuyo ben hukuk yani avukatlık. Bu bilgilerden sonra gelelim asıl konumuza...
Onur'u ilk gördüğümde herkese yakın davranmayan ama arkadaşları arasında çok sevilen şakacı biri olduğunu gördüm. Daha sonra onunla arkadaş oldum bu biraz zor oldu ama başardım çok arkadaşı olan birisi değildi ama çok güvenilirdi. Daha sonra yanyana oturmaya başladık. Ortak arkadaşımız Meryem benim hislerimi biliyodu ve hep bizi yanyana durdurmaya çalışıyordu. Ama en kötüsü Onur hep camdan başka kızları süzerdi. Bu benim canımı çok yakardı. Bir gün arkadaşlarıyla beraber bir sınıfa racon keserken sinifin kapısını kırdılar. Tabii hepsi disipline ben babam sayesinde Onur'u kurtardım yani Onur'un disipline gitmesini engelledim. O zaman onura yazmaya başladım ve aynı zamanda onun için şiirler yazardım...
Bilinmeyen numara:naber;)
Umarım bölümü beğenmişsinizdir. Çoğunlukla bilgi verdim ama diğer bölümler böyle olmayacak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kurtarıcı meleğim [ TAMAMLANDI ]
Teen Fictionhep erkekler mi kızları kurtarır? Ya kızlarda erkekleri kurtarabiliyorsa...