bölüm 8

853 68 26
                                    

Multimedia=)Onur çakmak

Onur, eve girdiğinde Fadime'yi bulamadı. Odalara baktı,tuvalete baktı, mutfağa baktı ama yoktu. Daha sonra solonda masanın üstünde bi not gördü.

Onur ben abimsiz yaşayamam. Çok özür dilerim seni de yordum ama bana evini açtığın için minnettarım. Ben evime abimin yanına dönüyorum ve abimin beni affetmesi için o adamla evlenicem. Tekrardan seni uğraştırdığım için özür dilerim. Hoşça kal.

Notun bazı kısımları ıslaktı. Fadime notu yazarken ağlamıştı. Bu da isteyerek gitmediğini açıklıyordu. Fadime'nin abisini tanırdı Onur önceden, zeki bi adamdı ama Onur daha zeki bi adamdı. Hemen Alihan ve Meryem'i aradı ve olanları anlatıp hemen Onur'un evine gelmelerini istedi. Kısa bir süre sonra Onur'a mesaj geldi;

İsimsiz güzel: o kız isteyerek gitmedi Onur, güven bana o kendini zeki sanan abisi götürdü o kızı ve ben şu an neredeler biliyorum istersen sana yollayabilirim.

Kokusuna müptela olduğum: nerede olduğu belli evinde. Ayrıca değilse bile sana neden güveneyim senin kim olduğunu bilmiyorum. Canın isteyince yazıyosun istemeyince yazmıyosun sana neden güveneyim bana mantıklı bi sebep söyle.

İsimsiz güzel: söyliyeyim çünki başka şansın yok anlıyo musun o kız orada dayaktan komalık olmamak için abisine yalvarıp abisini kendisini dövmesin diye ikna etmeye çalışırken sen şu an benim güvenilir olup olmadığımı sorguluyosun. O kızı kurtarmak Istiyosan başka şansın yok bu arada evlerinde değiller.

Onur çılgına döndü. Ne yani o şeref yoksunu abisi kızı dövüyo muydu. O sırada kapı çaldı. Alihan ve Meryem içeri girdiler ve oturdular. Onur bu sırada bilinmeyen numaradan konum aldı. Meryem dayanamayıp söze başladı.

- Ne olucak şimdi? Onu öylece bırakacak mıyız? O adamla evlenirse Fadime intihar eder.

- tabii ki böyle bişey olmayacak biz onu kurtarıcaz değil mi Onur?

- Fadime'nin abisinden dayak yediğini biliyormuydunuz?

Alihan bi hışımla ayağa kalktı ve ne diye bağırdı. Meryem'den ses çıkmadı çünki o biliyodu ama kimsenin ona acımasını istemediği için Fadime söyletmemişti. Onur Meryem'e çok kızdı. Ama şu anda daha önemli olan bişey vardı ve o da Fadime'ydi. Onun için değerli birisiydi Fadime ve hemen onu kurtarmak istiyodu. Daha sonra Alihan ve Meryem'i aldı, o buruşuk adamın evine doğru yol aldılar.

kurtarıcı meleğim [ TAMAMLANDI ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin