bölüm 15

617 42 36
                                    

Multimedia=) gökay

Fadime'den;

Akşam olmuştu ve Dolunaylar bize geldi. Onur ben Meryem Dolunay Alihan ve Gökay beraber masaya oturmuş yemek yiyiyorduk. Masaya bir sessizlik hakimdi. Ama Onur Gökay'a onu öldürecek gibi bakıyordu. Gökay'ın ise gözleri hep benim üzerimdeydi. Açıkçası utanmıştım. Hemen konuşmaya başladım.

- eeee yemekleri beğendiniz mi?

Gökay- ellerinize sağlık çok lezzetli olmuş kim yaptı?

Ben aslında Meryem'in yaptığını söyleyecektim ama Meryem lafa atladı hemen ve benim yaptığımı söyledi.

Onur- belli zaten. Meryem bu kadar güzel yemek yapamaz.

Meryem- neden yapamayacakmışım gayette güzel yaparım.

Baktım konu sapıyor hemen toparladım.

- eee Dolunay siz ne yaptınız?

Dolunay- hı-eeee bişey mi dedim Fadime duymadım da.

Kendisi Alihan'a bakmakla meşgul.

- siz diyorum otel diyorum ohoooo senin kafa gitmiş. Gitmiş gitmişte kime acaba?

Dolunay'ın öldürücü bakışları arasında Meryem'e bakıp göz kırptım. O da gülmeye başladı. Aha işte şimdi yandık. Meryem gülünce 8 saat susmadan gülenlerdendir. Zorla da olsa susturdum onu.

Dolunay- yerleştik hemen. Ben alıştım ama Gökay'ın içi hiç rahat değil. Neymiş Fadime'yi merak ediyormuş beyfendi. Hasta haliyle onu burda bırakmak içine sinmiyormuş.

Onur'un bakışları birden beni buldu. Tepkimi merak ediyordu heralde. Ben şaşırmıştım ve bir şey diyemiyordum. Meryem Dolunay'a baktı ve 'Sen ne şeytansın sen' der gibi parmak salladı. Dolunay ise omuz silkti.

- be-ben iyiyim yani beni düşünmenize gerek yok Meryem bana çok iyi bakıyor. Hem her gün siz de Onur'da geliyorsunuz yanıma. Gene de beni düşündüğün için teşekkür ederim Gökaycım.

Onur'un Gökaycım diyince tek kaşı havaya kalktı ve dudağının pirsingli tarafi yavaşça kıvrıldı. Gökay bana bir garip bakıyordu zaten.

- herkes doyduysa kızlar biz masayı toplayalım.

Dedim ve tabakları alarak mutfağa gittim. Bu zamana kadar babam hariç hiç bir erkeğin elini bile tutmamış biri olan bana bunlar çok fazlaydı. Kızlar da hemen peşimden mutfağa girdiler

- ya siz beni kalpten götürmeye mi çalışıyorsunuz kızlar!? Eğer böyle bir amacınız varsa bravo başarıyorsunuz yani!

Dolunay- ya kızım ne kızıyorsun. Hem çok şirindin içerde. Di mi Meryem?

Meryem- evet bence de çok tatlıydın.

- tabi tabi kesin öyleyimdir.

Dedim ve içeri Onur girdi.

-kızlar siz çıkın benim Fadime'yle konuşmam gereken birşey var.

Dedi. Ben kızlara gitmeyin der gibi baktım ama kızlar bana göz kırpıp mutfaktan çıktılar.

- evet. Ne konuşacaksın benimle Onur?

- Onur, o ite Gökaycım bana Onur öyle mi!?

- Ne yani? Onur sakin bana Gökay'ı kıskandığını söyleme.

- o itin neyini kıskanıcam ben be. Sadece kaç yıllık arkadaşına ona davrandığın gibi davranmıyorsun. Hem onlar geldiğinden beri benim- bizimle hiç takılmıyorsun Fadime. Biz senin arkadaşınız lütfen.

kurtarıcı meleğim [ TAMAMLANDI ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin