Bu bölümü Alihan ve Dolunay'a özel yazdım. Kitapla alakası yok kitaptan bağımsız yazdım onları. Iyi okumalar...
Dolunay'dan;
Odamda otururken birden kapı çaldı. Allah allah kimse benim kapımı çalarak girmez genellikle bodoslama dalarlar ama hadi hayırlısı. Yataktan doğruldum üzerimi düzelttim ve güzel olduğuna emin olduğum bir ses ile seslendim
- gel.
Alihan girdi içeri ve elindeki-bi dakika o kutularda çilekli süt mü var bana mı öyle geliyor allahım biri beni tutsun düşüyorum galiba. Sütleri görünce gözlerim parladı. Ve hemen sordum.
- o elindekiler çilekli süt mü? Bana süt mü aldın?
- yok şey yani siz Fadime ile iddaya girmişsiniz ve sen kazanmışsın. O da sana 3 koli çilekli süt alıcağını söylemiş. Anlaşma tamam de o anlar dedi ve getirmem için beni gönderdi. Ama ben 4 koli aldım biri de benim hediyem.
- yaa gerçekten mi çok teşekkür ederim şu an bana ev almışsın gibi mutlu oldum inan bana.
Süt benim için mücevherden daha değerli bana inanın. Ve sen alihan Daşdan şu an kalbimde kocaman bir tahtın var buna emin ol. Kolay kolay da yıkılmaz yani. Hemen yatağımdan kalktım ve yanına gidip sütleri elinden aldım. Sütleri masanın üzerine koydum ve yatağıma geri oturdum.
- gelsene durma kapı da öyle.
Dedim ve yatağı gösterdim. O da gülümsedi ve kapıyı kapatıp yanıma oturdu.
- çilekli sütü çok mu seviyorsun?
- sevmek ne kelime. Ben çilekli süt olmadan yaşayamam. O yüzden kiminle iddaya girsem hep çilekli süt isterim ve maaşımın yarısından fazlası süte gider. Mesela sen bana süt almışsın ya bu benim için dünyanın en güzel hediyesi ve minnettarım sana.
Güldü. Gülüşü çok güzeldi. Gözlerim gümüşünde takılı kaldı. Pirsingi güldükçe hareket ediyordu ve ben kendimi pirsingi izlemekten alıkoyamıyordum. Sonra durdu. O durunca bende kendime geldim. Çok utanmıştım. Hemen konuya geri döndüm.
- sen sevmez misin çilekli süt?
- ben bayılırım süte. Benim için neli olduğu farketmiyor ben her türlüsünü seviyorum ama çilekli sütün yeri ayrı. Hatta hatırlıyor musun bi gün yine buraya gelmiştin ve evde 4 5 koli çilekli süt bulmuştun, hepsini içmiştin. Ama bir türlü kimin olduğunu bulamadığın için yenisini alamamıştın. O sütlerin hepsi benimdi. Ben almıştım kendime ama sen öyle mutlu olmuştun ki bunlar benim dokunma onlara ya da yenilerini al bana diyemedim. Başkası olsa silah çeker vururdum ama sana yapamadım.
Öylece donakaldım. Ne yani o zaman deli gibi içip mutlu olduğum sütler Alihan'a mı aitti? Başkası bana bunu yapsa kim olduğunu önemsemeden hıncımı alır ve içtiklerinin iki katını ona aldırırdım ama o yapmamıştı hemde benim için. Yaaa şapşik çocuk sen ne güzel birşeysin öyle.
- ben çok teşekkür ederim yani şimdi bu sütleri sana vereyim ödeşelim.
- saçmalama ben bu sebeple söylemedim bunları. Ayrıca senin sütlerini de almam. Onlar senin hakkın ve sütleri ne kadar sevdiğini biliyorum. Fadime'yi satarsın o sütler uğuruna.
- o zaman sana ikram edeyim paylaşalım. Bir kolisini sana vereyim en azından. Böyle içim rahat etmez lütfen en azından birini kabul et.
- peki tamam ama sadece birini.
Gülerek kafamı.salladım ve kolilerden bir tanesini hiç düşünmeden alihan'a verdim. Teşekkür etti ve odadan çıktı. Belli etmemeye çalıştı ama beni seviyordu. Bunu kaç yıl bana Onur'u anlatan, onur'un Bahar'a bakışlarını anlatan Fadime'den öğrenmiştim. Bir erkek nasıl sever bilmiyordum ama sevdiği nasıl anlaşılır biliyordum. Ve ne kadar belli etmemeye çalışsa da Alihan beni seviyordu...
Alihan'dan;
Odadan çıkar çıkmaz hemen koşarak odama gittim. Şaka gibi uğuruna her şeyi yapabileceği sütlerini benimle paylaşmıştı. Kesin beni seviyordu. Kendimi yatağa attım. 32 diş sırıtarak uzanıyordum. Ben o sütleri içmeye kıyamazdım ki şimdi. Onlar bana verdiği ilk sütler. Neyse birazını içeyimde birazını saklarım yada kutularını saklarım. Sütlerden birazını içtim ve odadan çıktım. Odadan çıkar çıkmaz hemen koşarak yanıma Fadime geldi.
- ee ne oldu anlat bakalım.
- bana süt kolilerinden birini hediye etti.
- neeee ulan şeref yoksunu kuzen görüyor musun bana bir tane bile vermez sana kolisini vermiş.
- ya öyle değil benim daha önce sütlerimi içmişti ya onu söyledim konuşurken sütleri vermek istedi. Kabul etmeyince de en azından birini al dedi ve birini verdi.
- olsun zamanında bana sinirlendi diye bir sürü çikolatamı attı ama yerine hiçbirini almadı zalim kuzen. Görüyor musun aşk insanı değiştiriyor işte.
- tamam ya sana alacağım 2 kutu çikolatanın yanına 3 daha alırım sen kızı rahat bırak yeter ki. Üzerine gitme kızın tamam mı?
- vayy bee aşka bak. Benim için şunu yapacak erkek var mı bee.
Dedi ve o sırada içeri Gökay girdi.
- neyi yapacak erkek var mı?
Dedi. Ben onu görünce gizliden sıvıştım aradan. Allah'ım ya şu kız da evlense bizde kurtulsak. Ben içeri geçtim ve içeri Dolunay girdi. Dudağında pipet izleri vardı büyük ihtimalle 2 koliyi içmişti bile. Inşallah sütü sevdiği kadar beni de sever...
Umarım bölümü beğenmişsinizdir. Çok uzun yazmadım ama arada bir böyle Dolunay-Alihan bölümleri yazarım eğer isterseniz.
Çilekli süt sevenler burada mı?🍓🍓
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kurtarıcı meleğim [ TAMAMLANDI ]
Teen Fictionhep erkekler mi kızları kurtarır? Ya kızlarda erkekleri kurtarabiliyorsa...