🍑18🍑 - 15+

967 57 23
                                    

S M U T   1 5 +




   Hoseok s Jiminom moc dobre vedeli, že sa Yoongi urazil. Nebolo by to prvý krát čo sa toto stalo. Jimin aj keď bol vo vzťahu s chlapcami krátko poznal túto stránku Yoongiho, no ešte nikdy nebol Yoongi urazený natoľko, že by ignoroval aj Jimina.

   ,,Myslíš, že je to dobrý nápad, hyung?“ spýtal sa mladší z dvojice. Hoseok venoval Jiminovi milí úsmev a kľúčom odomkol dvere do bytu Yoongiho.

   „Najlepší, teraz sa len uvoľni a rob tak ako sme sa dohodli,“ dlhými krokmi sa dostali k izbe, kde sa nachádzal najstarší z nich. Hoseokovi sa rozžiarili oči ako uvidel telo svojho priateľa len v boxerkách ležať v perinách.

   ,,Čo to kurva robíš?!“ zakričal bielovlasý, ako si všimol prítomnosť dvoch chlapcov. Jimin jemne zneistel a pozrel sa na Hoseoka, ktorý si celú situáciu užíval.

   „Stráž si slovník, Yoonie a na tvojom mieste by som počúval,“ povedal hlbokým hlasom, na čo sa Yoongi zachvel. Nebol si istý čo robiť a tak pohľadom skúmal Jimina, ktorý držal niečo vo svojích maličkých rukách. Než stačil poriadne zareagovať, Jimin sa vydal jeho smerom a usmial sa.

   „Neboj, hyung,“ povedal sladkým hláskom a chytil zápästie staršieho. Yoongi vypískol, na čo sa Hoseok zasmial a pomohol Jiminovi zacvaknúť púta. Studený kov a erotická atmosféra vzrušovala Yoongiho, či by si to priznal alebo nie.

   „Povedz nejaké číslo od jedna do šesťdesiat, Minie,“ usmial sa Hoseok svojím typickým šťastným úsmevom, aj keď jeho úmysli neboli také nevinné a čisté ako obvykle.

   „Tridsať,“ zasmial sa a pozrel sa do očí Yoongiho. „vyzleč sa, hyung,“ povedal načo začal počítať. Yoongi najprv šokovane pozeral, no v zápetí sa snažil vyzliecť. Hoseok s Jiminom pozorne sledovali, ako sa ich priateľ trápi.

   „A koniec,“ povedal Jimin a sledoval ako Yoongi zbledol. Chýbal mu malý kúsok k tomu, aby boli jeho boxerky inde než na jeho kotníkoch.

   „Nieje to ale smola?“ spýtal sa Hoseok, na čo sa Yoongi zachvel. Mal pocit, že cíti vybrácie Hoseokovho hlasu na svojom penise.

   „Čakal som, že zvládneš takúto jednoduchú úlohu, hyung,“ povydzchol si Jimin a rukou začal robiť dobre Yoongimu, ktorý bol maximálne omámený celou situáciou.
   „Tvoje správanie bolo v poslednej dobe moc zlé a teraz si nedokázal splniť ani tak jednoduchú úlohu, nieje to smutné?“ pokračoval Hoseok a dal si dole svoje tričko. Jimin sa pomaly nahol k Yoongiho pýche a jemne ju pohladkal svojím jazykom. Yoongi hlboko dýchal a predsa len sa, aj cez svoju hrdosť, pozrel do očí Hoseoka. 

   „Myslím, že si nič z tohto nezaslúžiš, Yoonie,“ vydýchol Hoseok a pritiahol si Jimina do dravého bozku. Yoongi vyzeral zmätene ale neodhodlal sa pohnúť.

   „H-hoseok,“ vzdychol Jimin a rýchlosťou svetla zo seba dostal tričko. Hoseok začal robiť znamienka lásky po celom krku mladšieho, až sa dostal k jeho ružovým bradavkám. Yoongiho kamarát bolel viac a viac.

   „Hobi, Minie,“ odhodlal sa konečne niečo povedať a tak upútal pozornosť dvoch chlapcov. Jimin sa len zasmial a kývol hlavou na Hoseoka. Obidvaja si začali dávať dole spodnú časť ich oblečenia a tak sa obidvaja o chvíľu ocitli nahý. Yoongi dúfal že sa konečne dotknú aj jeho, no zároveň ho pohľad na jeho dvoch priateľov vzrušoval. Hoseok si všimol, ako sa jeho priateľ vrtil kvôli bolesti medzi nohami a nemohol sa ubrániť úsmevu.

   „Jiminie, myslíš že si Yoongi zaslúži aby sme sa oňho postarali?“ Jimin sa zapozeral na Yoongiho a ľahol si presne pred jeho kamaráta. Bol tak blízko, že Yoongi mohol cítiť jeho teplý dych.

   „Možno keby nám sľúbil, že nebude pokračovať v takomto správaní,“ Hoseok sa usmial a zobral tvár staršieho medzi svoje ruky. „myslíš že zvládneš nesklamať Jimina aspoň v tomto?“ spýtal sa načo yoongi len horlivo prikývol. „Slová, Yoonie,“

   „Á-áno,“ povedal chtivo a túžil len po uspokojení. Hoseok neváhal a spojil ich pery v jedno. Yoongi sa v momente zapojil do bozku a vychutnával si dravosť Hoseokových pier. Jimin začal svojími mäkkými perami obsypávať hruď Yoongiho cucflekmi. Keď sa dostal k jeho bradavkám jednu zažal cucať a hrýzť. V tom momente sa druhý chlapec dotkol Yoongiho pýchy a začal mu robiť dobre. Yoongi vzrušene vzdychal a nemyslel na nič iné, len na to ako úžasne sa cíti. Chcel sa ich dotknúť, ale to mu nebolo dopriane. Jimin sa nahol k Hoseokovi a doprial mu vlhký bozk plný vášne na to sa obidvaja odtiahli a sotili Yoongiho surovo na madrac.

   „Hoseok, prosím,“ vzdychol v plnom zúfalstve. Hoseok namiesto toho, aby počúvol prosby staršieho mu venoval silnú ranu po jeho krásnom bielom zadočku.

   „Nie si trochu chtiví?“ spýtal sa a strčil jeden prst do jeho dierky „Jiminie, povedal by si, že je Yoonie takýto úzky? A my sme nezobrali žiadny lubrikant,“ povzdychol si Hoseok a potom sa len zasmial nad Yoongiho stavom. 

   „Nebude treba,“ usmial sa a chytil Yoongiho za vlasy. Potiahol jeho hlavu ich smerom aby mohol vidieť, ako sa Hoseokov penis stráca v Jiminových ústach. Cítil že jeho rozkrok exploduje ak sa niečo nestane veľmi rýchlo. Hoseok veľmi opatrne chytil hlavu Jimina a odtiahol ho od seba. Obidvaja sa na seba sladko pozreli a potom na Yoongiho. Hoseok sa dotkol špičkou Yoongiho dierky na čo Jimin uchopil do ruky Yoongiho kamaráta. Hoseok zasunul celú svoju pýchu naraz do Yoongiho tesného vnútra. Yoongi bolestivo vykríkol.

   „Ho-hoseok!“ skríkol a prvé slzy slasti a bolesti našli svoju cestu von.

   „Čo je? Nie je toto presne to, o čo si pred chvíľou prosil?“ ako dopovedal, začal sa v ňom pohybovať až sa Yoongiho telo triaslo a svoje nechty musel zastrčiť do vnútra dlaní. Jimin, ktorý kľačal hneď vedľa Hoseoka stále zamestnával svoju ručičku.

   „Prosím spomaľ,“ Yoongi sa snažil predýchať bolesť a slasť ktorú zažíval.

„Ale notak, veď si bol doteraz taký chtivý, som si istý že ti toto nestačí,“
Yoongi zavrel oči a čakal, že sa rýchlosť Hoseokových prírazov zvýši na takú, že každou chvíľu omdlie. To sa ale nestalo, na miesto toho ucítil niečo iné. Jiminová špička sa obtrela o jeho dierku, na čo začal panikáriť.

   „Nie, J-jimin poč-“ než stihol dopovedať, Jimin bol v ňom a spoločne s Hoseokom prirážal do jeho vnútra. Yoongi vzdychal a plakal, všetko tak skurvene moc bolelo. Na druhú stranu to bolo božské.

   „Yoongi, bože-hyung,“ vzdychol Jimin a zrýchlil tempo honenia Yoongiho pýchy. Hoseok si pritiahol Jimina do bozku a Yoongi zaklonil svoju hlavu hlboko dozadu. Všetci traja sa urobili. Na chvíľu zavládlo ticha všetci len predýchavali to, čo sa práve stalo. Hoseok aj s Jiminom pomaly vyšli z Yoongiho a Hoseok ho odpútal.

„Toto bolo zaujímavé,“ šepol Hoseok a chytil Jimina okolo ramien. Yoongi sa konečne spamätal a ľahol si k svojím priateľom.

   „Nikdy sa o tomto nebude baviť, teraz choďte spať,“ šepol a pritúlil sa k obom z nich. Hoseok sa pozrel na Jimina a zakryl všetkých troch.




Bol to určite zaujímavý večer.

ɪ ᴀᴍ ɴᴏᴛ ᴀ ʙᴏᴛᴛᴏᴍ - ᴠᴋᴏᴏᴋ ᴛᴇxᴛɪɴɢ ✔Where stories live. Discover now