Od dňa, čo Kookie prišiel domov som nemohol spávať, pocit, že môže hocikedy zmiznúť mi napĺňal myseľ a preto sme sa dohodli, že budeme bývať u mňa. Predsa len, sme spolu. A tiež som mal nejakú istotu, že bude v poriadku ak budeme stále pri sebe.
,,Dobré ráno,“ povedal rozospato a zívol si. Mal na sebe moje pyžamo, ktoré mu bolo trochu voľné. Bolo voľné aj mne, čiže to nebolo nič nečakané. Stále ale vyzeral rozkošne. Nemal ešte upravené vlasy a jeho oči boli prižmúrené.
,,Je jedenásť hodín, zlato,“ zasmial som sa a vrátil sa ku kuchynskej linke pre raňajky. Počul som ako si Kookie len niečo zamrmral, no nesťažoval sa. Asi kvôli tomu, že je stále rozospatý.
,,Čo si robil?“ spýtal sa a sadol si za stôl. Neodpovedal som mu, keďže o pár sekúnd som položil tanier s palacinkami na stôl.
,,Dáš mi mlieko?“ spýtal sa a natiahol sa pre nutellu. Bol naozaj rozkošný. ,,Máme tu ešte to banánové a čokoládové, chceš to?“ Ako som to dopovedal, v rýchlosti sa otočil a už nevyzeral vôbec unaveno.
,,Áno!“ v podstate vykríkol a ja som sa neubránil smiechu. Vybral som z chladničky dve fľašky, jednu s žltým obalom a druhú s hnedým. Položil som ich pred nás a tiež začal raňajkovať.
,,Máme dnes niečo na pláne?“ položil som otázku a sledoval ako dokonalo Kookie vyzerá, keď papá.
,,Maximálne tak pozeranie Goblina,“ tiež sa zasmial a moje srdce bilo rýchlejšie. Už dlho som nebol takto šťastný.
,,Okay, ale musíme ísť pozrieť hyungov ešte tento týždeň, lebo nás zabijú,“ povedal som akože vystrašene.
,,Pravda, pravda,“ pritakal mi Kookie. ,,mimochodom, robíš palacinky ako Jin-hyung,“
,,Je divné, že to vieš rozpoznať ale dobre,“ zasmial som sa a jedol ďalej.
—————————
Eomma:
Eomma: Ja som tak rád že už je všetko dobré └(^O^)┘
Jhoe: same Jin, same ︿( ̄︶ ̄)︿
Kitty💕: zase sa tu budete dramaticky opúšťať
Eomma:
YOU ARE READING
ɪ ᴀᴍ ɴᴏᴛ ᴀ ʙᴏᴛᴛᴏᴍ - ᴠᴋᴏᴏᴋ ᴛᴇxᴛɪɴɢ ✔
Fanfiction„ʜᴏᴡ ᴡᴇɪʀᴅ ɪꜱ ᴛʜᴀᴛ ɪꜰ ʏᴏᴜ ᴅɪᴅ ᴏɴᴇ ᴛʜɪɴɢ ᴡʀᴏɴɢ ᴏʀ ᴅɪꜰꜰᴇʀᴇɴᴛʟʏ ᴏɴᴄᴇ, ʏᴏᴜ ᴍɪɢʜᴛ ɴᴏᴛ ᴇᴠᴇɴ ʙᴇ ʟɪᴠɪɴɢ ɪɴ ᴛʜᴇ ꜱᴀᴍᴇ ʟɪꜰᴇ ʏᴏᴜ ᴀʀᴇ ᴛᴏᴅᴀʏ?" ᴄᴏᴠᴇʀ ʙʏ: ᴍᴇ (ᴄʀʏɪɴɢꜱɪᴍ_8ᴇ10) ᴡᴀʀɴɪɴɢ: ɢʀᴀᴘʜɪᴄ ᴅᴇᴘɪᴄᴛɪᴏɴꜱ ᴏꜰ ᴠɪᴏʟᴇɴᴄᴇ, ꜱᴇxᴜᴀʟɪᴛʏ, ʜᴏᴍᴏꜱᴇxᴜᴀʟɪᴛʏ, ꜱᴛʀᴏɴɢ ʟᴀɴɢᴜᴀɢᴇ, ᴀɴᴅ/ᴏʀ...