🍑50🍑 - koniec

641 50 37
                                    

    ,,Som hladný,“ zakričal Yoongi na jedného zo svojich priateľov.

    „Nič nemáme,“ pokrčil ramenami Hoseok a ďalej sa venoval učeniu choreografie, ktorú našiel na internete.

    ,,Tak niečo zožeň,“ prekrútil očami.
Žiadna odozva. Starší sledoval ako sa Hoseok pohybuje a ako rozmile vyzerá keď sa snaží držať tempo s videom. Postavil sa zo svojho pohodlného gauča a došiel k Hoseokovi.

    „Ignoruješ ma?“ spýtal sa a objal ho zo zadu.

    ,,Snažil som sa o to,“ usmial sa Hobi a otočil sa k Yoongimu. Pozeral sa chvíľu na seba a potom spojili pery.

    ,,Možno by sme mohli zavolať Jiminovi nech príde a niečo ti donesie,“ povedal Hoseok keď sa od seba odtiahli. Yoongi ani neodpovedal len rovno vytiahol mobil a zavolal na číslo Jimina. Po pár sekundách hlas v telefóne oznámil, že je číslo nedostupné.

    ,,Asi si zas nezobral nabíjačku,“ poznamenal Yoongi a opäť sa hodil na gauč. ,,čo teraz?“

    ,,Zavolaj manželom, mohli by sme k ním prísť a tam jedlo nájdeš určite,“ navrhol Hoseok a prehodil si spyklenecký pohľad s Yoongim.









-----------








    ,,Svet je jasne proti tomu aby sme mali sex,“ sykol už podráždene Seokjin a natiahol sa pre svoj mobil. Namjoon sa porazenecky oprel o linku vedľa Jina.

    ,,Ak to nie sú tvoji rodičia alebo polícia, neber to,“ povedal Joon, no to už si jeho partner priložil mobil v uchu.

    ,,ČO SAKRA POTREBUJEŠ PRÁVE TERAZ?!“

    Namjoon sa otriasol. ,,Daj to na reprák,“

    ,,Čo sa deje? Prečo kričíš?“ zasmial sa veselo Hoseok.

    ,,Hej, varil si niečo?“ spýtal sa Yoongi.

    ,,Jebne ma z vás, najprv ten balíček, čo som v živote neobjednal a tá skurvená suseda,“ soptil Jin a odklonil mobil od ucha a zakričal smerom na strop, keďže nad nimi býva zmieňovaná suseda. Suseda ktorá im dnes prekazila ich hrátky. Znova. „AK NÁS ODPOČÚVAŠ, POJEB SA A NÁJDI SI NEJAKÉ KONÍČKY!“

    ,,Ukľudni sa, zlato,“ povedal Namjoon aj keď sám znel dosť zdrvene.

    ,,Chceli sme sa len spýtať či môžeme prísť na večeru,“ zaznel prehnane milý a sladký hlas Yoongiho, ktorý si očividne dosť užíval celú situáciu.

    ,,Príďte keď chcete, dnes očividne vesmír ide proti nám,“ povzdychol si a položil.

    ,,Môžeme to dokončiť, keď odídu,“







-----------






    ,,Kookie?“ zaznel Taeho sladký hlas, na čo sa Jungkook pozrel jeho smerom. Tae vyzeral úžasne ako vždy. Mal na sebe obyčajne biele tričko a tepláky, no stále vyzeral dokonalo.

    ,,Hoseok sa nás pýta, či sa nechceme ísť najesť zadarmo u Jina a Joona,“

    ,,Tým myslíš návštevu našich kamarátov?“ prekrútil očami a odložil mlieko späť do chladničky.

    ,,Vieš aká je realita, ideme teda?“

    ,,Okay, ale niečo pre mňa musíš spraviť,“ zasmial sa Kookie a odišiel do ich spálne. Taehyung čakal a celkom sa aj začal obávať. Keď videl svojho priateľa ako sa rozmilo usmieva a niečo skrýva za chrbtom, neubránil sa úsmevu.

    ,,Dáš si ho na seba!“ nadšene vykríkol a ukázal mu tričko ktoré Taehyung skoro nikdy nenosil, no Jungkookovi sa neskutočne páčilo.

    ,,Awe, okay, okay, idem sa prezliecť a môžeme ísť,“







-----------






    Všetci sedeli u Jina a Namjoona v obývačke a pripravovali misky a paličky.

    „Hyung, nevolali ste aj Jimina?“ spýtal sa Kookie Hobiho a zamračil sa, všetci tu boli okrem jeho najlepšieho kamaráta.

    „Nebral nám to, volali sme mu už pár krát,“ povzdychol si Hoseok. Jungkook sa otriasol strachom a Taehyung prehodil ruku cez jeho ramená.

    ,,Skús mu zavolať, možno už je doma a nabil si mobil!“ zakričal Yoongi z kuchyne, ktorý už vyjedával všetko, čo našiel.

    „Okay~“

    Netrvalo to dlho a na displayi sa objavila tvár Jimina. ,,Minnie, kde si? Všetci sme u Jina-hyunga a nikto sa ti nevie dovolať,“

    ,,Prepáč, Kookie. Mal som vybitý mobil a bol som na skúške. Yugyeom ma zoznamoval s tými tanečníkmi,“ sladko sa zasmial. ,,Ahoj Tae! Oh ahoj Hoseokie, prepáč že som to nebral,“

    ,,V poriadku, ale nezostávaj dlho vonku, nie že sa ti niečo stane. Kedy prídeš?“ usmial sa Hoseok.

    ,,Povedz Jiminiemu, aby nám niečo doniesol keď sa vráti!“ zakričal znova Yoongi z kuchyne.

    ,,Áno, donesiem. Ale musím už ísť, potrebujem niečo dokončiť,“ opäť sa zasmial až mu nebolo poriadne vidno oči a to donútilo všetkých usmiať sa tiež.

    ,,Fighting, Jiminie,“ povedal Tae a všetci sa s ním rozlúčili.

    O chvíľu prišiel Seokjin s Yoongim a všetci konečne mohli spolu pokojne tráviť čas. Namjoon s Jinom vysvetľovali ich dnešné príhody, Yoongi sa konečne mohol najesť a tým poskytnúť Hoseokovi roztomilý vyhľadať a nakoniec Taehyung držiaci Kookieho pri sebe. Pokiaľ Jungkookovi necikol mobil.

    „Ach, kto zase otravuje,“ naštvane si odfrkol keď sa musel odtiahnúť od svojho priateľa. Pozrel na správu a jeho srdce vynechalo úder.

    „Kookie? Čo sa deje?“ spýtal sa Taehyung keď si všimol že niečo nieje v poriadku. Pozrel som do Jungkoovych vystrašených očí a pozrel sa na displej jeho mobilu. Bola tam jedna jediná správa.






Neznáme číslo: :-)







-----------






    Posledná správa bola odoslaná. Obyčajné ":-)", avšak zhodujúce sa s výrazom tváre odosielateľa. Obrazovka na telefóne ztmavla a o chvíľu mobil letel do vody. Sadol si na kraj móla a usmial sa, sledujúci mobil klesať na dno. Dokončil to, čo mal. Úsmev po chvíli pomynul rovnako ako mobil, ktorý vlastnil. Postavil sa a sledoval zapadajúce slnko.










    ,,Milujem ťa, Jungkookie, boli posledné slová, ktoré Jimin povedal než zo západom slnka odišiel.





























-----------

taaaaaaakže ahojte!💜
dúfam že vám tento príbeh páčil, ďakujem za každú formu podpory💜💜
moc si toho vážim a moc moc moc vám ďakujem!!
pre niekoho prekvapivý koniec, pre niekoho nie ≧∇≦
snáď ale všetko dáva zmysel a keby ste mali nejaké otázky tak mi ich kľudne napíšte💜
v budúcnosti ešte určite vydám aj nejaké špeciály k tomuto, ale asi nič v blízkej dobre ≧∇≦💜
no, odo mňa všetko ^°^💜
majte krásny deň a i purple you💜💜💜

🎉 You've finished reading ɪ ᴀᴍ ɴᴏᴛ ᴀ ʙᴏᴛᴛᴏᴍ - ᴠᴋᴏᴏᴋ ᴛᴇxᴛɪɴɢ ✔ 🎉
ɪ ᴀᴍ ɴᴏᴛ ᴀ ʙᴏᴛᴛᴏᴍ - ᴠᴋᴏᴏᴋ ᴛᴇxᴛɪɴɢ ✔Where stories live. Discover now