Když jsme měli tělocvik tak jsem si všiml že Yoongi má pod rukávem nově vypadající řezy od žiletky. Věřte mi žiletku poznám.
Bál jsem se o něj. Chtěl jsem mu pomoct...
Hobi: Yoongi?
Yoongi : co chceš?
Hobi: proč se řežeš?
Yoongi : protože můžu a chci?
Yoongi :něco ti o sobě povím... Řežu se protože když cítím tu bolest můžu si říct 'všechno ostatní bolí míň takže jsem v klidu.Hobi: nedělej to...
Yoongi : proč?
Hobi: neubližuj si tak...
Yoongi :kurva proč?
Hobi: prosím...
Yoongi : Hoseoku odpověz na mou otázku...
Hobi : nesnáším když si lidi ubližují... Připomíná mi to mámu.
Yoongi : promiň...
Yoongi : psal si že si to taky dělal... Proč?Hobi: abych byl blíž mámě... Nebo možná proto že jsem mohl přestat myslet na mámu... Já nevím...
Yoongi: proč mi toho tolik o sobě říkáš...?
Hobi: Protože ti věřím
Yoongi : ale já tobě ne
Musel jsem mu nějak pomoct... Musel. Nevěděl jsem jak, ani proč mu věřím, ale věřil jsem, nevím proč mu chci pomoct, ale musím... Jin!
Hobi: ahoj Jine... Tady Hoseok, chodím do třídy s Yoongim...
Jin: Jo vím kdo jsi :) co potřebuješ?
Hobi : víš... Yoongi se řeže. Nevím co mám dělat mě nevěří nechce mě říct proč, nechce mi říct nic, ale doufal jsem že tobě něco řekne...
Jin: ON SE ŘEŽE? COŽE? Proč mi to říkáš?
Hobi: chci mu pomoct, ale on mě nenechá :(
Jin: to máš pravdu, od jedné události nevěří lidem... Divím se že přijal Jungkooka.
Hobi: řekneš mi proč mě nevěří? Řekl jsem mu o sobě skoro všechno, myslel jsem že tím mu dodám odvahu.
Jin: není to o tom že se bojí to říct protože bys ho nepochopil, ale boji se že to bude znovu bolet...
Jin: ale jestli mu opravdu chceš pomoct, nevzdávej to, potřebuje někoho jako jsi ty.Hobi: děkuju
Jin: za co?
Hobi : za to že mi věříš
Jin: to nestojí za řeč... Yoongi tě potřebuje
Hobi: má štěstí že tě má
Jin: dekuju
Hobi:☀️
Jin: xD
ČTEŠ
𝙄'𝙢 𝙟𝙪𝙨𝙩 𝙨𝙩𝙪𝙥𝙞𝙙 𝙨𝙩𝙤𝙣𝙚
FanfictionByl jsem na tom špatně. Myslel jsem si že to tak i zůstane, ale pak se objevil on. Moje naděje #sope #texting 28.2. 2020 #2 𝚜𝚘𝚙𝚎