Yoongi : emm... Hobi?
Hobi: jo? :)
Yoongi : víš měl jsem těžké dětství... Už víš že mi umřel táta... A máma potom začala hodně pít a skoro přestala chodit do práce, domů chodila pozdě a křičela po mě, mlátila mě kopala do mě atd.... Jin mě utěšoval když na mě máma byla zlá, dával mi najíst když se na mě máma vykašlala, kupoval mi oblečení když máma neměla peníze. Byl moje maminka... On byl pro mě všechno, on a Jimin, ale když mi umřel táta zacal to přehánět, pak jsem mu řekl že to je na mě moc... Že chci být chvíli sám a on už se se mnou nebavil...
Zobrazeno
Yoongi : Hobi?
Yoongi : prosím nevykašli se na mě i ty...Hoseok pov.
Seděl na druhé straně třídy, ale i tak jsem mohl vidět že má na krajíčku. Rozhodl jsem se jít za ním.
Yoongi pov.
Nevěřil jsem tomu že by mě Hoseok opustil kvůli tomuto. To nemůže jen tak tak jsem zadržoval slzy. V tu chvíli mě někdo zezadu obejmul. Hoseok?
,,Hobi?" zeptal jsem se nejistě. ,,Jsem to já" řekl a zabořil mi hlavu do ramene. ,,Neplakej, to už je dobrý." začal mě uklidňovat. ,,Já nebrečím kvůli mě. Myslel jsem si že jsi se na mě vykašlal." řekl jsem mu.
,,Hoseokie?" ozvalo se před námi. ,,Být tebou si s ním nic nezačínám nebo tě odkopne jako mě když mu budeš chtít pomoct." Jimin. Bál jsem se, moc jsem se bál že si Hoseok vybere Jimina a ne mě, ale ještě víc jsem se bál že si vybere mě a zničí to jejich přátelství. ,,Jimine já se moc omlouvám, já vím že si mi chtěl pomoct, ale potřeboval jsem být sám vstřebat to co se stalo. A ty Hobi... Měl by si mě nechat být. Nechci vám zničit přátelství." ,,Nejde o mě. Já to časem pochopil, nevím jaké to je přijít o někoho koho máš rád, ale pochopil jsem to jen jsi mi to řekl špatným způsobem. Jsem hodně zranitelný, ale Hobi víc a bojím se že když se s tebou bude bavit, že ho pak bude mnohem víc bolet když uděláš něco podobného jemu." řekl Jimin a já jsem ucítil příval dalších slz. Hoseok mě pořád ještě objímal.
,,Jiminie neboj se. Já vím jaké je někoho ztratit já to zvládnu." řekl Hoseok po chvíli. Omg Seokie, ani nevíš jak moc mi teď na tobě záleží.
,,Yoongi? Můžem být zase přátelé?" zeptal se Jimin. ,,Jasně že můžeme, mám tě rád Minie" ,,Já tebe taky" teď mě Hobi pustil aby mě mohl obejmout Jimin.
Vůbec jsem si nevšiml Jina který nás asi celou dobu pozoroval... Ten Jin.
ČTEŠ
𝙄'𝙢 𝙟𝙪𝙨𝙩 𝙨𝙩𝙪𝙥𝙞𝙙 𝙨𝙩𝙤𝙣𝙚
FanfictionByl jsem na tom špatně. Myslel jsem si že to tak i zůstane, ale pak se objevil on. Moje naděje #sope #texting 28.2. 2020 #2 𝚜𝚘𝚙𝚎