15.

461 40 1
                                    

Hobi:

Trvalo mi asi půl hodiny se nachystat. Pořád se mi něco nelíbilo.

Byl jsem totálně ospalý a Yoongi to na mě asi viděl... ,,Hobi, nemusel jsi sem chodit a mohl jsi klidně ještě spát". ,,Já tam nechci být sám. Chci tu být s tebou ".
,,Tak se vyspi tady. Pokoj mám naproti".
Chtěl jsem být s ním a ne spát, ale včera jsem spal fakt málo a tak jsem se šel vyspat.

Yoongi :

Hoseok spinká a já jsem si chtěl pustit nějaké drama, ale to by nemohl přijít Jin s tím že si u mě nechal nabíječku a že má vybitý telefon.

,,Je v pokoji.''  řekl jsem a dál se díval. Najednou na mě zařve Jin.

,,Min Yoongi!" 

,,Neřvi nebo vzbudíš Hoseoka." řeknu polohlasem, ale tak aby to slyšel. ,,Pozdě " řekne rozespalý, strašně roztomilý Hoseok. ,,Jine'' zarvu po něm naštvaně. 

,,Jakto že mě nenecháš ani se dotknout tvojí postele a jeho v ní necháš spát?" řekl Jin. ,,Ale musím uznat že je roztomilý, umíš si vybrat " chtěl jsem na Jina něco zařvat, ale když to dořekl zčervenal jsem. ,,Víš že jsi roztomilý když se červenáš?" zeptal se mě Hobi, který se nějakým záhadným způsobem dostal vedle mě na gauč a opřel se mi hlavou o rameno. Já ho objal kolem ramen a on zavřel oči. 

,,Vy jste spolu? Jakože vy spolu chodíte? Co? Jakto že to nevím?" začal jančit Jin. ,,Ummm jo jsme spolu" trochu jsem váhal tak jsem se podíval na Hobiho, ten jako by mi četl myšlenky mi to nepřítomně odkývl. ,,A buď v klidu jsi první kdo to ví. " dokončil jsem to. ,,Víš že jste spolu strašně roztomilí? Jsem pyšný na své dítě." rozplýval se nad námIi Jin. ,,Jine, víš že nejsem tvé dítě." ,,Ticho tam..." rozkázal Jin.

Teď jsem byl šťastný, opravdu šťastný...

𝙄'𝙢 𝙟𝙪𝙨𝙩 𝙨𝙩𝙪𝙥𝙞𝙙 𝙨𝙩𝙤𝙣𝙚Kde žijí příběhy. Začni objevovat