Hobi:
Bylo pondělí a to znamenalo že vypršel termín na zjišťování informací o tom člověku kterého jsme si vylosovali...
Bál jsem se že toho Yoongi řekne moc... Že se se mnou ostatní přestanou bavit. Já jsem se rozhodl toho o něm moc neříct.
,,Určitě všichni víte že dnes budete mluvit o tom člověku kterého jste si vylosovali. Tak, začít může třeba Jung Hoseok." řekl učitel. Nenenenenenene toho jsem se bál. Nechtěl jsem jít první, ale šel jsem.
,,Umm... Všichni si asi o Yoongim myslíte že ignoruje okolí, že je zlý a chce být sám... Ale měl to v životě těžké a proto se takto chová, ale když ho poznáte zjistíte že je to milý a starostlivý člověk."
Po třídě se roznesl učitelův potlesk a někteří žáci se taky přidali. Yoongi odvracel zrak protože brečel. Já jsem to viděl.,,Rovnou může jít pan Min" řekl učitel a byl hodně překvapený když se Yoongi zvedl a šel k tabuli, asi si myslel že se na to vykašlal jako na každý domácí úkol.
,,Jak začít... Všichni znáte Hoseoka jako školní sluníčko co všem vždy pomůže, ale nikdo neví že pod tím úsměvem trpí... Nikdo jste si toho nevšiml, protože to umí vážně dobře ukrýt... Když byl se mnou vždycky mě nějakým způsobem rozesmál. I když měl špatnou náladu dokázal mě pomoct za tu chvíli mě pomohl neskutečně moc a moc si toho vážím."
Brečel jsem... Opravdu moc všichni ve třídě tleskaly i učitel. Bylo mi úplně jedno že jsme ve třídě plně žáků a je tady i učitel, prostě jsem se zvedl a šel ho obejmout. Začal taky brečet. Celá třída se na nás dívala s otevřenou pusou... Spíš se divili tomu že Yoongi někoho objímá a brečí... Ten Min Yoongi. I učitel se divil.
Pak už se v naší třídě nic zvláštního nedělo, jenom si dva mí spolužáci vyznali lásku... Oba kluci kdyby vás to zajímalo...
Už jsme u konce... Příští kapitola bude poslední...
ČTEŠ
𝙄'𝙢 𝙟𝙪𝙨𝙩 𝙨𝙩𝙪𝙥𝙞𝙙 𝙨𝙩𝙤𝙣𝙚
FanfictionByl jsem na tom špatně. Myslel jsem si že to tak i zůstane, ale pak se objevil on. Moje naděje #sope #texting 28.2. 2020 #2 𝚜𝚘𝚙𝚎