2nd Short Story

480 21 0
                                    

Hi semua. Saya disini harini ingin mengumumkan sesuatu. Setelah berabad author tak munculkan diri disebabkan spm bagai akhirnya author anda bubbleswag_ muncul kembali.

Apa yang spesial kali ni?

Kali ni author ada buat short story baru! *tabur mercun* kali ni agak berbeza dengan yang lain sikit sbb saya bergabung dengan kawan saya untuk menghasilkan satu short story saya. Dan bukan itu sahaja, kali ni bukan sahaja abe BTS anda je yang muncul, malah kalini saya MENAMPILKAN SHORT STORY EXO!

- Fated by Suho

Haa marey author nak bg spoiler sikit cerita dia.

Suho merupakan artis paling terkenal di Korea yang terkenal dengan perangainya yang teramat berlagak dan sombong itu secara tidak dijangka ditimpa kemalangan yang agak malang baginya menyebabkan dia mulai hilang semangat untuk meneruskan kehidupannya.

Namun pertemuannya dengan Hana bagaikan satu sinar baharu dalam hidupnya. Mampukah bahagia yang yang datang padanya itu bertahan selamanya? Ataupun akan meninggalkannya dipertengahan jalan? Ataupun ada kisah silam mampu membunuh cinta mereka berdua yang sudah mekar?

Haa untuk lebih lanjut lagi boleh tgk kt profile saya.

Siapa2 yang exol tu haa inilah masa anda untuk berfangirling! Ajak makcik atuk nenek kawan2 baca short story baru ni. Kalau yang bukan exol pon amat dialu - alukan membaca sekaligus mengsupport saya huhuhu.

Cerita ni agak susah dan penat saya memerah otak bagi saya untuk siapkan sebab plot ceritanya agak berbeza berbanding cerita yang selama ni saya buat. Tapi saya cuba yang terbaik and yeah im done it. Nak tahu apa yang berbeza daripada cerita sebelum ni? Part sweet pon ada kalini? Nak tahu ah marey jom baca.

Jom klik profile saya dan baca cerita terbaru ni. Saya jamin yang anda pasti puas hati.

Gatalkan lah tangan anda utk letak di reading list anda story saya. Yang penting vote and comment sebab benda ni lah akan memberikan semangat kepada saya utk terus meneruskan hobi saya yang baru ni menulis ff yang lain.

Cer comment ff cast siapa pulak yang anda mahukan? Mana tahu saya ada idea ke?

Then doakan nanti author akan dapat result spm yg cemerlang kebabom punya dan lulus ujian memandu sekali test je. Amin!

Thanks kepada semua yang setia mengsupport saya dari dulu sampai sekarang, silent reader, my fellow friends. I luv u all. See u all on next ff ♡


Mental + Park JiminWhere stories live. Discover now