Pengumuman penting buat anda semua sedang membaca!
Kali ini saya agak rajin untuk menerbitkan sebuah short story baru untuk anda semua! Surprise!!! *party*
Kali ni saya menampilkan watak kesayangan anda yang sebelum ni dikecam serta dimarahi pada fanfiction saya yang lepas hahahaha namun saya pasti anda amat menyayanginya. Iaitu... Park Jimin!
Yang akan memegang title hero dalam short story yang berjudul;
Pembunuh upahan - pjm
Ah meh author tabur sikit spoiler...
Kematian misteri seorang demi seorang ahli keluarganya menjadi teka- teki. Hari demi hari makin berkurang ahli keluarganya seorang demi seorang. Tapi tidak pada si 'dia'. Dia merancang semuanya dari awal. Dan dia juga tidak akan membunuh si 'dia'. Kerana pemangsa terakhirnya itu sudahpun 'membunuhnya'.
Nantikan kemunculan si 'dia'...
Oh yeah kanak - kanak serta mak cik pak cik sekalian itulah serba sedikit teaser yang saya boleh bagi kepada anda semua.
Selebihnya anda boleh baca and klik di profile saya and terus masukkan dalam library susun dekat reading list anda hohoho.
Meh ajak jiran adik kakak mak kawan atuk mak cik semua membaca short story terbaru saya ni! Inilah masanya untuk anda berfangirling ramai2 hohoho (tambahan lagi yang tergila - gilakan Jimin sejak dulu lagi hahahaha). Yang penuh Jimin di library serta yang dah lama mimpikan nak baca ff Jimin. Inilah masanya!
Gatalkan tangan anda untuk usha usha sikit profile saya seterusnya baca cerita terbaru ni. Saya jamin ianya bakal mengelirukan anda~
Jangan lupa juga untuk vote and comment dekat story terbaru saya ni.
Thanks kepada semua yang setia mengsupport saya dari dulu sampai sekarang, silent reader, my fellow friends. I luv u all. See u all on the next ff ♡
YOU ARE READING
Mental + Park Jimin
Storie brevihidupnya dalam kekusutan membuatkan jiwanya menjadi tertekan. tertekan. stress and last. mental. park jimin. (short story) [WARNING!!!] Dont copy & paste my story