0.5

2.9K 186 170
                                    

İyi okumalar

°°°

Bera: Kanka neredesin

Bera: Müdür bey bu soğukta dışarıda sıra yaptırdı, konuşmasını dinliyoruz

Bera: Artık öyle bir evreye geldim ki elim ayağım soğuktan yanıyor

Bera: Ankara ayazı ruhumu kesmedi, nefesimi kesti ölüyorum galiba

Emir: Bensiz yaşayamıyorsun sanırım

Emir: Geliyorum az kaldı hadi bb

Parmaklarım soğukta o kadar uyuşmuştu ki bir kelimeyi yazmak için neredeyse bir dakika uğraşmıştım.

Emir'in attığı son mesajla kafamı telefondan kaldırdım. Okulumuz telefon konusunda çok hassas.

Her sınıfta bir telefon dolabı var. Anahtarı sınıf başkanında kalır, birisinin elinde telefon gördükleri anda alır, veli gelmeden de vermezler.

Ama ben sınıf başkanı olarak tabii ki aramaları önceden öğrenirdim. Anahtarda bende olduğu için telefonumu aramadan kısa süre önce dolaba koyardım.

Telefonunu başta koymayıp sonradan koymak isteyen olursa kabul etmezdim. Sınıf başkanı olmayan da ne bilim.

Kafamı okul girişine çevirdim. Emir hala ortalıklarda yoktu. 4'de zar zor yatıp 6'da kalkan bendim. Yine aynı şekilde erkenden okula gelen de.

Etrafı incelemeye devam ederken kafamı boş yapan müdür beye çevirdim.

Boş

Anında göz göze geldik. Konuşmaya devam ediyordu ama beni incelemeye başlamıştı.

Evet Bera sıçtın. Sen yıllarca okul forması giy giy, bu gün giymeyeceğin tutsun. Helal sana

Müdür bey'in ne dediğini açıkçası hiçbir zaman dinlemiyordum. Şu an da dinlemek gibi bir niyetim yoktu ama ne dediğini birazcık anlamaya çalıştım.

"Hava da çok soğuk çocuklar, sizi daha fazla dışarıda bekletmek istemiyorum o yüzden kısa keseceğim."

Yarım saattir konuşuyor, e bu cümleyi kurduysa bir yarım saati daha var o zaman. Ölüyoruz ölüyoruz.

"Dediğim gibi çocuklar, aidatlar geçikmesin. Okul kıyafetlerini bu günlük affediyorum ama yarın serbest kimseyi görmeyeceğim."

Bunu gözümün içine baka demişti. Eyvallah koçum, sağ olasın.

"Hocam hipotermi geçireceğiz, İstiklal Marşını okuyalım artık"

Bunu sanırım dokuzlardan bir öğrenci, feryat edercesine söylemişti. Çok haklı gerçekten.

Müdür bey bunun üzerine tasdik vermişti. Vaaay müdür bey, şaşırtıyorsunuz bizleri.

°°°

Sınıfa girdikten sonra cam kenarında ki sırama oturdum. En arkada oturmayı seviyorum. Hem de kalorifer yanında olunca asla kimse beni kaldıramazdı.

Patates Kızartması 2 // Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin