°°°
Yine her zamanki gibi erken saatlerde kalkıp okul için hazırlanmıştım.
Gece, günümüzden gitmesin diye az uyumaya karar vermiştik. Erken uyumak yerine tüm gece Verayla dizi izlemiştik ve ikimiz de şu an ortalıkta ruh gibi dolaşıyorduk.
Okul bahçesine girdikten sonra etrafa göz atınca, çoğunluğun hemen hemen bizim gibi olduğunu fark ettim.
“Görüşürüz” ben cevap vermeden yanımdan uzaklaşmaya başladı.
Göremeyeceğini bilsem de arkasından el salladım.
Ayaklarımı sürüye sürüye ilerliyordum.
“Bera”
Bana seslenilmesiyle durdum.
Arkama dönmeye üşendiğim için seslenen kişinin yanıma gelmesini bekledim.
Adım sesleri gelmeye başlayınca yaklaştığını anladım. Yanıma gelince durmadan kolunu omzuma attı ve kendisi ilerlerken bir taraftan da beni ilerletmeye başladı.
“Günaydın kanki” dedi Emir. Sağıma dönüp yüzünü inceledim. Yüzü, gözü düzgün gözüküyordu. Uykusunu almış gibi düzgün gözüküyordu yani.
“Günaydın kanka. Bu gece bizde kalsana film falan izleriz” dedim
“Yok kanki sağ ol ya. Uyku düzenimi yeni düzelttim, senin için bozamam”
Öyle bir bozarsın ki
“Emin misin?” dedim
“Eminim”
Omzumu silkerek kolundan kurtuldum. İlerlemeye devam ettim.
“İyi ya, ben Doruk'u çağırayım o zaman”
Emir cümlemi tamamlar tamamlamaz enseme bir şaplak attı.
“Benim silahımı bana mı kullanıyorsun şerefsiz?” Emir cümlesini bitirince arkamızdan gelen sesin sahibine döndük.
“Nereye çağırıyorsun beni?”
Karşımızda nereden çıktığını anlamadığımız bir Doruk vardı.
“Seni çağırmıyor bir yere. Uludağ'ın doruklarından bahsediyorduk biz” dedi Emir alnını kaşırken
Bayağı inandırıcı bir açıklama oldu bu. Doruk da salaktı, buna inanırdı çünkü.
“Pek öyle gelmedi ama neyse. Nasılsın Bera?”
“İyiyim, aslında bu gece film falan mı izlesek diye düşünüyorduk ne dersin?” dedim
Emir, Doruk'a sahte bir tebessüm edip dirseğini karnıma geçirdi.
Kulağıma sessizce “seni döverim çocuk” diye fısıldadı.
“Olur aslında. Emirle de tam olarak tanışmış olurum” dedi
Belki organ mafyasıyım? Yeni tanıştığın bir insana bu kadar güven de ne bileyim
“Benimle aynı ortamda kalmak germesin seni? Ya da ne bileyim korkarsın falan” dedi Emir
Hala sahte ve gıcık bir şekilde sırıtıyordu
Doruk gözlerini kısarak bir süre yüzümü inceledi ve Emir'e döndü.
Bunların aynı ortamda olması bile uykumu kaçırmaya yetmişti. Gece bayaa eğlenceli olacağa benziyordu.
“Berayla beni her gördüğünde gerilen sen mi söylüyorsun bunu?”
Ortam gerçekten gerilmeye başlamıştı. Eymen olsa şu an kesin "kaos severim, hadi kavga edin" derdi.
“Tanımadığım bir insanın dostumun çevresinde dolaşmasının hoşuma gitmemesi kadar doğal ne var?” dedi Emir
“Beyler, sabah sabah hiç gerek yok böyle şeylere. Çok istiyorsanız çıkışta atışırsınız. Ben uyumaya gidiyorum” dedim
Ne kadar uykum da kaçsa, o uykuyu geri getirmesini bilirim.
Doruk ve Emir birbirlerine kötü kötü bakarken arkamı döndüm ve okul merdivenlerini çıkmaya başladım.
Daha okula bile girememiştim amk
°°°