1.Rész

119 1 0
                                    


Arisa pov:

A nevem Arisa.27 éves vagyok és párbajozó. Külsőleg majdnem átlagosnak mondanám magam. Hosszú kék hajam és barna szemeim vannak. A ruhám átlagos egy kopott farmer és egy fekete kapucnis póló van rajtam, amin egyiptomi minták vannak. A bal kezemen pedig egy chaos duel disk. Nos az életem nem alakult épp a legjobban a szüleim egy háborúban meghaltak a gyerekkori barátom Amelda pedig beállt egy sötét szervezethez. Megértem mert rengeteg borzalmas dolgon ment keresztül de nem volt Ő ilyen gonosz. Mindenáron Seto Kaiba-t akarja kihívni és elrabolni a lelkét. Meg akarom állítani nem akarom hogy ostobaságot csináljon. Beálltam Dómához hogy nyomozhassak a vezető után aki nem más mint Dartz. Amikor a közelébe vagyok érzem a gonosz auráját. Kegyetlen ember. Amelda-n kívül van még két embere Varon és Rafael. Nekik is sok szörnyűségen kellett átmenniük sajnálom őket. Dartz teljesen az irányítása alatt tartja a fiúkat de én megmentem őket. Amelda épp készült elindulni hogy megkeresse Kaiba-t amikor elé álltam.

-Amelda kérlek . - néztem szürke szemeibe. - Még nem késő. - mentem hozzá közelebb.

Megvetően nézett rám és készült elmenni mellettem amikor megfogtam kezét és visszahúztam.

-Arisa hát nem értesz meg. - nézett szemembe. -Te is sok szörnyűséget láttál Kaiba hibája. -mondta mérgesen.

-Nem nincs igazad. - ráztam meg fejem. - Kérlek Amelda segíts legyőzni Darzt ot Ő a hibás.

-Mégis mi a fenéről beszélsz? - szorította meg kezem majd a falhoz szorított. - Képes vagy elárulni? Egy jobb világot akar pont mint én. -nézett rám majd csókolt meg.

Meglepődtem de viszonoztam a csókot. Erre még jobban szorított már-már fájdalmat okozott. Nem akarom elveszíteni, egy ideje már több volt köztünk mint barátság. Nem is olyan régen együtt töltöttünk egy szenvedélyes éjszakát. Szeretem és azt akarom hogy megváltozzon.

-Ne kövesd azt a rossz embert. Kérlek. - mondtam miután elvált ajkaimtól.

-Sajnálom de akkor is megszerzem Kaiba lelkét. -nézett rám és simogatta meg arcomat. -Kérlek érts meg. - lépett el tőlem.

-Nem megy - szorítottam össze szemem. - Te ostoba. Dartz csak kihasznál a te lelkedet is fel fogja használni. - kiabáltam vele.

-Nem érdekel..- mondta közömbösen.

-Hát már nem is számítok? Képes vagy meghallni a bosszú miatt? - Mondtam. Könnyek szöktek a szemembe.

-Ne sírj-nézett rám szürke szemeivel. - Még mindig veled akarok lenni de amíg nem viszem véghez a bosszúmat nem lehetek boldog. - jött közelebb hozzám majd ismét megcsókolt és megmarkolta fenekem.

Belenyögtem a csókba mire ő elmosolyodott. Eltávolodott tőlem és az ajtó felé vette az irányt.

-Amelda. - szólítottam nevén. - Kihívlak egy párbajra. Ha nyerek akkor elmegyünk innen nem szolgálod többé Domat. - mondtam majd kinyitottam a duel disk em.

-Ne csináld ezt. Nem akarok ellened párbajozni te is Doma egyik lovasa vagy. -nézett rám gyönyörű szemeivel.

-Duel .- kiáltottam és húztam egy lapot.

-Arisa kérlek. - jött közelebb és rántott magához. Derekamnál fogva ölelt majd megszólalt. -Neked nem akarok ártani. Neked köszönhetően ismét tudtam szeretni de még te se szólhatsz bele a párbajaimba.

Haragot éreztem. Te ostoba nem hagyom, küzdök. Ellöktem magamtól és makacsul ragaszkodtam a párbajhoz. Nagyot sóhajtott majd ő is kinyitotta a duel disket és húzott öt kártyát.

-Duel. Enyém a kezdés joga. - mondta majd húzott egy lapot.

Lassan indult be a párbaj mindketten 4000 pontról indultunk. Amelda először csak védekező szörnyeket állított a pályára. Én viszont nem voltam rest a mágusokkal és harcosokkal támadni. Sikerült levinnem az életpontjait 800 alá. Pontosan 740 életponton állt míg én 1700 on.

-Nem fogod használni Oricalcos mágikus körét?- kérdeztem.

-Nem nem fogok neked ártani. Mert...- nézett le nem fejezte be a mondatot.

Itt a lehetőség. Ameldának csak egy lefordított lapja volt. Nekem védelmi állásba volt egy varázsló típusú lény név szerint Triky, támadóba pedig a harcos típusú Kelta gárdistám. Nekem kettő lefordított lapom volt. Én sem szándékoztam használni oricalcos mágikus körét.

-Kelta gárdistám közvetlen támadás a játékosra. - Mondtam. Remek nyertem.

-Ne olyan gyorsan aktiválom a csapdámat. Szent újjászületés. - mondta mosolyogva. - Ha három szörnyet eltávolítok a temetőmből akkor lehívhatom Ziggurato-t a pályára támadó állásba. És véget vethetek a csatakörnek.

A támadásom nem talált be. Most Amelda következett. Fenébe így veszíteni fogok.

-Nyílván csak blöffölsz az a két lap biztos nem csapda. - mutatott rám. Igaza van mindkettő varázslap az egyik a szörnyébresztő a másik a kapzsi üst. –Ziggurat-ot felruházom egy erősítő lappal plusz 1000 támadópontot kap. Így 3500-as támadása lesz. - mondta vigyorogva.

Ennyi végem van. Veszítek. A fenébe is, sajnálom, ezek szerint nem tudlak megmenteni.

-Sajnálom. - néztem könnyes szemekkel Ameldára.

-Ziggurat támadd a kelta gárdistát. - mondta majd egy csapással elintézte a szörnyemet és elvesztettem a párbajt.

Térdre estem és csak néztem magam elé. Amelda nem jött közelebb épp készült elindulni hogy végre megkeresse Kaiba-t.

-Várj. Ne tegyél ostobaságot. Kérlek. - mondtam szinte sírva.

-Hagyjuk ezt, csalódtam benned de nem tudlak utálni még mindig szeretlek. - megremegett hangja de nem nézett rám. Kisétált Doma rejtekhelyéről hogy végre bosszút állhasson.

-Amelda. - suttogtam magam elé amikor Dartz jelent meg előttem. Felkaptam fejem és dühösen néztem a férfira. - Hogy lehetsz ilyen kegyetlen. - kiabáltam. - Esküszöm észhez térítem Ameldát csak kihasználod a lovasokat. - álltam fel és néztem szemébe.

-Nem fog sikerülni oricalcos ereje téged is átjár nem tehetsz semmit. Nem mentheted meg. -mondta mosolyogva. -Amelda fog veszíteni de az ő lelke is tökéletes lesz.

-Mi? - néztem nagy szemekkel. - Megállítom. - szaladtam volna az említett után mikor megjelent egy erőtér. Megjelent oricalcos pecsétje a lábam alatt és egy pillanat alatt tört fel szívemben a sötétség.

-A szívedben hatalmas a sötétség tudom hogy te is Setot okolod. Amelda veszíteni fog nem tudod megmenteni de ha kiállsz Seto ellen akkor visszaadom a szerelmed lelkét. Csak használd oricalcos erejét. - mondta.

-Ááá nem nem akarom. - fogtam fejem próbáltam ellenálni.

-Ne ellenkezz. - fogta meg fejem Dartz mire hirtelen leengedtem kezem és meredtem előre.

-Megyek és legyőzöm Setot. - álltam fel.

-Ez a beszéd menj és hozd el nekem a lelkét. – vigyorgott Dartz.

Oricalcos negyedik lovasaWhere stories live. Discover now