15.rész

47 1 0
                                    


Arisa pov:

-Hmmm.... A szabályok ugyanazok mint eddig 4000 életpontról indultok. Győzzön a jobb! –indította el Kaiba a meccset.

Egymásra néztünk és egyszerre kiáltottuk.

- Párbaj....!

- Én kezdek. - mondtam és húztam egy lapot így hat lap volt a kezemben. *remek jó szörnyet húztam* - Lehívom a nemes elf gárdistámat támadó állásba a képességének hála lehívhatom a kelta gárdistát is a kezemből támadó állásba. Még nem támadhatok így te jössz. - néztem Amelda-ra.

- Szép két szörny egy kör alatt nyílván sokat fejlődtél Arisa. - mondta és húzott egy lapot. -lehívom Balrogot védelmi állásba és lefordítok két lapot. Te jössz.

- Csak ennyire vagy képes? Ha így folytatod, nem győzhetsz le. - mondtam mérgesen. - Ne fogd vissza magad, csak azért mert én vagyok az ellenfeled. - mondtam dühösen.

- Hidd el hogy nem fogom vissza magam inkább folytasd a párbajt. - válaszolt. - Tudod, engem nem érdekel hogy melyikünk nyer én csak beszélni szeretnék veled. - hajtotta le fejét.

Csak bámultam a férfi felé. A szívem mélyén örültem, hogy látom de nem bírtam a közelébe lenni. Még mindig tartok tőle pedig tudom, jól hogy akkor nem ő volt a hibás. Mikor megtudtam hogy feláldozta magát legszívesebben én is meghaltam volna. Még mindig szeretem és a párbaj után el is mondom neki. De most le kell győznöm....

-Én jövök húzok. *a fene még nem került a kezembe Bastet pedig vele akarom elintézni Amelda-t* Öt lap van a kezemben. *Mit tegyek a nemes elf-el nem támadhatok amíg van lap a kezemben a kelta gárdistámnak pedig csak 1400 as támadópontja van. Ahhoz elég lenne hogy elpusztítsam Amelda szörnyét de mi van ha csapdát állít...*-Feláldozom a nemes elfem és lehívom Triky-t támadó állásba. Aztán lefordítok egy lapot és támadok.

Mutattam Amelda felé. Kelta gárdistám támadd Balrogot. A szörnyem egy csapással elintézte az 1000 védelmi pontú ellenségét és az új rendszernek hála a férfi érzett egy nagyobb energia lökést mire meglepődve nézett felém.

-Szóval ez a párbaj már hasonlít egy olyan csatához amit Doma lovasaként nap mint nap átéltünk. Elég izgalmas. - nézett szemembe.

-Hasonló.... de most megtapasztalod a testeden is. - vigyorogtam. - Triky közvetlen támadás a játékosra. - kiáltottam.

***Seto pov: ***

-Azta Arisa nem fogja vissza magát, de látszik rajta hogy örül amiért Amelda visszajött. -vigyorgott Varon.

-Azt hiszem most nem kímélik egymást. Szerintem Amelda is örül hogy Arisa az ellenfele. -szólalt meg Rafael.

-Bevállt a tervünk. - mosolyogtam mire mindenki rám nézett.

-Miről beszélsz Seto sama? – kérdezte Yume.

Mellettem volt a kis csapat név szerint Mokuba, Yume, Yugi, Joey, Varon és Rafael is. Mind csak bámultak rám magyarázatot várva.

-Nos ha akarjátok, elmondhatom, hiszen Pegazus is megérkezett. - keltem fel a székből.

-Üdvözletem - köszönt Pegazus. - Na hogy játszik a legjobb emberem?

-Csak hogy ideértél azt hiszem, beválik a tervünk. - léptem a férfi elé.

-Kaiba boy nekem mindig jó ötleteim vannak az a fiú reménytelenül szerelmes még mindig. -nézett le a párbaj térre ahol Arisa és Amelda egymás ellen párbajoztak.

Oricalcos negyedik lovasaWhere stories live. Discover now