Yume pov:
***
A nevem Yume. 18 éves vagyok. Nem tartom magam szépnek, átlagos lánynak mondanám magam. Barna vállig érő haj,barna szem. Szeretek nőiesen öltözni a munkám miatt muszáj is. A Kaiba Corp-nál dolgozom. Én vagyok Seto Kaiba titkárnője. Szeretem a munkám, igaz néha Seto sama túlzásokba esik. Nagyon maximalista. Már 3 hónapja vagyok a cégnél. Egyik nap késő estig maradtam mert nem végeztem a papír munkával mikor egyszer csak bejött Seto sama az irodába, hazaküldött hogy sokat dolgozok. Vonakodva pakoltam össze mire ő folyamatosan engem nézett. Furcsa volt a tekintete aznap felajánlotta, hogy hazavisz. Elfogadtam de azt nem hittem hogy vele töltöm majd az éjszakát. Azóta is többször hazavisz és általában mindig az ágyban kötünk ki.
***
-Seto sama... - nyögtem mikor megéreztem magamban férfiasságát. Nem hittem volna hogy tényleg kellek neki hisz már sikerült párszor lefektetnie .A nagy Seto Kaiba híres volt az egy éjszakás kalandjairól így sose reménykedtem igazán.
-Csak hagyd magad cicám. - nyalt végig nyakamon mire elpirultam.
Egyre gyorsabban mozgott bennem néha már-már sikításszerű hangokat hallattam. Néha kissé durva volt velem, de nem érdekelt. Szeretem. Hirtelen ért el a beteljesülés. Ő is pár pillanat múlva belém élvezett. Lihegve dőlt mellém az ágyra.
-Nem értelek Seto san. - néztem kék szemeibe. - Kérlek, ne játssz, velem mond meg csak kaland vagyok. -ültem fel és az arcát fürkésztem.
-Hmm figyelj Yume először téged is csak meg akartalak fektetni mint megannyi más bigét de benned van valami különleges. - ölelt magához.
-Maradhatok? - kérdeztem.
Most volt az első alkalom hogy a lakására vitt. Rám emelte kék szemeit és biccentett egyet majd átölelt. El se hiszem, lehet hogy szeret. Dőltünk el az ágyon, majd egymás karjaiban nyomott el minket az álom.
Másnap reggel Mokuba ront be hozzánk. Testvére Seto morcosan ül fel az ágyra.
-Mit akarsz? - kérdezi cseppet sem kedvesen.
-Seto egy férfi téged keres, párbajozni akar azt mondta ellopja a lelked. - esett kétségbe Mokuba.
-Pff ugyan már hol van? - kérdezte testvérét.
-A parkban várni fog. Ezt a videót adta nekem. - nézett rá a fiú és átnyújtotta a kazettát.
-Hmmm mit akarhat. - sétált oda Kaiba a lejátszóhoz és indította el a felvételt.
Elindult a videó. Pár másodperc múlva egy vörös hajú,szürke szemű férfit láttunk meg a felvételen. Hasonló korú és stílusú, mint Seto. Ki lehet?
-Üdvözletem. A nevem Amelda, Doma egyik lovasa vagyok.
-Mi? Doma...- lepődtem meg. Róluk már hallottunk.- néztem a felvételt.
-Seto Kaiba kihívlak egy párbajra. Miattad mindent elveszítettem ami fontos volt nekem. A szüleim és a kis öcsém is meghaltak. Az általad készített fegyverek miatt.- nézett dühösen a férfi. - Várni foglak a park egyik párbajterén ma 10 órakor. Ne késs.
Majd megszakadt a felvétel.
-Hmmm bátor. De nem hagyom hogy legyőzzön. Tudtam hogy apám bűneit is megöröklöm. -sóhajtott.
Nos igen, mielőtt Kaiba átvette a céget az apja fegyvereket készített és adta el különböző országoknak .Szerinte a háborúba rengeteg pénz van. Aljas és szívtelen ember volt. Sajnálom azt a fiút de a bosszú sohasem megoldás. Különben is mióta Kaiba vezeti a céget már nem fegyvereket gyártat, hanem a játékokba öli az összes pénzét. Ő nem rossz ember tudom. Seto gyorsan magához vette a duel disk et és készült indulni mikor megállítottam.
-Veled megyek. - szóltam utána. - Rosszat sejtek.
-Ugyan már, ne aggódj egy pillanat alatt legyőzöm. - válaszolt.
-Akkor is megyek. - makacskodtam.
Gyorsan felöltöztem és mentem Seto után. Félve lépkedtem a park felé, tudtam hogy az a férfi mindent megváltoztat.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Oricalcos negyedik lovasa
FanficA bosszú nem old meg semmit.Ezt gondolja egyik szereplőnk is Arisa.A fiatal lány beleszeret Doma egyik lovasába.Mindent elkövet hogy megakadályozza a fiút hiszen félti az életét.Még a szervezetbe is belép hogy hasson Amelda érzéseire.Ő is hibát köve...