Amelda pov:
Nem hittem volna hogy Arisa lesz az ellenfelem. Remekül játszott és nehéz elhinni hogy döntetlen lett a párbajunk. Titokban talán vágytam is rá hogy ő legyen az ellenfelem. Látni akartam nem tudtam elfelejteni. Azok után amit értem tett és tudom hogyha gyerekkoromba nincs mellettem lehet hogy már nem élnék. A meccs után Yume és Kaiba felajánlották hogy beszéljük meg a dolgokat. De mégis hogyan? Mégis csak eltelt egy év és nem tudom hogy mit érez irántam. Gyűlöl vagy még van esélyem helyrehozni...
Próbáltam óvatosan közeledni felé de éreztem hogy fél tőlem. Minden egyes mozdulatomra megremegett. Tudtam hogy próbál ellazulni de éreztem hogy nem bízik bennem. Féltem tőle hogy megint fájdalmat okozok neki. Mégis nem tudtam Ellenállni neki és először felsője alá csúsztattam a kezem majd a nadrágjának övével szórakoztam. Eltolt magától én pedig szégyelltem magam. Tudtam hogy ez nem ilyen egyszerű neki. Nem kérhetem tőle rögtön hogy bocsásson meg és töltsön velem egy szenvedélyes estét.
-Ne haragudj. - léptem kicsit távolabb. - Sajnálom.
Arisa odalépett hozzám megfogta kezem aztán átölelt. Nem mertem visszaölelni nem akartam hogy megijedjen. Nyakamhoz hajolt és megharapta mire megremegtem.
*Ne csináld ezt, mert nem tudok uralkodni magamon*
- Megpróbálok bízni benned. - mondta és levette a felsőjét.
Elpirultam és nagy szemekkel néztem végig testén. Hiányzott és nagyon nehezemre esett visszafogni magam.
-Biztos vagy benne? – kérdeztem és közelebb léptem hozzá.
Lassan hátráltunk a kanapéig, amire ledöntöttem és nyakát kezdtem el csókolgatni. Nagyon óvatos voltam próbáltam gyengéd lenni vele de minden mozdulatomtól remegett teste. Éreztem hogy fél tőlem ezért kicsit elhátráltam mire visszahúzott. Lábával átölelte derekam így még jobban egymáshoz simultunk. Pirulva nézett szemembe és megcsókolt. Visszacsókoltam és közben kikapcsoltam a melltartóját. Levettem róla a felesleges ruhadarabot és melleit kezdtem el simogatni. Halkan felnyögött én mosolyogva szemébe néztem. Felültünk és ölembe húztam megint megcsókoltam. Közben levette a kabátomat és a felsőmet kezdte el felfelé húzni de megalítottam. Elkaptam kezét és szemébe néztem.
-Teljesen biztos vagy benne? Érzem hogy félsz? Nem akarok neked ártani. - toltam el kissé magamtól.
Arisa csak pirulva nézett rám. Felkeltem és fel akartam venni a kabátomat mikor elkapta derekam. Kicsatolta az övem és levette a nadrágom az alsómmal együtt. Hirtelen megmozdulni se tudtam annyira meglepődtem. Kezét férfiasságomra vezette és megmarkolta mire felnyögtem. Felé fordultam és nadrágja övét kezdtem el kicsatolni. Gyorsan lehúztam a nadrágját már csak a bugyi volt rajta. Kezével még mindig kényeztetett én is lassan kezdtem el kényeztetni őt. Félrehúztam az alsóneműjét és két ujjammal nőiességébe hatoltam. Bal kezével vállamba kapaszkodott és felnyögött. Nyakát kezdtem el csókolgatni és lassan mozgatni kezdtem az ujjaimat. Remegett teste éreztem hogy nem csak a vágytól hanem a félelemtől is. Pár pillanat múlva megálltam és szemébe néztem. Ekkor hirtelen kicsit eltolt magától és letérdelt elém. Kikerekedett szemekkel néztem le rá mégis mit akar. Pár pillanat múlva megéreztem ahogy nyelvével és szájával kezd el ott lent kényeztetni. Furcsa érzés volt és elpirultam nem mertem Arisa-ra nézni. Mégis miért teszi meg....nem értem. Nem volt semmi erőm hogy felhúzzam csak hajába túrtam és lehunytam szemem. Pár pillanat múlva Arisa felkelt és a kanapé felé húzott. Lelökött rá majd fölém mászott és ismét szájával kezdett el kényeztetni. Nagyon érzékien csinálta és élveztem a dolgot de nem hagytam hogy sokáig ezt tegye. Pár percig csinálta elég közel jártam a beteljesüléshez ezért felhúztam és szemébe néztem. Pirulva nézett vissza rám.
YOU ARE READING
Oricalcos negyedik lovasa
FanfictionA bosszú nem old meg semmit.Ezt gondolja egyik szereplőnk is Arisa.A fiatal lány beleszeret Doma egyik lovasába.Mindent elkövet hogy megakadályozza a fiút hiszen félti az életét.Még a szervezetbe is belép hogy hasson Amelda érzéseire.Ő is hibát köve...