Yume pov:
-Duel! - mondtuk egyszerre és elkezdődött a párbaj.
Dartz kezdett. Látszott rajta hogy magabiztos és egyáltalán nem félt tőlünk. Amelda mögöttünk állt és figyelt. Furcsa érzés kerített hatalmába, féltem. Nem veszíthetünk meg akarok menteni mindenkit.
-Én kezdek. - mondta Dartz. - Lehívom Oricalcos gigász-t támadóállásba. És befejeztem a kört.
Oricalcos gigász ereje csak 900 volt. Mégis mit akar ilyen gyenge szörnnyel.
-Én jövök, húzok. - mondtam. - Lehívom Avion-t az elemi hőst védelmi állásba és lefordítok egy lapot.
-Húzok. - mondta Kaiba. - Lehívom a Vérhóhér-t támadó állásba lefordítok két lapot és te jössz. - nézett Dartz-ra.
Mivel most még nem támadhattunk ezért feszülten figyeltünk mit tesz Dartz.
-Húzok. Lemondok 500 életpontról és lehívom védelmi állásba Oricalcos kytora-t. És átadom a kört.
Mégis mire készül? Oricalcos gigász ereje csak 900. Míg Seto szörnyének ereje 1900. Ennyire kezdő párbajozó lenne, csak a lovasok miatt jutott eddig?
-Húzok. - mondtam. Máris a kezembe került Ré isten. Csak le kell hívnom, ami nem lesz egyszerű. - Lehívom Szikraember-t védelmi állásba és átadom a kört. - ránéztem Seto-ra.
-Én jövök. Húzok. Megidézem a Penge lovagot támadó állásba. Csata! Vérhóhér támadd Oricalcos gigászt! - mutatott Seto a szörny felé.
A támadás betalált de Dartz nem veszített életpontot. Mégis miért? Értetlenül néztünk rá mire ő csak nevetett.
-Bevetettem Oricalcos kytora különleges képességét. - mondta. - Képes lenullázni az engem ért veszteséget majd visszahívhatom Oricalcos gigászt.
Mi a fene... Az a szörny... Valahogy le kell győznünk. Oricalcos gigász visszatért, de a támadópontjai felmentek.
-A fenébe... Végeztem. - mondta mérgesen Seto.
-Legyetek óvatosak Dartz készül valamire! - mondta Amelda. - Minél előbb meg kell idéznetek az őrzőt és a sárkányt. - lépett közelebb.
-Azon leszünk. Legyőzzük. - nézett hátra Seto.
-Én jövök. - szólt Dartz. Mivel használtam Oricalcos gigász képességét ezért nem húzhatok lapot. Viszont felhasználok a kezemből egy varázslapot. - vigyorgott ránk. Feltartotta a lapot. - Oricalcos mágikus köre mutasd meg az erődet!
Csak ezt ne... nem akarom. Teljesen pánikba estem. Most mégis mit tegyek?
-Oricalcos gigász ereje feljebb megy 500 ponttal. Így a szörnyem ereje 1900 lesz. Csata! -mondta a zöld hajú férfi. - Oricalcos gigász támadd a penge lovagot!
-Seto sama... - néztem felé.
Seto 400 életpontot veszített. Nekem még 4000 életpontom volt Dartz-nak 3500. Dartz átadta a kört nem hívta vissza a szörnyét. Mert a hatalmas szörny is megsemmisült ugyanis a Penge lovag magával viszi azt a szörnyet, ami megtámadja. Itt a lehetőség. Seto térfelén még ott a Vérhóhér nekem pedig két szörnyem. Ré isten-hez három áldozat kell, hogy a különleges képességét bevethessem. Mit tegyek?
-Yume. - szólított meg Seto. - Gyerünk itt a lehetőség.
-Én jövök, húzok. - csapdalapot húztam zero gravity. Lehívtam még egy szörnyet védelmi állásba majd lefordítottam a csapdámat. Átadtam a kört. Seto mérgesen nézett.
ESTÁS LEYENDO
Oricalcos negyedik lovasa
FanficA bosszú nem old meg semmit.Ezt gondolja egyik szereplőnk is Arisa.A fiatal lány beleszeret Doma egyik lovasába.Mindent elkövet hogy megakadályozza a fiút hiszen félti az életét.Még a szervezetbe is belép hogy hasson Amelda érzéseire.Ő is hibát köve...