14.rész

38 1 0
                                    




Seto pov:

*Te jó ég mi a fene lesz itt holnap* - gondoltam és hátra dőltem a székemben. Már tudom ki lesz Arisa ellenfele valahogy nem is meglepő, hogy pont Ő. Csak hogy vehetném rá őket, hogy párbajozzanak egymással? Ezen gondolkodtam mikor Yume lépett be az ajtón. Már elég későre járt Arisa kivételesen időbe hazament mi még bent maradtunk. Mondtam Yume-nak hogy jöjjön be az irodába, ha mindennel végzett, mert beszélnem kell vele.

-Szia gyere ülj le. - néztem rá.

-Szia. – lépett oda az asztal melletti székhez és leült. - Mit szeretnél? - kérdezte.

Én csak elmosolyodtam és a laptopomat a lány felé fordítottam. A gépen az angliai nyertes profilja volt. Kíváncsi voltam Yume reakciójára. Nagy szemekkel bámulta a monitort majd rám nézett.

-Mi az? Egy régi ismerős. – mondtam. - Ő nyert csak még nem tudom mi lesz ebből. -sóhajtottam.

-Ezt nem hiszem el.... és találkoztál már vele? – kérdezte Yume.

-Nos.... itt van a Kaiba corp.-ban kénytelen volt eljönni. Tudtommal Pegazus jól átverte ezért jelentkezett a versenyre amit meg is nyert. Viszont azt még nem tudja ki lesz az ellenfele. - válaszoltam.

-Hmmm és ha nem akarnak egymás ellen játszani? Nyílván meglepődnek majd. De Seto nekem van egy ötletem. - nézett szemembe.

-Mégis mi? – húztam fel szemöldököm. - Fenyegessem meg őket...

-Dehogy. Hanem mi lenne, ha maszkot viselnének, így nem hiszem hogy egyből megismerik egymást. - mosolygott rám.

Elgondolkodtam. Ez nem is olyan rossz ötlet. Végülis így nem ismerik meg egymást rögtön és mire a párbaj során rájönnek, egymás kilétére már nem hagyhatják abba a párbajt.

-Igazad van szerezz be pár maszkot. Igaz is már jönnie kellene a vendégünknek. - álltam fel és léptem az ajtóhoz.

Yume csak nagy szemekkel nézett rám. Nem értettem mit akar. Hiszen elárultam neki ki lesz Arisa ellenfele. Ránéztem a lányra mire kiscicákat megszégyenítő szemekkel bámult rám.

Nagyot sóhajtottam és megszólaltam.

-Maradni akarsz? Gondolom látni akarod. - nyitottam ki az ajtót.

-Ühüm.... Kérlek Seto sama. – jött oda mellém és nézett szét a folyosón. - Ott van nem változott semmit. - mosolygott Yume és odaszaladt a vendégünkhöz.

Csak nevettem a dolgon, de Arisa ellenfele meglepődve nézett Yume-ra. Még mindig ugyanaz a stílus mint régen. Tényleg nem változik de szerintem nem is akar megváltozni. Láttam rajta hogy nem szívesen van itt. De már nem tehet semmit ő nyert így muszáj lesz kiállnia a legjobb tesztelőmmel, aki nem más mint Arisa. Hát a sors néha ismét összehozza azokat, akinek nem kellett volna elválnia.

-Mégis csak ideértél. - léptem melléjük és rávigyorogtam.

-Kaiba.... - szólított meg.

-Gyere beszédem van veled. Az ellenfeled kilétét nem mondhatom el de azt ideje megtudnod hol és mikor lesz pontosan a párbaj. - mentem be az irodába.

Követtek mind a ketten. Yume-nak viszont nem itt a helye, hanem jobb ha beszerzi a maszkokat gyorsan hiszen holnap lesz a párbaj. Ezért elküldtem és mondtam hogy menjen el Arisa-hoz a cuccokkal. Persze mind ezt suttogva mondtam a lánynak nehogy a lány ellenfele rájöjjön ki ellen kell majd harcolnia. Yume bólintott elköszönt és ment is a dolgára. Én leültem a székembe és ránéztem a vendégünkre. Ő csak lehajtotta fejét nem akart a szemembe nézni.

Oricalcos negyedik lovasaWhere stories live. Discover now