4.rész

52 0 0
                                    


Arisa pov:

Tudtam hogy veszíteni fog. Nem sikerült megállítanom. Az az ostoba. Leültem mellé és arcát bámultam. Sikerült elmenekülnünk Doma katonái elöl a Kaiba Corp elég biztonságos volt ahhoz hogy egy darabig maradjunk. Seto idegesen hagyott minket az egyik szobába amíg elment hogy öccsével beszéljen és kapcsolatba lépjen Yugi-val. Yume leült mellém majd megszólított.

-Sajnálom ami vele történt. - nézett szomorúan Amelda-ra majd rám.

-Jobb ha távol maradsz Seto-tol addig amíg le nem győzzünk Dartz-ot. - mondtam majd ráemeltem tekintetem. - Veszélybe kerülhetsz.

-De én...én nem vagyok jó párbajozó. - válaszolt.

-Annál könnyebb megszerezni a lelked. - mondtam szomorúan majd ismét Amelda-t néztem. Megfogtam kezét. - Megmentelek kerül amibe kerül.

-Szereted , igaz? - kérdezte Yume. - Tudom hogy visszajön hozzád hisz Ő is szeret téged. -mondta mosolyogva.

-Ez nem ilyen egyszerű, most Dartz kezében van a lelke nem tudom még mit tervezhet. -mondtam kicsit idegesen. - De van esélyünk segítek Seto-nak. - néztem a lányra.

-Te is le akartad győzni? - nézett rám barna szemeivel.

-Igen Dartz manipulált, de mikor a park felé igyekeztem láttam Amelda öccsét és a másik két lovast.

-Mi? Mi történt? - fogta meg vállam és nézett mélyen szemembe.

Nagyot sóhajtottam majd elmeséltem neki mit mondtak nekem. Mi mindent megtudtam.

****

Futottam a parkba amilyen gyorsan csak tudtam. Dartz-nak köszönhetően tudtam hol keressem Amelda-t. Nem járt más a fejemben csak az hogy le kell győznöm Seto Kaiba-t. Hirtelen egy éles fény vett körül. Bántotta a szemem először nem láttam semmit.

-Arisa ne hallgass Dartz-ra. Mindenkit becsapott. - hallottam egy ismerős hangot.

-Varon? – néztem rá. Nem egészen arra számítottam amit láttam. - Szellem vagy?-kérdeztem

-Legyőztek. - válaszolt. - Engem is és Rafael-t is. - jelent meg mellette az említett.

-Kaiba mellé kell állnod. - mondta Rafael.

-Arisa nee chan. - halottam meg egy vékonyka hangot.

-Miruko... - kerekedtek ki szemeim. - A testvéred nagyon szenved. Még én sem tudtam hatni rá hogy ne a bosszúért éljen. - hajtottam le fejem.

-Igen tudom de szeret téged. - nézett rám a kisfiú. - Majd közelebb lépett hozzám és átadott egy kártyát. - Ezzel megmentheted. - mosolygott rám.

Ránéztem a lapra. Egy mágus típusú lény volt rajta. Női szörny volt a neve a Macska istennő. Megnéztem a kártyán lévő alakot. Fekete macska maszk egy külön részes zöldes színű egyiptomi ruha volt rajta. A ruha gyönyörű díszes volt,a kezében az Ankh keresztet ábrázoló hosszú botot tartott. De szép...érzem a kártyában a hatalmas erőt.

-Ezt Seto-nak kell adnod. - most Varon lépett elém és nyújtott felém egy kártyát.

Egy fekete sárkány volt rajta. Név szerint Critiász.

-Yugi-ék is nagy veszélyben vannak, keressétek meg őket neki és Joey-nak is van egy legendás sárkánya. - mondta Varon. - Sietned kell.

-Dartz kegyetlen és hazug. - kezdett bele Rafael. - Miatta történt minden becsapott minket. Minden mögött ő állt. - nézett rám.

-Igen ő miatta halt meg Amelda testvére a te szüleid és mi is neki köszönhetően szenvedtünk. Csak bábok,feláldozható gyalogok vagyunk. - mondta dühösen Varon.

Szomorúságot és eszméletlen dühöt éreztem. A nyakamban lévő oricalcos szilánk fényleni kezdett majd tovább repedt.

-Le kell győznötök Dartz-ot a világra akarja szabadítani Gé istent. - mondta Rafael.

-Nee chan sietned kell, segíts annak a férfinek. - mosolygott rám Miruko.

-Yugi és Joey is megkapta a legendás sárkányok erejét te pedig az őrzöjük erejét. - nézett rám Varon. - Siees állítsd meg Ameldát. - lökött rajtam egyet.

-Mégis mit képzeltek...- halottunk meg egy cseppet sem kedves hangot. - Hogy voltatok képesek áttörni oricalcos erején. Szükségem lesz a lelketekre veszítettetek semmi hasznom belőletek.

Dartz megjelent a fiúk szelleme mögött. Kinyújtotta kezét majd megjelent oricalcos pecsétje Varon,Rafael és Miruko alatt is majd zöld fény vette őket körül.

-Ne....Dartz. Hagyd abba. - néztem rá dühösen.

-Siess már fuss. - esett térdre Varon. Majd lassan eltűnt alakja. Rafael-el és Miruko-val is ez történt.

-Dartz. - kiáltottam. A nyakamban lévő oricalcos szilánkja ismét felragyogott viszont egy pillanattal később teljesen széttört.

Dartz-on láttam hogy meglepődik és elhátrált tőlem. Én csak dühösen néztem rá és megszólaltam.

-Le foglak győzni. Nem hagyom hogy elérd a célod. - kiabáltam vele.

-Ellenszegültél nekem ezt még nagyon megbánod. - nézett rám dühösen.

Én csak elmentem mellette és futottam, ahogy bírtam.

***

-Szóval ez történt. - mondta Yume. - Te is kiválasztott vagy. Tudom hogy elég erős vagy kérlek mentsd meg Seto.t.

Pff..még hogy én mentsem meg Őt? Hiszen még él ellentétben a lovasokkal akiket Dartz kihasznált.

-Yume gyere velem. – rontott be Seto a szobába.

Felkaptuk fejünket mire folytatta.

-Yugi-t és az amatőr lelkét ellopta Dartz. - mondta idegesen. - Minél előbb le kell győznöm azt a patkányt.

Nem lehet. Yugi és Joey nyert akkor mégis hogyan... - gondolkodtam. Belém hasított a felismerés. Már most Gé isten erejét birtokolhatja csak úgy vihette ezt véghez.

-Yume velem jössz. - fogta meg kezét Kaiba és húzta kifelé a szobából. - Te pedig-nézett hátra. - Itt biztonságban leszel Mokuba majd figyel rád.

Mégis mit képzel? Beképzelt majom. Azt hiszi győzhet egyedül. Felkeltem Amelda mellől és Kaiba felé indultam. Elkaptam felsőjét és mérgesen ránéztem.

-Mégis mit képzelsz? Én is harcolok, megvan hozzá az erőm. - sziszegtem felé a szavakat. -Megmentem Amelda-t.

Lefejtette magáról kezem majd így szólt.

-Nyugodj le Amelda nem akarja hogy harcolj. - nézett szemembe.

-Hm..ezt mégis ki mondta neked?

-Ő maga...a párbajunk során. Szeret téged. - válaszolt. Majd kézen fogta Yume-t és kisétált az ajtón.

Meglepődve bámultam feléjük későn vettem észre hogy bezárja a szoba ajtaját. Ne te kis ezért még számolunk. Visszamentem az ágyhoz ahol Amelda feküdt. Szomorúan ültem le mellé majd ránéztem. Meglepődtem amikor megmozdította a kezét. Mégis mi folyik itt?

Oricalcos negyedik lovasaWhere stories live. Discover now