Amelda pov:
Végre beteljesíthetem a bosszúmat. Le fogom győzni Seto Kaiba-t. És Arisa is idővel meg fogja érteni hogy mindezt muszáj megtennem mert a testvérem Miruko nem nyugodhat békében amíg Kaiba nem tűnik el.
Már a parkban voltam direkt egy félre eső helyet kerestem ahol senki nem zavarhat meg. Körbenéztem de Seto még nem érkezett meg.
-Már nincs sok ideje. Hamarosan beteljesedik a bosszúm. -Fogtam meg a nyakamban lógó oricalcos szilánkját ami felragyogott. Nyílván megérezte a gyűlöletet és a haragot a szívemben. Amikor Dartz szólt hozzám.
-Amelda. - láttam meg alakját.
-Dartz sama. Igérem legyőzöm Seto Kaiba-t és átadom neked a lelkét. - ereszkedtem térdre előtte.
-Bízom benned,de Arisa meg akar állítani. Elárult téged. Nyílván mert Seto pártjára akar állni. Ő soha nem fog téged megérteni. - nézett rám.
-Mi? Azt nem hiszem hogy Seto-nak segítene. Miből gondolja ezt? - néztem rá.
-Amelda. - sóhajtott. - A lány akibe bele szerettél már az elejétől fogva hazudott neked.
Mi, hazudott ezt nem hiszem el. Mégis mi folyik itt. Odaléptem Dartz-hoz magyarázatot várva hogy ezt mire alapozza.
-Arisa és te gyerekkorotokban találkoztatok. - mondta. - Nos az ő szülei kapcsolatban voltak Gozaburo Kaiba-val. Seto Kaiba és Arisa valójában unokatestvérek. - nézett szemembe.
Hirtelen hasított belém a felismerés. Ez hogy lehet de akkor ő mit keresett a városban. Néztem Dartz-ra mire vállamra tette kezét.
-Kaiba Gozaburo utálta a lány szüleit, mert ők azt mondták neki hagyja abba a fegyverek gyártását. Hiszen ezek csupán pusztítanak. Persze ő mit sem törődött velük. Próbálták átvenni a céget Gozaburo-tol de ő okosabb volt.
-Ezt hogy érti. - néztem rá. Még nagyobb haragot és csalódást éreztem. Arisa hogy hazudhattál nekem?
-Seto apja egy trükkel állt elő. Meg akart szabadulni Arisa-tól és a szüleitől. Ezért azt hazudta hogy egy tárgyalás miatt el kell utazniuk abba a városba ahol te is éltél. Persze akkor még nem volt harc azon a földön. Viszont volt ott egy rivális cég amitől volt oka félni.
-De ezt nem hiszem el. - könnyesedett be szemem.
-Mindent jól kitervelt. Nem érdekelte semmi. Neki nem számítottak az emberi életek.
-Nem ezt nem hiszem el. - mondtam dühösen - Annyira eluralkodott rajtam a sötétség hogy megjelent oricalcos mágikus köre.
-Amelda le kell győznöd Seto Kaiba-t és utána Arisa-t is. - nézett rám mosolyogva. - Elég erős vagy használd az erőt amit adtam neked.
Ránéztem majd bólintottam .Pár pillanat múlva Dartz-nak nyoma sem volt.
-Te lennél Doma lovasa? - szólított meg egy mély férfi hang.
Seto pov:
Siettem a parkba mellettem Yume lépkedett csendben. Nem hagyom egy jött ment srácnak hogy legyőzzön. Ez a Doma se tudja kivel kezdett ki.
-Seto sama én félek. Mi van ha az a fiú legyőz? - nézett rám Yume szép barna szemeivel.
-Engem? Az kizárt kevés hozzá. - mondtam és megfogtam kezét. - Ő csak egy amatőr.
Pár perc séta után odaértünk a parkba a megadott helyre. Megláttam a vörös hajú férfit,nekünk háttal állt így megszólítottam.
-Te lennél Doma lovasa? - kérdeztem.
ESTÁS LEYENDO
Oricalcos negyedik lovasa
FanficA bosszú nem old meg semmit.Ezt gondolja egyik szereplőnk is Arisa.A fiatal lány beleszeret Doma egyik lovasába.Mindent elkövet hogy megakadályozza a fiút hiszen félti az életét.Még a szervezetbe is belép hogy hasson Amelda érzéseire.Ő is hibát köve...