Eram intr-o casa derapanata, mirosul de mucegai si praf ma ametea complet, pantezele imense de paianjan acoperau fiecare comoda si dulap in parte, lasand liber o simpla poteca prin care puteai trece dintr-o camera in alta. Ma plimbam confuza in casa care arata ca fiind abandonata de mai bine de un deceniu, vazand cum o raza de lumina coboara in casa scarii din cauza gaurii imense din acoperis. O usa rosie parca abia montata imi iese in cale, deschid apasand pe manerul auriu si intru intr-o camera decorata in stil renastere italiana si ma uitam la ciudatele obiecte asezate pe comoda, aratand ca niste obiecte de tortura. O respiratie greoaie si un aer rece imi indica ca nu sunt singura, asa ca ma intorc vazandu-l pe Elijah cu costumul jupuit si plin de sange insa nu vedeam nicio rana. O presimtire stranie imi innebuneste simturile facandu-ma sa fac doi pasi in spate, iar in acel moment se indrepta spre mine cu o privire teribil de urata, fug spre usa incercand sa o deschis insa era incoiata, ajungand in drept cu mine, cu o mana ma apuca de gat ridicandu-ma cativa centrimetri iar apoi aratandu-si coltii animalic ma face sa tip, trezindu-ma din cosmar.
-Elena!striga Hayley la mine fiind in dreapta mea
Ma sterg la ochi si ma uit speriata, explicandu-i ca am avut un cosmar.
-Tipi de mai bine de 5 minute..si as putea sa jur ca ai mentionat o vraja..imi indica Hayley
-Sunt bine, cat e ceasul?
-E 12 ziua..
Auzind tresar din pat, alegand primele haine care mi-au venit la mana si indreptandu-ma spre baie. Ies dupa cateva minute, trezindu-ma in aceasi incapere din vis, eram terifiata iar din instict tin ochii inchisi pret de cateva clipe si sunt din nou in dormitor. Visul acela chiar m-a bagat in spaima. Cobor scarile vazand ca toata lumea este la masa, asteptandu-ma. Vorbeau despre cum sa il traga pe Marcel de partea lor, deorece simteau ca vrajitoarele si oamenii puneau ceva la cale. Nu eram atenta la ce discutau, ci la visul pe care l-am avut.
-Elena, vom face o plimbare pana in Mystic Falls, trebuie sa discut ceva cu Bonnie..imi spune Elijah
Dau din cap, iar inainte sa plec Freya imi intinde o bratara si un lantisor.
-Lantul contine verbina iar bratara omag, te va proteja!spune Freya cu un glas dulce
Ii multumesc apoi o imbratisez, ea era diferita fata de restul familiei sale, voia sa protejeze si alti oameni, nu doar pe membrii familiei. Ircam in masina, iar tot drumul Elijah imi arunca priviri scurte, iar cand ma uitam si eu la el intorcea privirea.
-Nu sunt suparata pe tine, asa ca nu mai face asta! Devine enervant!spun razand
-Poate doar voiam sa te admir..
-Mutandu-ti provirea cand te privesc? Nu prea cred..in orice caz, ce vrei sa vorbesc cu Bonnie?
-Hope este un copil special, insa cu o putere de neimaginat, insa vazand ca mosteneste temperamentul lui Klaus, vreau sa vad daca exista o cola sa ii limitam puterile, poate distruge un oras intreg..fosta casa a distrus-o avand numai 3 luni de viata...vrajitoarele noastre inca cred ca Hope este o anomalie si trebuie sa dispara, insa cele Bennet sunt mai intelepte si dupa toata puterea, ele vad o fiinta umana.
Acum totul se lega, incercam sa duc o conversatie cu el insa il vedeam doar pe acel Elijah din vis cum conduce masina, imaginea imi ramasese intiparita in cap, iar halucinatiile nu dispareau, inima imi pompa din ce in ce mai tare, pana cand el si-a pus mana peste a mea, brusc toate au disparut. Afara se intunecase, fiind greu sa imi dau seama pe unde suntem. Elijah brusc accelereaza masina, ajungand la 120 de km/h, apoi vad in departare podul in care au murit parintii mei, acesta accelera masina din ce in ce mai tare. Tipam la el sa opreasca insa nimic, parca era in transa, am vrut sa il imping, sa ii dau o palma insa daca as fi facut asta masina s-ar fi descentrat si la viteza cu care mergeam ne-am fi facut praf. Ajungand tot mai aproape de pot am tipat cat m-au tinut plamanii, apoi acesta parca trezindu-se la realitatea opreste brusc masina, auzindu-se tiuitul insuportabil al rotilor. Cobor din masina, acesta facand la fel, iar cu lacrimi in ochi tip din toti plamanii la el.
-Cum ai putit? Parintii mei au murit aici!
-Elena...
-Aproape am murit aici!tip intrerupandu-l
-Nu stiu..
-Mereu cand crezi ca ceva nu ti se cuvine, iti place sa ruinezi totul!tip nelansandu-l sa vorbeasca
Plangand in hohote, dau sa plec insa apare in fata mea, apucandu-ma de brate, uita du-se cu lacrimi in ochi la mine.
-Imi pare rau, nu stiu ce s-a intamplat..
-Mereu acelasi scuze, Elijah!spun indepartandu-ma de el
Vrand sa o iau singura la pas, ma opresc analizand situatia, intuitia imi spunea ca ceva era ineregula, Elijah nu ar fi facut asa ceva niciodata, in special sa ma duca intr-un loc care mi-a lasat o rana deschisa pe suflet..iar in momentul cand a accelerat masina, privirea ii era fixata pe drum, parca neauzind tipetele mele. Ma intorc, indreptandu-ma spre el care era vizibil confuz de cele intamplate, statea cu capul plecat insa cu cat ma apropriam mai mult cu atat simteam un fior straniu pe sirea spinarii. Ceva ma face sa ma opresc, iar in acel moment Elijah isi arata coltii repezindu-se asupra mea.
CITEȘTI
Red Door
Vampire-Nu esti cu nimic mai bun decat restul! Degeaba iti speli mainile de sange, ele tot patate vor ramane! Esti un monstru, cu totii suntem monstrii! ‼️Țin să precizez cititorilor că aceasta este prima mea carte care prezintă o sunedenie de greșeli. De...