Adevarul.

215 15 1
                                    

Inchid ochii, apoi ii deschid vazand ca Klaus il imobiliza pe Elijah, nu era un vis, totul era real.

-Urca-te in masina si fugi!striga Klaus

Nu ezit, pornesc masina si conduc cu viteza catre Bonnie, care cauta cu risperare ceva in vechile carti alte bunicii ei, vazandu-ma speriata si agitata, trage aer in piept, uitandu-se si ea speriata la randul ei la mine, dau sa deschid gura pentru a-i spune ceva, pe usa intra Klaus cu Elijah, tinandu-l de brat.
Bonnie incepe sa rosteasca o vraja, schimbandu-si treptat tonalitatea vocii.

-De vuale es numerus puerum. De vuale es numerus puerum.

Obiectele din camera cadeau rand pe rand, iar hartiile si cartile zburau rotativ in jurul nostru. Bonnie incepu o alta vraja, care ii provoaca sangerari nazale..

-Phasmatos Tribum Nas Ex Veras, Sequita Saguines, Ementas Asten Mihan Ega Petous

Sangerarile ei erau din ce in ce mai abundente, iar cand observ ca pana si ochii ii sangerau tip la ea imporandu-o sa se opreasca. Klaus vazand totul, se indreapta spre ea, apucand-o de brate si spunandu-i

-E de ajuns!

Aceasta se opreste, cazand in bratele lui Klaus, obiectele cazand pe jos in acel moment. O aseaza rezemata de perete, apoi aceasta se trezeste luand o gura imensa de aer. Ma reped asupra ei, vrand sa vad daca totul este okay, insa ea se ridica, lansadu-ma sa o privesc de jos.

-Imi spune si mie cineva ce se intampla?tip la amandoi

Incepand sa imi povesteasca, pielea mi se facu ca de gaina. Finn alaturi de Kol, planuiau moartea fratilor sai, iar primul si cel mai important pion, era Elijah. Fratele care ii tinea in frau pe toti, stalpul familiei, asa ca nascocind prin trecut descopera cea mai buna modalitate de a-l face absent, creind un conflict interior in subconstientul sau, deschizand usor legendara "camera rosie". Locul in care Elijah si-a ascund monstruozitatea personalitate, alaturi de victimele nevinovate si obiecte patate de sange. Brusc, imi aduc aminte de cosmarul de noaptea trecuta, alaturi de halucinatii parca vrand sa ma previna.

-Si cum o rezolvam?intreb speriata

-Avem nevoie de o vraja in care putem intra in subconstientul sau, Freya cauta de mai bine de o luna, iar tanara Bennet a facut acelasi lucru de azi-noapte.

-Si cu el ce vom face?

-Am vorbit cu vechiul meu prieten Stefan, o sa-l tinem in temnita din casa lui.

Intre timp apare Stefan, ajutandu-l pe Klaus ca care trupul adormit al lui Elijah, intr-o fractiune de secunda mi-am facut loc printre ei urcandu-ma in masina lui Stefan, simteam cum urma sa imk interzica, insa nu au facut-o si si-au vazut linistiti de treaba.
Ajunsi in casa lui Stefan, fara a mai ezita il taraie pe Elijah usor grabiti spre temnita.

-Se trezeste!indica Stefan

Eram in ceafa lor, ceea ce ii iritau, deschid usa din fier forjat si vad cum il trantesc pe Elijah inauntrul temnitei reci si intunecate.

-Nu sta mult!ma avertizeaza Klaus

Am stat rezemata pret de minute bune, parca fiind absenta la tot ceea ce se intampla, cum putea intr-o singura zi viata mea normala sa se transforme intr-una incredibila si cruda. Auzind cum se misca, ma face sa ies din stramsoarea gandurilor mele.

-Ce fac aici?intreaba el nedumerit

-Nu am timp de povestit, e mai bine asa..

-Imi pare rau...

-E atat de nasol ca nu te pot vedea acum...

-Simt la fel...

Cu greu ma dezlipesc de usa rece ca ghiata pentru a ma duce la Bonnie, stiam ca are nevoie de ajutor

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Cu greu ma dezlipesc de usa rece ca ghiata pentru a ma duce la Bonnie, stiam ca are nevoie de ajutor. Ajung in living unde o vad stand de vorba cu Klaus, vazandu-ma ca vin amandoi m-au privit ca si cum urma sa ma sting din viata.

-De ce va uitati asa?intreb simtind cum panica mi se instaleaza in trup

-Se pare ca nu e chiar atat de usor sa intri in mintea cuiva...adauga Bonnie cu un glas trist

-Va fi nevoie de o singura memorie a fiintei sale sau o memorie de care se tine, insa sunt o mie de ani de amintiri, iar ceea ce se intampla in mintea lui se va intampla si in realitate..continua Klaus

-De ce nu se duce Klaus, il cunosti cel mai bine!spun emanand frica

-Pentru ca tu l-ai facut sa nu-si mai caute familia o perioada, ai influenta mai mare asupra lui, uite, daca nu vrei o sa bag afurisitul ala de pumnal in piept si o sa il las asa pana cand vom gasi alta solutie!spune Klaus nervos

-O voi face!

Ma asez pe canapea reflexand tot ceea ce trebuie sa fac, sunt peste o mie de ani de amintiri, iar eu trebuie sa o gasesc pe aceea de care se agata el. Ei continuau sa discute, insa eram absenta, eram pierduta in frica si suferinta. Lucrurile nu pot merge bine la nesfarsit, unele cupluri au momente grele in cazul in care uita unul dintre ei de aniversarea lor, noi duceam momente grele fiindca iubitul meu are un conflic interior cu personalitatea lui monstruoasa. Imi impun in minte ca totul o sa fie bine, insa nu sunt foarte singura de asta.

Red DoorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum