Pacienta 477

163 11 3
                                    

-Pacienta numarul 477 prezinta arsuri de gradul III pe suprafata femurului si o mica parte in zona toracica, terminatiile nervoase fiind distruse la nivelul dermei! Nu simte durere!

-Vreau homogrefe in sectia 3, intram in operatie!

-Capacitatea pulmonara scazuta! Am nevoie de masca de oxigen!

-Klaus dand buzna in locuinta lui Elijah-

Primul lucru pe care il fac este de a-i oferi mortala mea muscatura misterioasei clandestine din viata fratelui meu, apoi ma reped imobilizandu-l la perete.

-Chiar si cu viata asta noua tot dezastru lasi in urma ta! Tot calci pe inimi, frate!tip la el

-Nu stiu despre ce vorbesti!

Apoi fara prea multa vorba, ne trezim intr-una dintre inchisorile mintale concepute de Freya, alaturi de Kol, Rebekah si Elijah.

-Ca sa scapi de aici la timp, trebuie sa gasesti un element specific tie. Poate vei avea timp sa iti mai vezi iubita respirand pentru ultima oara!ii spun rautacios fratelui meu

-Nu..nu stiu de ce m-as putea agata

Rebekah il ia de brat, ajutandu-l sa se gaseasca. Intrand fara sa vrea in camera lui Hope, Elijah observa jucariile fiicei mele aruncate prin toata camera.

-Am un copil?intreaba el derutat

-O nepoata..raspunde Bekah

-Parca stiai cine suntem!ma bag peste ei

-Stiu, m-am documentat, insa nu vreau sa mai fiu acel vampir cu sange rece!

-Acel vampir cu sange rece avea o familie, o iubita care este acum pe patul de spital cu arsuri de gradul 3! Ai impins-o a face gesturi necugetate, frate!

Elijah era vizibil schimbat la fata, facandu-se alb ca varul, incepand sa transpire apoi iesind din camera rapid. In urma lui, observ ca intra in camera lor. Il urmez fazandu-l pe marginea patului, cu o poza cu toata familia de craciunul trecut. Apoi o lasa pe marginea patului, cotrobaind printre hainele ei lasate in urma si costumele sale simandicoase.

— la spital —

-Bonnie! Cum este?ma intreaba Caroline speriata

-Va fi bine, insa din cauza arsurii de pe piept functiile respiratorii nu sunt la fel de bune ca la inceput, insa va fi bine.

-Crezi ca va mai fi la fel?intreaba Stefan

-Nu prea cred...

—inapoi in inchisoare—

Elijah a controbait haotic in toata casa alaturi de noi, Kol plictisindu-se apuca obiectul cheie se dispare din peisaj, tipic, imi spun in minte. 
Mai cautam pana gasim nobilul cerb, obiectul cheie al lui Elijah, acesta il apuca apoi ne trezim in subconstientul sau. Pe holul alb imaculat interminabil, patat insa de culoarea rosie a usii in care a ascund decenii de atrocitati si cadavre.

Incearca sa o deschida singur, insa nu reuseste, acesta uitandu-se la mine disperat..

-Te rog, vreau sa imi amintesc!

Ne dam cativa pasi mai in spate si impreuna reusim sa doboram usa ororilor. Trezindu-ne inapoi la locul faptei. Ii ofer antidotul duduii care daca intarziam inca 2 minute era dusa apoi ne urcam in pasina gonind nebuni spre Mystic Falls, avand noroc ca eram doar la 200 de km.

—la spital—(perspectiva Bonnie)

Hope si Hayley ajung si ele intr-un suflet in sala de asteptare a orasului, aceasta umplandu-se de prieteni dragi Elenei.

Dupa cateva ore, intru alaturi de Caroline, iar cu ajutorul ei ne aflam in mintea Elenei care spre surprinderea noastra era cat se poate de stabila. Ne aflam in camera Elenei, aceasta punandu-ma sa fac din nou prima vraja invatata, ridicand pulgii pernelor in aer, acestia levitand usor.

-Imi pare rau, am achionat atat de gresit!se scuza Elena

Cuvintele erau de prisos, asa ca decidem sa ne tinem strans una pe alta in brate, fiind cel mai bun mod de a-i accepta scuzele. Totusi fiind paradoxal, in casa eram mai multe persoane insa numai ea a fost ranita, ea care a provocat raul. E ciudat cum universul ne da cate o sageata in spate pentru fiecare actiune gresita. Iesim din visul dulce, lasand-o pe Elena sa se odihneasca.

Iesind din salon, observam ca intre timp aparuse Rebekah alaturi de Freya, chiar si Kol, ceea ce era socant.

-Suntem o familie mare, daca unul e cazut cu totii ii suntem alaturi!spune Rebekah

De altfel, este destul de trist cum o tragedie ne apropie pe toti, uitam ca unde-s multi puterea creste.

Peste 3 ore apar intr-un final Klaus alaturi de Elijah, care parea a fi el. Purtand unul dintre costumele sale, semn ca si-a revenit la normal.

-Puteti pleca sa va odihniti, raman eu.

-Presupun ca aici suntem implicati cu totii..adauga Caroline

-Daca eram putin mai atenti asupra ei nu se mai intampla necazul asta..se baga si Stefan

In acel moment, au decis sa ramana toti alaturi unul de altul, umpland sala de asteptare a spitalului cu speranta si ganduri bune. Cu totii asteptand cu nerabdare zambetul si compasiunea Elenei.

Red DoorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum