Cel mai pur lucru..

435 24 1
                                    

Peste cateva ore, deschid timid ochii vazandu-l pe el cum ma privea zambind. Imi ia mana si o saruta usor, zambeam amandoi uitandu-ne unul la altul. Ma ridic aranjandi-mi putin parul apoi imi caut niste haine ceva mai dragute.

-Sper ca nu ai planuri azi, ai multe de invatat...imi spune el

Am chicotit scurt si m-am imbracat cu o pereche de jeansi negri si un maieu alb. El era tot la costum, la fel de elegant ca de obicei. Iesim din apartament si ma ia de mana, folosindu-si viteza si fara sa apuc sa clipesc de doua ori ma trezesc intr-o padure. Ma uit nedumerita la el si acesta radea, apoi scoate 2 pungi de sange.

-Trebuie sa te hranesti ca sa ai putere.

Apuc una din punga si incep sa o beau, simteam cum venele imi tremurau. Abia terminand prima punga mi-o da si pe cea de-a doua. Fac la fel si cu a doua apoi pe nepregatite ma apuca de gat, ridicandu-ma cativa centimetei deasupra pamantului, ceea ce nu prea ma incatat, amintindu-mi de episodul in care mai avea putin si ma omora. Incercam sa ripostez, insa nimic, pana cand mi-a trecut stalucita idee de a ma rasuci, lovindu-l cu talpa in abdomen, dandu-l la o parte.

-E un inceput promitator..imi raspunde el.

Imi arunca un pumnal si incep sa il manuiesc, imi iau avant fiind cu el in zona claviculei si imi prinde mana.

-Ai murit..

Imi pun si cealalta mana peste pumnal si incerc sa imping insa fara rezultat, ma prinde si de cealalta mana, rasuci du-ma aducand pumnalul in dreptul gatului meu.

-Ai murit,iar.Lupta presupune ritm, e o muzica, are un anumit pas, un anumit tipar lasa ritmul ala sa pulseze in tine.

Imi ia mana si o pune la pieptul sau, apoi ma intoarce cu spatele la el, aratandu-mi o anumita zona, chiar sub cutia toracica. Dupa mai multe " lupte" reusesc sa il izbesc de un copac, mobilizabdu-l.

-Capul sau inima?ma intreaba

-Ce?...

-Toate astea sunt in zadar daca nu poti sa ucizi.

-Si daca nu pot?..

-Trebuie, ca sa supravietuiesti.

Imi bag mana in pieptul lui, simtindu-i bataile inimii, apoi pipaind orbeste, ii ating inima. El se uita uimit la mine, apoi desfac pumnul si imi scot mana repede. Imi intinde un servetel apoi imi sterg mana plina de sange. Fara a mai spune vreun cuvant, sau a schita ceva, ma asez pe iarpa si imi pun maine in cap, dandu-mi parul pe spate mai apoi.

-Hai sa plecam.

Imi intinde mana si fara sa apuc sa clipesc ajungem in oras. Eram vizibil nelinistita, tot ce era in jur ma coplesa, nu am cum sa mai fiu vechea Elena, cea inocenta, cea neutra in toate, cea plina de compasiune, trebuie sa fiu tare, sa nu mai am sentimente, sa ma detasez de tot, doar asa pot supravietui. Imi dai parul pe spate si oftez, Elijah parca isi uitase cuvintele a asa, nu spunea si nu schita nimic. Ajunsi in apartament, incep sa imi inpachetez cateva haine si singurul gand pe care il aveam era acela de a ma razbuna pe Finn.

-Ce faci? Ma intreaba el nedumerit.

-Plec, si in legatura cu tine, nu pot fi cu tine cat timp singura mea dorinta este de a ma razbuna pe fratele tau, sange din sangele tau. Nu va merge.

Ma apuca de mana si imi spune:

-Nu trebuie sa actionezi asa, razbunarea nu te va face om, iar.

-Nobilul Elijah, mereu sacrificandu-se pentru familia lui. Spun eu incepand sa rad

Imi iau bagajul si imi izbesc umarul de el, plecand din apartament. Elijah era in spatele meu, apoi spunandu-mi cu emotie in glas urmatoarea propozitie care avea sa ma banduie ceva timp:

-De ce mereu ma indepartezi? Mereu cand lucrurile par a merge bine intre noi, pleci imfigandu-mi un tarus in inima.

Il ignor indepartandu-ma de el, apoi ma intorc spunandu-i:

-Nu m-ai alege pe mine in locul familiei tale!

-Nu, pentru ca vreau ca tu sa fii familia.

Am ramas amutita. El se apropria incet de mine, sarutandu-mi fruntea.

-Erai cel mai pur lucru din viata mea, nu as putea sa il iert niciodata pentru ce ti-a facut, dar razbunarea nu este cel mai nobil mod prin a face pe cineva sa sufere. Nu vreau sa prinzi gustul razbunarii, nu vreau sa-ti vad mainile patate de sange.

Ma uitam lung in ochii lui, cu ochii mei inlacrimati ii spun:

-Acel lucru pur...a murit!

Spun eu rupand o bucata de lemn din banca si o infig in abdomen, apoi folosind viteza ajung la periferia orasului. Ma asez rezemata de pancarda cu numele orasului si incep sa plang. Trebuiaa sa fiu tare, trebuia sa ma schimb. Nu il puteam privi in ochi, tot ce vedea era Finn.
Nu eram demna de iubirea lui, de afectiunea lui..

-peste 2 luni-

Facandu-mi un plan bine pus la punct in distrugerea lui Fin, ajung in Mystic Falls. Am constrans un grup de 12 oameni pentru a ma ajuta sa imi sterg urmele si pentru a face treaba murdara in locul meu. Ajung in fata casei Mikaelson, deschid usa si il vad pe Klaus cum sta pe canapea band un pahar de Bourbon.

-Elijah nu este acasa!spune el.

Emana un aer trist, un necaz napustit asupra lui. Ma asez langa el si beau din paharul lui.
Se uita ciudat la mine, apoi spune:

-Daca ai venit pentru a te razbuna pe Finn, buna noastra mama ti-a luat-o inainte.

Eram in soc..

-Cum? Ce s-a intamplat?

-Detaliile sunt de prisos, ceea ce conteaza este ca Finn a murit, alaturi de mama noastra.

Nu puteam crede asa ceva, este a doua oara cand cineva mi-o ia inainte. Ma ridic brusc sa plec si cand sa deschid usa ma lovesc de Elijah. Nici nu l-am privit bine in ochi ca am plecat fugind. Nu il mai puteam privi.

Red DoorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum