Doamna Mikaelson

200 10 3
                                    

" Draga jurnalule, in viata actionam fara a ne gandi prea mult, vrand sa facem rau alatora, de fapt, pe noi ne ranim. Asta am invatat in urma incendierei propriei case, cu toate ca nu numai viata mea a fost pusa in pericol, ci si a celorlalti, ei ai scapat vara o urma, insa eu am fost cea care a avut de suferit cel mai mult. Cicatdicile vor acea grija sa nu uit incidentul cate zile voi mai avea pe acest pamant. Am fost bucuroasa sa ii vad pe toti langa mine, as vrea sa fim mereu asa, nu doar din pricina unui accident.
Cat despre mine si Elijah, lucrurile nu vor mai niciodata la fel, insa ne iubim. Cu toate ca universul este impotriva noastra, noi mereu vom gasi o cale de mijloc incercand sa ne unim destinele. Eu l-am iertat, cu totii l-am iertat insa el nu se va ierta niciodata, iar asta ma ingrijoreaza."

Stefan alaturi de Damon au decis sa-si transforme casa intr-o scoala pentru copii supranaturali, printre care facea parte si Hope asa ca Hayley a renuntat la New Orlands fiind mai aproape de fiica sa.

Pana si Klaus a renuntat la imperiu, in sfarsit intelesese ca doar familia inseamna putere, insa inca ii lipseste orasul, dar stie caeste condus de un lider mai bun, Marcel.

Caroline in sfarsit a avut curajul sa recunoasca relatia ei cu Klaus, nu am mai vazut-o de mult atat de fericita.

Iar Elijah, ei bine este in bucatarie pregatindu-mi pachetul pentru practica, de o luna ne-am mutat impreuna, incercand sa traim o viata cat se poate de linistita. Ne-am promis ca indiferent de gravitatea situatiei nu ne vom abandona, stiu ca suntem un cuplu ciudat, dar ce simtim este real. Povestea noastra e speciala, asta e tot ce pot sa spun despre noi.

-Vin la 8!ii spun sarutandu-l

Iau pachetul apoi plec spre spital unde aveam sa fac practica. In sfarsit simteam ca pot trai o viata linistita, sa fac ceea ce imi place langa oamenii pe care ii iubesc. O sun pe Caroline in drum spre spital.

-Elena, imi e atat de greu!

-Pai Stefan si Damon doar au facut scoala, nu au zis ca si eu se vor ocupa de ea!ii raspund razand

-Ai putea fi infirmiera aici, ar fi super sa lucram toate 4!

(Caroline a fost lasata directoare de catre Stefan iar Freya si Bonnie sunt profesoare de magie)

-As prefera totusi sa lucrez cu oameni, nu cu copii cu superputeri care ma pot omora daca ii intep prea tare!

Fara sa imi dau seama ajung in fata spitalului, ii inchid lui Caroline, imi iau ecusonul si intru in spital.

-La scoala Salvatore-

-Elijah e minunat!

-Sper ca si ei ii va place..

Elijah avea in mana un frumos inel pregatit special pentru Elena, uituca a uitat ca azi este ziua ei. Azi vom pregati o petrecere surpriza in scoala, copii vor pleca deoarece incepe vacanta lor intersemestriala. Bonnie si Freya ajutata de copii vor pregati mancarea si prajiturile, Hope si Hayley vor aranja locul, Klaus si Damon se vor ocupa de bautura, iar eu (Caroline) le voi da indicatii.

Totul era aproape gata, mai lipsea doar sarbatorita. O vedem pe geam asa ca fiecare se ascunde pe unde poate, o rugasem sa vina de urgenta la scoala deoarece aveam probleme. Intra in salonul cel mare si toti sarim strigand "SURPRIZA!!!"

-Elena-

Nu m-am putut abtine sa nu scap cateva lacrimi, pe langa faptul ca uitasem complet de ziua mea nu ma asteptam sa ii mai vad pe toti, razand, dansand. Incercau sa fie normali, pentru mine, iar eu nu aveam cuvinte cum sa le multumesc.

Dau cateva shot-uri alaturi de fetele mele, Bonnie, Caroline, Freya, Rebekah si Hayley apoi ne ducem sa dansam ca si cum am fi singure. Ar trebui sa avem parte de mai multe momente de genul, sa uitam macar pentru o zi ce suntem, ce am facut si cat am suferit.

"Don't you worry about the distance
I'm right there
If you get lonely
Give this song another listen"

Se aude melodia asta, melodia pe care o ascultam cand Elijah era plecam, melodia pe care am cantat-o pana am ragusit alaturi de el, melodia pe care mi-o fredona cand eram trista.
Il iau pe Elijah si incep sa cant si sa dansez orbeste.

-Oh, it's what you do to me..cantam amandoi impreuna uitandu-ne unul la altul

Fac cateva piruiete apoi venind partea mea preferata il las pe Elijah sa fredoneze.

-Elena, i can promise you that by the time that we get through..the world will never ever be the same..fredoneaza schimband numele tipei din piesa cu al meu.

Eram atat de fericita, nu credeam ca ceva poate merge mai bine de atat. Pana cand piesa s-a terminat, iar Elijah s-a asezat in genunchi. Simteam un fior pe sirea spinarii, acesta scoate un minunat inel din costum.

-Elena Gilbert, dupa cate am trecut alaturi de tine, vreau sa te stiu a mea, vrei sa imi fi sotie?ma intreaba la fel de emotionat ca mine

-Da! Da!raspund imediat

Imi pune inelul pe deget apoi pecetluim totul cu un sarut, urma sa fiu o noua persoana, trecand de la statutul de iubita la cel de sotie, doamna, doamna Mikaelson.

-Promiti sa fi alaturi de mine mereu indiferent de cat de stupid reactionez?ma intreaba Elijah cu emotie in glas

-Always and forever.

-Always and forever

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Red DoorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum