Deschid usa, vazand pe covorul din fata acesteia sta o invitatie."Ne-ar face o deosebire petrecere sa te alaturi petrecerii din aceasta seara, la ora 20:00, data in cinstea reuniunii familiei.
Cu drag, Elijah"Elijah era singurul meu prieten, pe langa Bonnie si Caroline un barbat nobil, de incredere. In ciuda celor intamplate in Mystic Falls, vampiri, varcolaci, hibrizi, acesta a fost singurul care ma aparat de toate monstrozitacile din jur. A facut un juramant, in momentul in care l-am eliberat din puternicul somn in care cazuse din cauza pumnalulul, pentru a doua oara. Mi-a dat cuvantul lui ca ma va proteja mereu. "Always and forever" , era juramantul sau, un juramant sacru, un cod dupa care se ghida. Nu cunosteam chiar toti membrii familiei sale, pe langa el, il mai cunoscusem la Klaus. Iau telefonul si il sun.
-Nu mi-ai spus ca ti-ai reunit familia! Strig eu la el usor amuzata.
-Nu ar mai fi fost o surpriza, vezi ca ti-am lasat o rochie in camera. Sper ca vei accepta darul meu.
-Nu ma pot inbraca cu niste pantaloni de piele si bocanci, nu?
-In seara asta nu. Spune acesta razand.
-Ne vedem diseara, pe curand!
Urc grabita in camera mea pentru a vedea rochia pe care mi-a adus-o. Era o rochia mulata, alba, cu maneci lungi si umerii goi. Arata superb.
Ma bucur ca m-a ajutat sa ma reintegrez, dupa intamplarile mele alaturi de fratii Salvatore. Insa, Bonnie si Caroline se indoiesc de aceasta prietenie intre mine si Elijah.
Timpul a zburat fara sa-mi dau seama, mai era doar o ora pana la inceperea petrecerii, asa ca decid sa ma pregatesc. Imbrac frumoasa rochie, insa simt ca mai este cineva in camera mea. Stiam ca este el, mereu facea asta in speranta de a ma surprinde, insa deja devenea previzibil. Ii simteam respiratia in ceafa, si cum imi incheia rochia la spate, gentil. Imi dadea fiori, nu ma asteptam la asta. Ma intorc si il vad, imbracat intr-un frumos costum negru, zambindu-mi.
-Deja devii previzibil cu furisatul, Elijah. Ii spun eu razand.
Acesta chicoti si el si ma intreaba:
-Mergem? Intinzandu-mi bratul.
Il iau de brat si inediat ajungem in fata casei sale. Inauntru totul era plin de lume, o observasem si pe Caroline pe brat cu ambii frati Salvatore, ii fac semn lui Elijah ca merg sa o salut. Avea o rochie superba, ca de printesa, nu puteam sa nu remarc asta, insa era putin tensionata.
-Arati superb!
-Multumesc, pot spune si eu acelasi lucru si despre tine. Imi spune ea uitandu-se prin jur.
-S-a intamplat ceva?
-Nu. Imi spune ea putin paranoica.
Ma uit lung la ea si ma indepartez. Iau un pahar de sampanie si il dau pe gat imediat, ma intorc cautandu-l pe Elijah si ma lovesc ca de un zid de Klaus, care imi zambea putin ciudat.
-Vino, sa-ti prezint familia.
Ma ia de brat fara sa apuc sa protestez. Urcam treptele si ii vad rezemati de bara scarilor, vorbind. Elijah ramane placut surprins sa ma vada, zambindu-mi.
-Draga mea, ea este Rebekah, fata care tanjeste dupa dragostea adevarata. Imi spune Klaus, aratand spre o frumoasa blonda.
El este Kol, psihopaul. Imi arata spre un baiat care pare dupa infatisare pare mai mare decat mine cu 2-3 ani. El este Finn, nu mai am nimic de adaugat despre el, iar mama mea, Esther.Esther, nu am un sentiment bun despre ea. Imi inspira putina frica, are o privire trapunzatoare. Fac cunostinta cu fiecare in parte, iar Rebeka ma ia de mana si merge in pas alert.
-Nu te teme, draga mea Elena, vreau sa bem cateva pahare. Stii, eu sunt de parere ca noi fetele trebuie sa stam unite. In plus, vad ca fratele meu iti face ochi dulci.
Incep sa rad, gandindu-ma ca eu cu Elijah avem o prietenie ciudata. Pana in seara asta nu s-a apropriat niciodata ata de mult de mine, si nici nu mi-a dat de inteles altceva, in schimb, mereu vrea sa "infloresc" dupa vorbele lui.
L-am mai simtit atasat de mine, cand Damon m-a constrans sa imi bag un tarus in abdomen, chiar intr-o casa in care Elijah nu era invitat, sub ochii lui. Din fericire am avut puterea sa fac cativa pasi pana la iesire, unde am cazut in bratele lui. Mi-a dat sa beau din sangele lui, tinanu-ma strans in brate.-Elena! Tipa Beka la mine cu 2 shot-uri in mana.
-Scuze, doar ma gandeam.
Iau shot-ul si il dau pe gat si simt o mana care ma strange de talie. Era Kol, care ne tinea pe amandoua de talie.
-Va amagiti cu un mic shot? In loc sa beti pahare? Spune el pe un ton arogant.
-Ai dreptate, frate, merg sa iau doua pahare de vin. Spune Beka plecand.
Nu pot sa cred ca ma lasat singura. Il vad pe Kol cum ma studiaza si face cativa pasi spre mine.
-Nu o sa te sperii! Spune el incercand sa ma consteanga.
Vazand cum isi schimba fata, venele i se aprofunzeau, iar coltii ii erau mult mai evidentiati, se repede pentru a ma musca. Ajunge aproape de gat, iar eu fac cativa pasi inapoi si ii spun:
-Mult noroc data viitoare. Spun eu placand de langa el.
Ajung la parterul casei unde toata lumea dansa. Klaus incerca sa o impresioneze pe Caroline, iar Bonnie cu Damon pareau ca se cearta.Imi torn un pahar de vin si il dau pe gat. Ceva ma nelinistea, poate faptul ca Kol a incercat sa ma muste, poate faptul ca eram neutra in tot "razboiul asta". Mai cer un pahar, cand sa il dau pe gat, ma opreste Elijah, insa ii iau mana de pe pahar si totusi, il dau pe gat, deja ma simteam putin ametita.
-Imi acorzi un dans? Ma intreaba el politicos.
-Intr-o camera unde nu sunt oameni, sunt putin ametita. Ii spun eu razand.
Acesta rade, iar eu nerefuzandu-i oferta il iau de brat si urcam, cautand o camera libera. Intru pe prima usa pe care o vad si ghice ce, noroc! Nu era nimeni. Imi infasor mainile in jurul gatul lui, iar el ma tine de solduri. Dansam incep, eu avand capul pe umarul lui. Ma simteam atat de bine. Dupa cateva clipe, imi ridic capul si il privesc lung, zambindu-i. Simt fiori pe sirea spinarii, acesta imi zambeste si el la randul lui. Muzica se auzea si in camera asta, doar nu dansam fara muzica. In mintea mea totul se intampla atat de repede, in acel moment Elijah ma impinge usor, punandu-mi mana pe abdoment, facandu-ma sa fac o pirueta, apoi ma tine de talie, lasandu-ma cu capul in jos. La fel de brusc, ma ridica, fiind mult prea aproape de el, ii sinteam repriratia pe fruntea mea. Ridic iar capul si nu mai stau pe ganduri, il sarut. Un sarut pasional, lung. Nu mai voiam sa ma dezlipesc de buzele lui, il muscam de muza, limba, nu-mi pasa, voiam doar sa il gust. L-am trantit in pat, iar eu imediat peste el, continuand cu saruturi, apoi ii sarutam gatul. Dupa o lunga serie de sarutari, acesta imi ma apuca gentil de barbie si imi spune:
-Cred ca e timpul sa te duc acasa.
Nu am zis nimic. Mi-am aranjat putin parul si rochia, deoarece eram putin cam sifonata si mergem spre casa. Tot drumul spre casa a fost tacut, si eu la fel, deoarece alcoolul isi facea simtita prezenta.
Dupa un drum de 15 minute, ajungem in camera mea unde...
CITEȘTI
Red Door
مصاص دماء-Nu esti cu nimic mai bun decat restul! Degeaba iti speli mainile de sange, ele tot patate vor ramane! Esti un monstru, cu totii suntem monstrii! ‼️Țin să precizez cititorilor că aceasta este prima mea carte care prezintă o sunedenie de greșeli. De...