Fontos (mérsékelten)

306 15 7
                                    

Hahó!

Ez itt, mint arra sokan rájöhettetek egy Harry Potter fanfiction. De nem csak egy sima Harry Potter fanfiction. Egy Harry Potter Karakter x [Reader] fanfiction. Ez pedig valószínűleg mindenki tudja, hogy azt jelenti, hogy a főszereplő te vagy az általad kitalált karakter. Nem új dolog ez (főleg nem tőlem), de ettől függetlenül vannak tisztázandó részletek, amiket itt fogok ismertetni. Tehát, aki nem olvassa el ezt a fejezetet, az könnyedén lemaradhat olyan információkról, ami esetlegesen érdekelheti. (Pl.: a frissítések napjáról)

Szóval, először is, mint mindig: jelölések. Igen, tudom, hogy már unásig ismeritek őket, de ettől függetlenül ezt is fontosnak tartom leírni, szóval: 

[Név] - a te/karaktered neve

[e/c] - a te/karaktered szemszíne

[h/c] - a te/karaktered hajszíne

[h/l] - a te/karaktered hajhossza

És még esetlegesen mások is, de ezek az alapok. Igen, továbbra is az angol jelöléseket szeretem, és igen, most is minden fejezet elején kiírom, hogy melyik mit jelent, ha használtam a fejezetben. Illetve, azoknak, akik böngészőből olvasnak ajánlom, hogy használják az InteractiveFics bővítményt, amiben beállíthatjátok, hogy a fenti jelöléseket automatikusan kicserélje a nevetekre, és a többi adatra. Ezt a gépen google chrome, firefox és microsoft edge böngészőkben is lehet használni. Telefonon elvileg a firefoxban működik, de nekem ott nem sikerült működésre bírnom, így én letöltöttem a kiwi browser nevű böngészőt és abban használom.

Szóval, a következő fontos közlendő: A karakterek biztosan OOC-k lesznek, mert noha ez nem az első fanfictionom, egyszerűen nem vagyok képes visszaadni az eredeti személyiségüket. De mint mindig, most is igyekszem. Ha valami mégis nagyon feltűnően hibás, vagy egyszerűen csak zavaró, akkor szólj, és igyekszem kijavítani, amennyire csak tudom. Ezenkívül mivel [Név] eredetileg nem szerepel a történetben, és én magam találtam ki a múltját és a viselkedését, ezért ő egyértelműen kivétel ez alól, noha hozzád képest tagadhatatlanul OOC lesz. 

Ezt is letudtam, szóval jöjjön a következő: A történet a Harry Potter filmeket veszi alapul, majdnem pontosan végigköveti a cselekményt, bár lesz egy-két jelenet amit én adtam hozzá, vagy amit a könyvekből vettem. 

Kövi: A történet egy "x [Reader]", ami azt jelenti, hogy a végén választási lehetőséged lesz, hogy melyik karakterrel jössz össze. Ez azt jelenti, hogy mivel ez nem egy AU világban játszódó történet, ha egy karakter meghal, akkor ő sajnos meghal, de ne aggódj, vannak módszereim, hogy az ilyen karakterek is választhatók legyenek.

Van ám még: Mivel a fanfic a filmeket követi végig, és abból bizony nyolc is van, ezért nem fogok külön könyveket létrehozni mindegyik filmnek. Ebbe az egy könyvbe írom, és a filmeket külön "borítókkal" választom majd el.

Oké, azt hiszem elég sok mindent közöltem, amit tudtam, szóval jöhetnek a frissítési időpontok. Szerda (akik a LOTR fanfictől jöttek azok már megszokhatták). Ez a nap az, amikor majdnem 100%, hogy feltöltöm a következő fejezetet. Azonban lehet, hogy néha kihagyok egy napot, mert nincs lehetőségem vagy időm feltölteni. Ezen esetekben másnap, vagy amikor először lehetőségem van rá, pótolni fogom a feltöltést. Ráadásul mivel még nem fejeztem be a történet írását, ezért az is előfordulhat, hogy beérem magam, és ilyenkor szinte biztos, hogy ritkábban lesznek frissítések, de igyekezni fogok, hogy minden héten hozhassam az új részt.

Lenne még egy kérdésem is hozzátok, mert kissé tanácstalan vagyok. Szóval, ti melyik karakterrel jönnétek össze a végén? Bárki lehet, akit csak akartok. (Habár én a legtöbb emberrel ellentétben nagyon nem szeretem Malfoyt, és tudom, hogy vele van a legtöbb történet. Nem értem miért, borzalmas a személyisége. Mármint ja, értem hogy Tom Felton jól néz ki (mert tényleg), de Malfoy ettől nem lesz számomra szerethetőbb. De ha nagyon akarjátok, vele is írhatok.)

Azt hiszem, hogy ennyi lenne. Már csak az maradt, hogy mindenkinek jó olvasást kívánjak.

Szóval, jó olvasást!  

Harry Potter és a másvilágiWhere stories live. Discover now