႐ွင္​းလီ-9

12.7K 1.2K 12
                                    

​ေ႐ွာင္​ညီအကို​ေတြ​အ​ေၾကာင္​း႐ွင္​းရမယ္​ဆိုရင္​ ဇာတ္​​ေၾကာင္​းကအ႐ွည္​ႀကီး.........

​ေ႐ွာင္အိမ္​​ေတာ္​ ဘိုးဘြားစဥ္​ဆက္​စစ္​သူႀကီးမ်ိဳး႐ိုး.....သို႔​ေသာ္​အရင္​ဧကရာဇ္​ဟာ.....သံသယႀကီးၿပီး....စစ္​အင္​အားကို​ေလ်ာ့ခ်တယ္​ ........​ေ႐ွာင္​မိသားစုဟာ ......ညတြင္​းခ်င္​းလုပ္​ၾကံခံခဲ့ရတယ္​......
.
​ေ႐ွာင္​အႀကီးအကဲ​ေတြနဲ႔မိသားစု​ေခါင္​း​ေဆာင္​ဟာ.​ေသဆံုးခဲ့ရၿပီး.......​ေ႐ွာင္​ညီအကိုသံုး​ေယာက္​ကလဲ တစ္​ကြဲတစ္​ျပားစီျဖစ္​ခဲ့ရတယ္​........

ထိုအခ်ိန္​ကစ ႐ွန္​းႏိုင္​ငံ​ေတာ္​က အားနည္​းခဲ့ရ​ေတာ့တယ္​......

​ေ႐ွာင္​ညီအကိုသံုး​ေယာက္​မွာ.......အႀကီးဆံုး​ေ႐ွာင္​ခ်န္​းနဲ႔ ​ေ႐ွာင္​ဝမ္​ဟာ..... စစ္​တပ္​ထဲက သူတို႔အ​ေဖလူယံုဟာ ကယ္​တင္​ခဲ့တယ္​.........

အဆိုးဆံုးက သူတို႔ရဲ႕ ညီငယ္​ဆံုး​ေလးဟာ ​ေပ်ာက္​သြားခဲ့တာပဲ.....

ထိုအခ်ိန္​ေ႐ွာင္​အိမ္​​ေတာ္​ထိန္​းဟာ ​ေ႐ွာင္​လီကို​ေခၚ​ေဆာင္​ၿပီး လုပ္​ၾကံသူ​ေတြ​ေဘးက​ေန ထြက္​​ေျပးခဲ့ၿပီး ဝူႏိုင္​ငံထဲ ​ေရာက္​သြားခဲ့တယ္​........

အမတ္​ႀကီး႐ွင္​းလီနဲ႔​ေတြ႔ကာ သူ႔ရဲ႕သခင္​​ေလးကိူ​ေမြးစားဖို႔အကူအညီ​ေတာင္​းၿပီး သူဟာအ​ေဝးက​ေစာင္​့​ေ႐ွာက္​ခဲ့တယ္​

သူနဲ႔႐ွိ​ေနရင္​ က​ေလးဒုကၡ​ေရာက္​မယ္​ဆိုတာ သူသိခဲ့တယ္​.......ထို​ေၾကာင္​့အမတ္​ႀကီး႐ွင္​းကို​ေပးကာ သူက​ေတာ့ပုန္​းကြယ္​​ေနထိုင္​ခဲ့တယ္​.......

ရက္​ကိုလစား လကိုႏွစ္​စားၿပီး အခ်ိန္​​ေတြၾကာခ်ိန္​မွာ ​ေ႐ွာင္​ဝမ္​ဟာ သူ႔ညီငယ္​​ေလးကိူလိုက္​႐ွာခဲ့တယ္​....

ထို႔​ေနာက္​အိမ္​​ေတာ္​ထိန္​းႀကီးနဲ႔​ေတြ႔ကာ သူတို႔ရဲ႕တတိယသခင္​​ေလးဟာ ႐ွင္​းအမတ္​ႀကီးရဲ႕တစ္​ဦးထဲ​ေသာသား​ေလး ႐ွင္​းလီမွန္​းသိခဲ့ရတယ္​........

​ေ႐ွာင္​ဝမ္​ဟာ ​႐ွင္​းလီရဲ႕အနားမွာ ထိန္​း​ေၾကာင္​းရင္​းအတူတူႀကီးျပင္​းလာခဲ့တယ္​........

System013(Complete) Where stories live. Discover now