႐ွန္းက်ိဳး-7

11.6K 1.1K 27
                                    

"ကိုယ္မင္းကို႐ွာေတြ႔ၿပီ"

႐ုတ္တရက္ ထိူသူထံမွခပ္ျသျသစကားသံ.........

ကုေဝခ်င္း.....အလုပ္ကိစၥေၾကာင့္ထိုဆိုင္​ေလးကိုလာရင္း.
...သူ႔ရဲ႕စိတ္ကို ဆြဲေဆာင္ေနတဲ့ တစ္စံုတစ္ခု.....

သူ႔ရဲ႕ ေဆြးေႏြးမႈက ၿပီးသြားေတာ့........ သူထိုအခန္းနားသို႔သြားလိဳက္သည္........ဘယ္သူသိမလဲ.....သူက အေရာက္ ထိုေကာင္ေလးက အလွည့္နဲ႔......

ပိန္ပါးတဲ့ခႏၶာကိုယ္ေလးနဲ႔ ထိုေကာင္ေလးက သူ႔ထက္လဲ အရပ္က ပုေသးသည္.......

ထို႔ေၾကာင့္ သူ႔ရဲ႕ရင္ဘတ္နဲ႔ ထိုေကာင္ေလးရဲ႕ နဖူးနဲ႔ မိတ္ဆက္သြားေတာ့သည္ပင္....။

"အာ.......နာလိုက္တာ....."

ထိုေကာင္ေလးၾကည့္မိေတာ့ သူ႔႐ွာေနတဲ့ သူ႔အိပ္မက္ထဲက ကေလး......

သူနဲ႔ဝင္တိုက္မိလို႔ ႏွာေခါင္းေသြးတို႔ စိ္းက်လ်က္.....

သူလန္႔သြားသည္.....သူ႔ရဲ႕ကေလးေလး သူ႔ေၾကာင့္ထိခိုက္သြားရၿပီ မဟုတ္ပါလား..........

သူအျမဲေဆာင္ေႏုက လက္ကိုင္ပုဝါေလးနဲ႔ သုတ္ေပးလိုက္ေတာ့ ငိူမဲ့မဲ့ ႐ုပ္ေလးနဲ႔ ေမယ့ၾကည့္လာတဲ့ သူ႔အခ်စ္........

'Wtf......ကုမိသားစုေခါင္းေဆာင္ ကုေဝခ်င္းက သူအျမတ္တႏိုးထားတဲ့ လက္ကိုင္ပုဝါနဲ႔ ေကာင္ေလးကိုသုတ္ေပးေနတယ္......အဲ့ဒီေကာင္ေလးက ဘယ္သူလဲ....'

'သူက ေခါင္းေဆာင္ကုအတြက္ေတာ္ေတာ္အေရးပါတယ္ထင္တယ္ေနာ္'

တီးတိုးစကားေတြကိုလဲ ၾကားေနရေသးသည္......

သူ႔မွာသာ ထိုလက္ကိုင္ပုဝါနဲ႔ အသုတ္ေပးခံရေတာ့ မာန္တက္ရမလိုလို ဂုဏ္ဆာရမလိုလို..........

သူဇာတ္လိုက္မ မန္႐ႈဟန္တို႔ဘက္ၾကည့္လိုက္ေတာ့လဲ.......ဇာတ္လိုက္မနဲ႔ သူ႔အေမက ႐ိုေသေၾကာက္ရြံံစြာ ရပ္ေနၾကသည္...........

'ကုေဝခ်င္းကေတာ့ တကယ္ကို ကုေဝခ်င္းပါပဲေလ'

မူလဇာတ္ေၾကာင္းမွာ ကုေဝခ်င္းအေၾကာင္းမပါ.....

System013(Complete) Où les histoires vivent. Découvrez maintenant