5 "spoko"

961 54 32
                                    

Pov. Rosja

Wracałem z tego "zebrania" na piechotę z tatą bo mamy dość blisko dom. Nagle zauwarzłem chiny stojące w jakims koncie trzymający za ręce kogoś. Kraj był troszke wyższy i miał białe ręce

- Co ty sobie do cholery wyobrażasz!? - wrzasnął na chłopaka Chiny - że jesteś lepszy od innych i ze swoim jebanym rodzeństwem możesz robić co ci się żywnie podoba!? Jesteś aż taki zjebany!? Odpowiedz mi jebana kurwo!
Czy może się boisz co?-Chiny nie dokończył bo chłopak złapał go za kimono i pocałował. Zaraz po tym czerwonoskóry umieścił ręce na jego tali i było widać że zaczął dominować.

-Tak... boje się...i jestem jebaną kurwą...
a najgorsze jest to że... nie umiem cie przeprosić...

-A może jednak umiesz~ - Ręka chin powędrowała do spodni chłopaka a ten był cały w wypiekach na twarzy

- Rosja, teraz się tłumacz - z transu patrzenia na tą pare wyrwał mnie tata z oschłą miną.

-Niby z czego, powiedziałem prawdę a wszyscy robią z tego aferę.

-Powiedziałeś że III rzesza jest dziwką. To nie jest stwierdzenie faktu tylko uraza. Po za tym, dlaczego tak sądzisz? Nawet jej nie znasz

- Ubiera się jak dziwka więc sama jest sobie winna!

- Nie znasz jej. Nie wiesz czy to prawda.

- To skoro ty ją znasz to powiedz dlaczego się tak ubiera?

- Nigdy nie była przyzwyczajona do ubrań na całe ciało a z jej charakterem nie chciała tego zmieniać.

- Ale jak była mała to musiała mieć takie w zimę. Inaczej-

- Nie wiesz jakie miała dzieciństwo. Po jej dzieciństwie są dwie rzeczy których można sie spodziewać: to co zrobiła albo depresja i samobójstwo. To co zrobiła było dla niej lepsze. Mam już kare! Jutro pójdziesz i przeprosisz za swoje zachowanie.

Pov.III rzesza

Patrzyłam teraz na zdjęcie tego okrutnika. Przez mojego ojca stałam się właśnie tym kim jestem teraz. O! Już 19, czas do pracy. Przez to co zrobiłam nie mogę nigdzie pracować ale jebie to i pracuje w klubie nocnym. Po 3 shotach już nikt mnie nie rozpoznaje albo po prostu zapomina że to ja. Czasami też wchodze na rurę jak imperium japońskie jest chora.

-Kochanie, to ja wychodze! Odrób lekcje, nie rozwal domu i o 21.30 masz być w łóżku!

-dobrze, do zobaczenia mamo!

-pa

Już wyszłam. Po koło 15 minutach drogi byłam na miejscu. Od razu IJ mnie zauważyła i do mnie podbiegła w sposób żeby nie odwrócić od siebie napalonych wzroków.

-Rzirzi! Na reszcie jesteś. Japonia opowiadała mi że Niemcy z kimś się pobił! Dlaczego?

-Syn sovieta nazwał mnie dziwką

-Jebać go! Dawaj na kasę bo za chwile zaczyna się pokaz i jednak alkochol potrzebny.

-Spoko

Priviet
Sory że nie było mnie tak długo ale muszę się uczyć geaografi Europy
Mam one shoty i chętnie napisze więc składać zamówienia plis

Naucze cię kochac [ Rosja x Polska ] Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz