Pov.Polska
Rosja ma dzisiaj przyjść mnie nauczyć tego języka, może wreszcie znaczne rozumieć domony w mojej głowie? Litwa poszedł gdzieś z Łotwą i Estonią a tata jest w pracy więc cała chata dla nas. Nagle zadzwonił dzwonek do drzwi, nareszcie jest. Nie podoba mi się że spotykamy się w takiej sytuacji, ciągle będę myślał że na mnie krzyczy. Ostatnio zapytałem się dziadka i taty dlaczego niemiecki brzmi tak agresywnie. Odpowiedź:-"Bo jak dostaniesz już w pizdu od ruskich to żebyś wiedział że może być gorzej i to w chuj"
Uwielbiam słownictwo dziadka. Ale wracając do teraźniejszości. Podszedłem do drzwi i zobaczyłem ruska. Miał na sobie długi brązowy płaszcz i granatowe rurki. Jaki syn taki ojciec gadają.
-priviet pol'sha, mogę wejść?
-hejo, zapraszam - wszedł powoli i wywiesił kurtkę i odłożył kurtkę, a ja go zabrałem do pokoju.
-a więc zaczynajmy - mówiąc to otworzył książkę od języku szatana i zaczął pisać na małej tablicy w moim pokoju - ostatnio mieliśmy odmianę czasownika können który oznacza chcieć/musieć
-to brzmi jakby ktoś cie chciał cie udusić a później poćwiartować
-skup się, są odmiany. Ich konn- czy ty mnie wogule słuchasz!? Na czym tak skupiasz swoją uwagę jak nie na nauce?
-mam coś ciekawszego niż to coś - nie mam pojęcia, nie skupiałem się zbytnio, popłynołem na wodze fantazy, ale o czym? Chyba o sześciopaku ruska, ile on musi chodzić na siłownie...
-znowu się rozmarzyłeś, ale tym razem patrzyłeś na zeszyt od niemieckiego,- Tia... myśl tak dalej- wątpie żebyś się zaczytał ale to musiały być ciekawe myśli - no i jak!
- no było, myślałeś kiedyś kto to wymyślił? Ja też nie -_- ale chce wiedzieć
- nie dowiesz się, ale wracając ich konn - jakie on ma ładne ręce, musi bardzo dużo ćwiczyć żeby zachować formę. A te jego usta Mmmm chciałbym ich dotknąć... swoimi - skup się na niemieckim a nie na ustach!
Witajcie
Tym razem szybki rozdział,
W sumie bardzo się zdziwiłam popularnością i to jakim cudem dobiłam 1,79 na tej książce
Dopiero teraz zaczełam główny wątek
Dobranoc kochani!
CZYTASZ
Naucze cię kochac [ Rosja x Polska ]
RandomNie ma opisu, bo nie umiem. To jest po prostu ruspol, w szkole. Jest nic hetero