6 "jesteś na to za pijany"

876 54 18
                                    

Pov.III rzesza
Byłam już tu jakieś pół godziny i nic ciekawego się zbytnio nie wydarzyło. Drzwi się znowu otwierają czyli kolejny facet potrzebuje dobrego alko. Ale zamiast kogokolwiek innego zobaczyłam ZR... No myślałam że poradził sobie z alkoholizmem ale w sumie zrobiłabym to samo na jego miejscu. Musiał się nieźle wkurwić na młodego. Podszedł do lady i jak mnie zobaczył to się nieźle zdziwił.

-myślałam że skończyłeś z alkoholem

-myślałem że nie możesz pracować

-obydwoje się myliliśmy więc co chcesz?

-sam podpisywałem tą deklaracje, jak masz zamiar mnie przekonać żeby nie powiedzieć tego wszystkim?

Kobieta wyłożyła na stół 15 małych kieliszków czystej wódki. Wskazała na 7 kieliszek, "na tym już mówisz prawdę" wskazała na 11 "na tym jesteś pijany i zapominasz o mnie" tym razem pokazała na ostatni "na tym mówisz wszystko co cie trapi  i masz moją terapie" rzesza zaśmiała się cicho.

-masz już wykresy tego co robię po alkoholu, kim ty jesteś, psychofanką? - zaddrwił mężczyzna sięgając po pierwszy shot.

-ja po prostu cie znam, a teraz mów co się dzieje dziecko?

-jestem starszy od ciebie, po za tym niby dlaczego mam ci się zwierzać?

-bo jesteś wdowcem którego wkurwiło ulubione dziecko i nie ma się komu wyspowiadać?

-dobra, pierwszy raz Rosja zrobił coś takiego, dopiero ostatnio zaczeły być z nim problemy- chwycił już 3 kieliszek i opróżnił jego zawartość jak dwóch poprzednich - musi uczyć jakiegoś chłopaka z klasy niemieckiego a on jest gejem! Patologia kurwa! A co jeżeli zaraził tym świństwem mojego syna!?

-to nie choroba, tego nie da się wyleczyć ani sie tym zarazić. Jedyne co to możesz się modlić do boga żeby się w nim nie zakochał.

-jakiego boga?

-a no tak, zapomniałam że ty ateistą jesteś, mów dalej.

Do ust związku radzieckiego została wylana zawartość już 9 kieliszka

Pov. Rosja (nie mam pomysłu ogulnie to homofobia bla bla bla patola bla bla bla)
Ojciec poszedł i nadal nie wrócił. Zdążyło się to ostatni raz kiedy byłem jeszcze republiką, a to oznacza że bardzo zjebałem. Ojciec ostatnio i tak jest bardzo zapracowany i my go dodatkowo wkurzamy. Ukraina zaczął chodzić z Kanadą a ja muszę coś robić z polską. Dobrze że nie wie że to mój crash.

I tym oto polsatem kończymy, bede próbowała pisać więcej ale serio nie mam czasu. I naprawdę dziękuje za 1 tys.!

Naucze cię kochac [ Rosja x Polska ] Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz