Ha nem is az érkezésem napján, de másnap tuti talizok a fiúkkal! Hazafelé Lucast haza vittük. Most épp a vacsorára várok az asztalnál.
Meg is jött!
-jó étvágyat kedveseim! - tete le a hatalmas fazék tejbegrizt. - vigyázzatok forró!
-de anyu... - kezte furán a fiú - tejbegrizt csak reggelire szoktál csinálni.
-de ma kivételt teszünk!
-nekem jó! Vagy a ház úra nem szereti a tejet? - kamu gondolkodás - cukrot? Grizt? Vagy az a baj, hogy a nap nem fel, hanem le ment? - és ezt a poént nagyon gyerekesen mondtam.
Dustin vette a lapot és röhögve kezte szedni a "reggelit". Peginek kellet gondolkodnia vajon ez mi a sistergös isten nyila lehett, de végül elmosolyodott. A fiú csurdultig sedte a tányért, és még mindig fejezte be. Egy kis evőkanálnyi kaját majd ugyan ennyi eset ki, lehet hihetetlen, de még mindik kuncogott.
- Dustin! - a hangom kamu fenyegetés és számonkérés volt, ezután a név után - nem is mondtad, hogy ittál! Nekem miért nem adtál? - mentem rongyért. - pálesz vagy bor? Uuu votka? Az volt? - szetem fel az ételt az asztalról.
Ők nevettek én meg ettem. Már egy ideje meséltem nekik a Joe-val szött storykból mikor a fiú megette. MEGETTE A FÉL LÁBAST, elöbb mint én egy normális (nem Dustin féle) tányért. Én magamba mormoltam hogy, ezt hogy????.
-hé Lizi - rá kaptam a tekintetem - akkor mivel nyár van nincs suli, így holnap együt megyünk Mike-ékhoz, és bemutatlak nekik!
Én nagyot mosolyagtam és bologadtam. Lesznek barátaim! El se hiszem, eddig nem volt rá időm, vajon miért?!
Kivittük a tányérokat, és bementünk a szobábnkba. Én is az enyémbe ő is az ővébe.
Már berendezkedtem. Az ajtó a fal mellet van, a'mentén semmi, a sarokig, mert ott egy ruhás szekrény, aminek a ball ajtaján van egy tükör. Mellete az ágy, és a mellet, az ablakos fal. Az ággyal szembe meg egy polcos szekrény, amellet, egy íróasztal ami szinte az ajtóba van. Csak a kuka választja el őket.
Átöltöztem pizsibe. Befegüdtem az ágyba, és lehunytam a szemem. Az ember azt hinné, nem tudtam aludni, de egyből bealudtam.
*
Sötétség, és valaki rázza a vállam. Megemeltem a kezem, és lekevertem neki egy nagyot. Ő elengedet és "áu" - zot.
- á te, hogy ütsz ekkorát?!
Dustin? Dustin! Mit akkarsz?
Kinyitottam a szemem és tényleg ott volt!
-mit akkarsz? - fordultam az oldalamra.
- megyünk a fiúkhoz tudod!
JÉZUS KRISZTUS EL IS FELEJTETTEM!!!
- uramisten! - ugrottam ki. A fiú meglepődött. - menj ki! - mondtam elenvetést nem türő hangon. De ő nem kapcsolt.
-miért?
-öltöznék?! - tártam ki az ajtót.
-ja - azzal kiment.
Én meg bevágtam az ajtót. Úgy döntöttem ami gatya, meg póló elöször a kezembe jut ahoz, veszem fel a kockás inget. Egy fekete farmer picsa gatya, és egy sárga "I'm a best" fekete feliratú póló. Ok akkor egy sárga alapon, fekete kockás ing.
YOU ARE READING
Stranger things Lizi Khupor szemszöge //szünetel//
Fanfiction‼️FIGYELEM: ez a story egyáltalán nem díjnyertes! Javítás, és átírás nem várható. A fogalmazás, és a helyesírás nem épp a legprofibb tisztában vagyok vele. Semmi fanforrásom nem volt a történtekről. A sorozat részetein kívül minden saját ötlet. ‼...