Po pierwsze

1.6K 65 22
                                    

Na samym początku stwórz wojownika (Hej, jeśli to będzie uczeń to się nie obrażę... XD). Wybierz płeć, wygląd i zachowanie. Jeśli kot będzie np. Brązowy, to czemu nie warto nazwać go np. Brudny ogon? Mi osobiście brązowy kojarzy się z brudem - I w tym rzecz skojarzenia.
1. Skojarzenia.
Twój kot jest czarny z drobnymi białymi odmianami? Jest wredny i nieużyteczny?
Co Ci się z tym kojarzy? Oczywiście nie nazwiemy naszego kociaka krnąbrne futro, a więc warto nazwać go np. Ciemne futro. Czerń kojarzy mi się z ciemnością, ze złem (Hej, nie myślcie, że jestem rasistą! Tu chodzi tylko o nasze dzikie koty 😂). A więc wygląd, charakter... Musimy to skojarzyć.
Ogniste serce... Dlatego główny bohater został właśnie tak nazwany?
A. Jego sierść przypomina ogień - Cecha wyglądu.
B. Jest lojalny wobec klanu, przyjazny i uczciwy - Cecha charakteru.
A więc jak widać pierwsze co robimy aby stworzyć naszego kotka to SKOJARZENIA, niestety nieco trudniej jest, gdy tworzymy opowieść. Dużo kotów - Dużo skojarzeń, często może rozboleć od tego głowa, czyż nie? Tak czy siak pomysły kiedyś się skończą, co wtedy zrobimy?
I w ten sposób przechodzimy do kolejnego punktu.
2. Popatrz.
Hej! Widzisz tą poduszkę? Poduszki kojarzą mi się z ciepłem, są miękkie i przyjemne. Dlatego może nazwiesz swojego kota Pierzasty/Pierzasta/Pierzaste? Przecież to tak słodko brzmi! Ale... Przecież równie dobrze chcesz stworzyć charakter godny tygrysiej Gwiazdy... Pierzasta Gwiazda brzmi nieco... Słabo jak na najsłodszego kociaka na świecie.
A więc popatrz. Rozejrzyj się dookoła. Co widzisz? Książkę ( Pewnie wojców xD)? Otwórz ją... A teraz pomyśl, czy kiedykolwiek przeciąłeś/aś się papierem?
O tak... To dopiero tragedia z dzieciństwa. A teraz o pomysł, skoro przeciął Cię kiedyś papier, co powiesz na Ostrą Gwiazdę? Oczywiście gorzej będzie, jeśli okaże się że taki kot kiedyś istniał, ale ĆŚŚŚ...
Okej, rozejrzyjmy się dalej. Spójrz w górę... Widzisz lampę? Co ona robi? Świeci czy pozostaje w ciemnościach?
Jeśli świeci, nazwij swojego kota Jasna/jasny/jasne. Pasuję? Nadal nie?! Oh wybacz, ale rozejrzyj się po pokoju, podwórku czy Odrazu po całym świecie. Może teraz znajdziesz coś co Ci się spodoba? Nadal nie?!
W takim razie kolejny punkt!
3. Kopia.
Zaraz możecie pomyśleć- Chyba oszalałaś!!
Ale nie. Bardzo często wchodzę sobie n fandom o wojcach i czytam o różnych kotach. Weźmy na przykład Srebrny strumień. Okej kiedy masz już swojego kota, zmień któryś człon.
Srebrna pręga, jasny strumień, chyba nie jest aż tak trudne?
Poszukam dla ciebie więcej przykładów.
Rozżarzona skóra.
Rozżarzone skrzydło, Złota skóra. Teraz rozumiecie?
Czyż to nie jest proste?
A no tak...
UWAGA! Punkt nie sprawdza się przy przywódcach.
4. Hej Shiperzy!
Lubicie shipować? Ten punkt jest dla was! Tym razem wybierzemy dwóch losowych wojowników.
Lamparcia Gwiazda i może... Co powiecie na frajera? O tak, to dopiero ship z dupy wzięty, ale właśnie o to chodzi.
Lamparcie serce, czyż nie brzmi spoko?
Ogniste Futro. Może kolejny ship...
Krucza łapa i ogniste serce/gwiazda/łapa.
Sklej to.
Krucze serce, kurcza gwiazda.
Co do kurczej łapy... Ehh... To prawie żadna zmiana! Raczej znacie powód.
A teraz zapytam was, czy moje rady wam chociaż trochę pomogły? Wyczekującie kolejnego rozdziału!
Tam będzie więcej podpowiedzi na temat imion dla wojców.

***

Jak łatwo wymyślić imię dla twojego WOJOWNIKA?Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz