NIEODPOWIEDNIE DLA DZIECI, DOPIERO 14+ OD RAZU MÓWIE ŻE NIE SPRAWDZAM BŁĘDÓW JAKIE NAPISAŁEM
--------------------------
Jakk zwykle wróciłem z pracy. Jestem z Erenem w małżeństwie już od czterech lat! Ciekawe co ten małolat zrobił dziś na obiad. Kiedy przekroczyłem próg domu, Eren sprzątał, a raczej wymiatał kurze w kostiumie seksownej, wiktoriańskiej sprzątaczki. Sam widok stroju mnie podniecał a co dopiero sam Eren.
- Kochanie wróciłem! -krzyknąłem
- Ah! To wspaniale! -zawiesił mi się na szyji i pocałował mnie.
- Co na obiad?
- To co lubisz -uśmiechnął sie.Nie zwracając uwagi na mojego pięknego Erenusia, popędziłem do kuchnini zjadłem obiad. Kiedy skończyłem jeść, Eren wziął mój talerz i włożył go do zmywarki. Klepnąłem go w tyłek i przybiłem do ściany.
Zacząłem go namiętnie całować. Chłopak nie opierał sie i wylądowaliśmy na kanapie. Eren rozbierał mnie a ja jego. Podniosłem jego nogi do góry i wylizałem jego tyłek potem włożyłem w jego środek dwa palce i ruszałem nimi. Kiedy go rozciągnąłem, wbiłem mu się w usta i wszedłem w niego ruszając się w nim.
Chłopak jęczał mi w ustach, odkleiłem się od niego i przyśpieszyłem. Złapałem w dłoń jego stojącego pytonga i poruszałem ręką, aby Eren też miał z tego jakąś korzyść a nie tylko bolącą dupe. Słuchałem jego cudownych jęków, gdy poczułem że mam mokrą rękę. (help, sory że to takie okropne, nie umiem pisać O TAKICH KURWA RZECZACH).
~skip 9 miesięcy~
Ogólnie to znowu ja, wasz kochany Levi. Więc zaczne od tego, że jakby ruchałem sie z Erenem a ten zaszedł w ciąże. TAK. DOKŁADNIE. Właśnie siedzę i czekam na porodówce, aż dziecko wyjdzie z dupy Erena. Mam nadzieje że nie będzie z jego gówna czy coś w tym stylu. Nawet nie wiecie jak sie ucieszyłem, jak usłyszałem że będę miał dziecko!
Właśnie sie dowiedziałem od lekarza, że dziecko nie było w jelicie czy coś tylko w brzuchu jak u kobiety i Eren miał cesarke dlatego to trwało 3 zasrane godziny. Ale nic. Siedzę obok Erena, dziecko ssie mu suta. W sumie też chce.. Eren teraz ma takie duże cyyyckiiii. Dziecko drze ryja ale i tak je kocham. Dobra to na tyle, za rok znowu zrobie nam kolejnego dzidziusia.
____________________________
TAK JAK MÓWIŁEM, TOOOO NIE NAWIĄZUJE DO KSIĄŻKI, DO TREŚCI ITP. SORY ZA GÓWNO, CZYLI TO CO NAPISAŁEM ALE NAPISAŁEM TO CHB W 10 MINUT XDDD PO 2 NIE POTRAFIE PISAĆ O UPRAWIANIU SEKSU. NO. SORY. UWU.
CZYTASZ
Wyjątkowy uczeń | ereri ZAWIESZAM
Любовные романы(pisze od nowa xd) książki będą miały po 23 rozdziały i będą pewnie dwie/trzy części. w tym opowiadaniu dodałem leviemu wzrostu, nie zabijcie mnie, dzięki. główny ship levi x eren eren - 17 lat (powiedzmy że ma 1,60) levi - 25lat (no w tej książce...