🌾[f.1]

832 42 15
                                    

Jeongguk doğradığı domatesi tabağa koydu ve tekrar bir domates daha doğramaya başladı. Kapıdan gelen sesi duymamıştı.

Hızla doğradığı domateslere bakıp iç geçirmişti.

O sırada içeri giren Taehyung eşine gülümsemiş ve tatlı bir nidayla arkasından sarılmıştı. Jeongguk belinde hissettiği ellerle derin bir iç çekmiş ve hemen Taehyung'u itmişti.

Buna şaşıran Taehyung ona dönen minik bebeğinin çatılı kaşlarına bakmıştı.

"Yürü git bu evden." dedi Jeongguk elindeki bıçağın sapını sıkarken.

"Ne? Neden?" dedi Taehyung. Jeongguk buna sinirlenmişti. Birde dün sarhoş muydu?

"Birbirimize söz vermiştik Taehyung. Hiç bir yanlış yapmayacaktık ve birbirimizi üzmeyecektik. Ama Taehyung sen, beni üzmekten çok mahvettin. Dğn neredeydin Taehyung? Barda mı? Ah! Senden, senden o kadar nefret ediyorum ki..." dedi Jeongguk gözlerini kısarak. "Şimdi git bu evden."

"S-sevgilim! Ben, ben hiç bir şey yapmadım yemin ederim. Ben, ben dün evdeydim." dedi Taehyung eşine yaklaşarak.

"Birde yalan söylüyorsun.Bana sevgilim falan deme. Boşanıyoruz." dedi Jeongguk son noktayı koyarak.

Taehyung, sevgilisinin dedikleriyle yıkılmıştı. Sadece dün, dün...

"Sevgilim..." dedi Taehyung tekrar. Jeongguk sinirle ve ne yaptığını bilmedem elindeki bıçağı Taehyung'a savurmuştu.

Karnını sıyıran bıçakla Taehyung inledi...

• • •

Özel bölümler olacak :)

loser ;; taegguk [✔]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin