*3*

74 5 0
                                    

Gördüğüm kişi kalbimin durmasına yetip artmıştı bile

***

Karşımda taşın canlı versiyonu duruyodu resmen. Gerçekten neden bu kadar yakışıklı bu çocuk.

Saçlarını tek eliyle düzeltti. Ve ukala tavırlarla yanıma gelmeye başladı. O an soğudum çocuktan. Çünkü çok ukalaydı. Her ne kadar yakışıklı olursa olsun ben ukalalardan nefret ederim.

"Burası benim yerim küçük hanım" yok yaa anan güzel mi senin demek istesemde arkasındaki ultra lüx arabaya ve kıyafetlerine bakınca susma gereği duydum. Ha birde boyu vardı

"Tapulu malın mı ?" diye sordum o anki aklıma tek gelen şey olarak. Yüzündeki gülümseyi daha da genişleterek cevap verdi "Evet canım beğenemedin mi ?" nasıl yani buranın tapusunu mu almış ?

Tescilli şizofren !

"Manyak mısın oğlum. Bak bir doktor adayı olarak doktora görünmeni tavsiye ederim erken teşhis iyidir " dedim ve göz kırparak cool bir şekilde sandığım ama aslında hiç de cool olmayan dönüşümü yaptıktan sonra arabama doğru ilerledim.

Tabi bu sırada herkesin bizi izlediğini de farkettim. Ne yaptık da bu kadar ilgi çektik anlamadım.

Herneyse diyip arabama bindim ve az ileride yeni boşalan bir park yerine park ettim.

***

"Nasıl kayıtlı gözükmüyosunuz ya saçmalamayın ben 1 ay önce gelip kayıt yaptırdım. Siz şimdi gelmiş bana kayıt olmamışsınız diyosun hey allam ya deliricem gerçekten" kadın benim bağırmama karşı korktu ve kekeleyerek konuşmaya başladı "ma-lesef benim ya-yapabilcegum bir sey yok "

Saydırarak dışarı çıktım. Ben şimdi ne yapıcam ? Boş yerde yokmuş.

Ouff!!

***

Arabayı tenha bir sokağa çektim. Çünkü asla sesli ortamlarda yatamam. Bir de ışık olmamalı.

Burda güzel iki katlı ve bahçeli evler var bu yönden rahatım. Arabamın kapılarını kilitledim. Koltuğumu arkaya yatırdım ve gözlerimi kapattım.

Ne yazık ki gözlerimi kapatmam uyuyabileceğim anlamına gelmiyo.

Bide yattığım yer koltuk olunca bu gayet de normal.

Tam uykuya dalıcağım sırada arka taraftan gelen kahkaha sesleriyle aniden gözlerimi açtım.

Umarım düşündüğüm şey değildir

İçimden bütün bildiğim duaları okurken camın tıklatılmasıyla ufak bir çığlık attım gözlerimi açıp o tarafa baktığımda suratında siyah lekeler olan tinerciye benzeyen birini görmemle tekrar bir çığlık atmam aynı saniyelerde oldu " şii güzelim harcama o güzel sesini şimdi in de altımdayken zevkten bağır" ne ? Ne diyo bu ya Allahım ben ne günah işledim de başıma bu belayı sardın yarabbim. Hemen telefonumu elime aldım. Açma tuşunu bastım ama açılan yok. Hayır umarım şarjı bitmemiştir !!

"Hadi güzelim in aşağı zorlama bizi" biz derken ?

Bunu söylemesiyle benim tarafımdaki camın da tıklanmasıyla tekrar koca bir çığlık attım

Hay ben tenha yerlere gelen aklımı ...

Aaa ben bunu nasıl düşünemedim arabadayım sonuçta burdan basıp gidebilirim.

Hemen arabayı çalıştırmaya çalıştım. Ama benim gibi bir sakardan başka ne beklenir di ki araba 1-2 m ilerledikten sonra aniden istop etti.

Hay ben benim şansıma

Artık son bir umut bastım çığlığı. Boğazım her an yırtılabilir.

Adsmlar hala kahkahalar eşliğinde kapiyı açmaya zorluyolar

Bir süre daha çığlık attım ama adamların kahkahasını kesilmesiyle bende çığlığımı kestim. Hemen gözlerimi açtım ve camdan dışarı baktım.

Bir tane kaslı mı kaslı adam bizim sarhoşları dövüyo

Arkası dönük olduğundan sadece kasları olduğunu söyleyebilirim.

En sonunda bütün adamları halletti ve arkasını döndü

Oha şansa bak !!

Portakal ÇiçeğiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin